נגישות
נגישות

בואנו-מסעדת ערב איטלקית ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על בואנו-מסעדת ערב איטלקית

Michal - תמונה
Michal מבקר מתחיל
מקום מדהים, אוכל מעולה. מומלץ!!
5.0
24/02/19

ערכנו ברית לכ70 איש,ביום שישי והיה פשוט מושלם. הבעלים והשף אייל עשה הכל כדי שנהיה מרוצים. האוכל טעים ובשפע, שימוש בחומרי גלם איכותיים. האווירה נעימה, השירות מעולה. האורחים לא הפסיקו... להחמיא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yarin - תמונה
Yarin 2 ביקורות
מומלץ מאוד!!
4.8
22/02/19

חוויה מדהימה! אוכל מצויין ויוקרתי ושירות מדהים! המקום נקי ומזמין אווירה רגועה המדהימה. ממליצה מאוד חוויה בלתי נשכחת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roey - תמונה
Roey 5 ביקורות
חגגנו יום נישואים בצורה מושלמת בבואנו
4.8
18/02/19

חגגנו בבואנו יום נישואין, שבמקרה או שלא חל בוולנטיינס... כחובבי אוכל איטלקי שמנו עין על המקום מזמן, אבל בגלל מרחק יחסית ממקום מגורינו, לא הגענו עד כה... והציפייה השתלמה! למרות שהמסעדה... היתה מלאה (כל השולחנות הוזמנו מראש לזוגות אוהבים...) השירות היה מצויין ומהיר, המנות הגיעו מהר מהמצופה והיו טעימות מאוד! הזמנו למנת פתיחה כדורי גבינה מצויינים, וכעיקריות - רביולי בטטה ברוטב שמנת - זה היה הרביולי הטעים ביותר שאכלתי, ואכלתי המון! הרוטב הקרמי היה מדהים, והרביולי עצמו - הורגש שמדובר ברביולי טרי שהוכן במקום, טעים מאוד ולא סטנדרטי. המנה הנוספת שהזמנו גם היתה מעולה, פסטה רדיאטורה אוליו אה אליו פסטו, מלאה בטעמים, וגדולה במיוחד. ממש תענוג. איכשהו, הצלחנו לא לוותר על קינוח, ולאור המלצות שראיתי ברשת, הזמנו את הטירמיסו שלהם, שהיה פשוט נפלא ומיוחד! המחירים אמנם לא זולים, זו לא מסעדה שאפשר ללכת אליה כל יום, אבל היה שווה, החוויה והטעמים היו פשוט נפלאים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Teddy - תמונה
Teddy 2 ביקורות
מסעדה מעולה
4.8
13/02/19

אוכל מעולה בכשרות מהודרת. יחס אישי. מנות טריות ויחודיות. היינו עם כמה חברים וכולם נהנו מאוד. אין ספק שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mali - תמונה
Mali מבקר מתחיל
עושה חשק לעוד
5.0
11/02/19

במוצאי שבת הגעתי עם בן זוגי למסעדת בואנו בפעם הראשונה. למרות שהגעתי לא רעבה במיוחד, ברגע שהחלו הצלחות המוגשות בטוב טעם לזרום לשולחן, קשה היה לעצור את הרצון לטעום עוד ועוד מהמנות... המופלאות, לחוות את הנימוחות של כדורי הגבינה, את טריות הירקות ופריכות החלומי בסלט בואנו, לקרוע בידיים את הפיצה הפיקנטית המבעבעת ולהתענג עונג צרוף על פאי הפיסטוק, פאי השוקולד וויסקי וקרם הוניל, ומוס הגבינה: שלושה קינוחים אלוהיים לחלום עליהם בלילה. איכות חומרי הגלם המשובחים וחסרי הפשרות ניכרת בכל מנה. המנות העיקריות גדולות ומשופעות. וכל זה בנוסף לאווירה השקטה והרומנטית, לאור הנרות, לשירות האדיב והמהיר, לשף המוכשר בעל ידי הזהב, ולתחושה הנעימה שמשרה המקום. טוב טעם מאופק ומעודן, שעושה נעים לשבת וטוב בלב . סימנתי בתפריט עוד כמה וכמה מנות להסתער עליהן בפעם הבאה, ולא לבד: נביא איתנו עוד חברים, שייהנו גם הם מכל הטוב הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eeoo - תמונה
eeoo 8 ביקורות
האוכל נפלא, עיצוב יפה ואווירה נעימה.
4.8
10/02/19

פסטות מצוינות, סלטים טעימים וטריים, קינוחים נפלאים. בקיצור האוכל נפלא, עיצוב יפה ואווירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל - תמונה
ישראל מבקר מתחיל
ממליץ מאד!!!
5.0
09/02/19

אין מאיפה להתחיל!! מהרגע הראשון שהגענו, וקיבלה אותנו מלצרית, הושבה, הזמנה, והעיקר: האוכל המושקע ובסופו של יום: מדהים!!! הכל מתוקתק, אסתטי, והעיקר טעים!! גם השירותים נקיים מאד!! בקיצור... ממליץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ציון - תמונה
ציון מבקר מתחיל
מומלץ רומנטי ושקט
5.0
07/02/19

יוצא לי לבקר ביותר ויותר מסעדות האוכל היה טוב מאוד. בוודאי יותר טוב ממנות שאכלתי בכל מיני מסעדות הכול טרי ורואים את זה מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 2 ביקורות
רומנטי אבל לא שווה את הכסף
2.3
21/01/19

האוירה רומנטית אך האוכל מאוד יקר ולא טעים במיוחד, וכשביקשנו להחליף את המנה מפני שהוא לא ראויה למאכל, החליפו את הרוטב מבלי להחליף את הפריט עצמו, בקיצור לא שווה את הכסף

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה - תמונה
שרה מבקר מתחיל
חוויה בלתי נשכחת!
5.0
17/01/19

אתמול ביליתי עם חברה בבואנו,הזמנו סלט ונציה ורביולי גבינות,לאחר מכן הזמנו קינוח. היה מצוין ונהננו מאוד!! השירות נעים, אדיב ומהיר , המסעדה נקייה ומבריקה, אווירה טובה עם מוזיקה נעימה,... והמנות גדולות ,טעימות, טריות, ומפנקות ! הגיעו ממש תוך מספר דקות . מסעדה מיוחדת! בהחלט אחזור לשם שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה