נגישות
נגישות

בנדיקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על בנדיקט

Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
מומלץ
4.8
01/04/19

דוג פרנדלי, שרות מצויין ואוכל טעים ומגוון,יש אופציות לטבעוניים. האוכל מוגש יפה ואם עושים מועדון זה יוצא משתלם. המנה המקסיקנית טעימה מאוד והסלמון בנורווגית עשוי טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
טעים ומשביע
3.8
19/01/19

הגענו לבנדיקט ראשלצ. כבר בכניסה מכה בך ריח חזק של ביצים. התרגלנו בברכת בוקר טוב אף שהיתה זאת שעת אחרי צהריים. הזמנו 2 ארוחות בוקר ו_2 כריכים עם בשר. חשוב להדגיש שהאוכל טעים מאוד כולל כל... התוספות. הלחמניות מגיעות ללא הפסקה לשולחן. הם טעימות מאוד. זו לא פעם ראשונה ולא אחרונה. שירות אדיב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
כייף לחזור לשם שוב ושוב
4.8
11/01/19

לקחנו בוקר סקנדינבי ופילי סטייל. השירות היה מעולה והמנות יצאו מהר טהיו טעימות וגדולות מאוד. הסלמון היה עשוי מעט יתר על המידה אבל הלביבות פיצו על זה בענק. תענוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
חוות דעת - תמונה
חוות דעת מבקר מתחיל
אכזבה אחת גדולה הן מהשרות ללקוח והן מהמנהל עצמו
2.8
27/11/18

היינו2 זוגות לפני שבועיים 2 זוגות, התיישבנו ולאחר זמן רב הגיעה המלצרית לא היה אכפת לנו שחכינו אבל כאשר הזמנו את הבראנץ' לא תארנו לעצמנו שנצטרך לחכות שוב זמן רב, שבדרך כלל בנדיקט ידוע... בשרות מעולה ומשהגיעו הבארנצים הסתבר שהם לא בדיוק כמו שבקשנו חלקם היו קרים כנראה מהעמידה בחוץ כדי ששאר המנות יגיעו יחד הביצים לא נעשו כמו שבקשנו היה בדארק אחד גדול, בקשנו שיוחלפו והמלצרית הסתובבה לידנו כל הזמן אמרה כבר כבר ולא קרה כלום, בקשנו שאחראי יגיע וגם זה לא ממש קרה, למורת רוחנו בקשנו חשבון כי היינו אמורים להגיע בזמן למקום אחר שהוזמנו אליו. התקשרתי למסעדה להתלונן ואז אמרו לי כי המנהל יחייג אלי וגם לאחר יומיים משהשיחה לא הגיעה חייגתי שוב ונאמר לי כי המס' נרשם מוטעה והמנהל יחייג אלי, ובכן המנהל איתי חייג אלי , ובכל השיחה התחיל להתווכח לא לקבל את גרסתי הרגשתי כאילו אני אמורה להצדיק את הנעשה, ללא כל התנצלות אמר שיבדוק במצלמות, למחרת חייגתי שוב האם ראית? שאלתי את המנהל איתי? עדיין לא התשובה היתה אחייג אליך. ככה עד למחרת למחרת שוב נהלנו אותה שיחה ועמד על שלו אלמלא היה באמת רואה במצלמה היה מבין שהשירות היה לקוי, לבסוף החל ניהול מו"מ אתן לך 100 ש"ח כפצוי אמרתי לו איך 100 ש"ח היינו 2 זוגות כולנו לא נהננו לא אכלנו כמו שצריך יצאנו עם עוגמת נפש זה לא פייר והוא בשלו אמר שיש לי גיפטקאר של 100 ש"ח לא בקש כתובת כלום לאחר מכן כתבתי לו בוואצפ יש לך את הכתובת שלי? הוא לא ענה כתבתי לו בכל זאת וגם בקשתי שיגדיל את הפצוי לפחות ל150 במקום 100 והוא עמד על שלו רק 100 ש"ח הרגשתי אי נוחות לסגנון כזה לא ציפתי מסעדה שמכבדת את עצמה לעולם לא תרד ברמתה, אבל כנראה שהכל זה מתחיל מהראש כשהמנהל מזלזלת בלקוח ונוהג בצורה כזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים ומקורי
4.8
13/11/18

היינו עם המשפחה בשבת בבוקר, חבל שלא ניתן בסופ''ש להזמין מקום מראש, אבי נכהס כיבדו את נכותו ונכנסנו יחסית מהר. היה פסטיבל שקשוקות, מלא חביתות מקוריות וטעימות,עם התחשבות בטבעונים עם מנה... בהתאם. יש לנו מועדון שעליו צברנו נקודות, לא זול אבל טעים ומקורי, שירות נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
מומלץ
4.8
10/11/18

אכלנו במסעדה מתפריט השקשושקות החדש. מנות מקוריות, מגוונות וטעימות, יש אופציה טבעונית שזה נחמד. השירות היה אדיב ומהיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mtn-il - תמונה
mtn-il 47 ביקורות
טעים, שווה ואיכותי.
4.3
27/08/18

מנות גדולות ומושקעות, במיוחד מנת הeggs benedict הקלאסית. ההמתנה לשולחן ארוכה בסופי שבוע אך לגמרי שווה לחכות. מסעדה שכיף לחזור אליה בכל פעם מחדש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים, שירותי, ידידותיים לכלבים
4.8
29/07/18

היינו במסעדה המשפחה בשבת בבוקר, אבי נכה אז אומנם לא הזמנו מקום אבל מיד דאגו לו לכיסא, נתנו מים לכלב שלנו. ידועים כ dog friendly :) אוכל כרגיל טעים (אוהבת את המנה של אגז בולז תרד... במיוחד), שירות נעים. אמא שלי חברת מועדון אז הייתה הטבה של קוקטייל אפרול שפריץ ב5 שקלים, נחמד. יש גם צבירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
אוכל מצויין וידידותי לבעלי כלבים
4.5
21/07/18

יצאנו לבראנץ' משפחתי בשבת. השירות היה אדיב, האוכל הגיע מהר והיה ממש טעים והמקום ממש ידידותי לכלבים והכלב שלנו התקבל בברכה. הפעם גיוונתי עם בוריטו בוקר שהיה מצויין ובא עם תוספת תירס... בבשמל אלוהית ושפריץ אפרול שגרם לי להתגעגע לצפון איטליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
טעים
4.5
09/06/18

מקום נקי ומסודר, צוות אדיב והמנות טעימות. ישבנו בשעות הערב עם המשפחה והחלטנו הפעם לגוון לעומת המנות הרגילות עם הפילי סטייל והבוקר הסקנדינבי. למרות שחששתי ממידת העשייה של הסלמון הוא היה... עשוי בצורה נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה