נגישות
נגישות

בואנו-מסעדת ערב איטלקית ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על בואנו-מסעדת ערב איטלקית

Shir - תמונה
Shir מבקר מתחיל
מסעדה מעולה!
5.0
13/10/19

חגגנו יום הולדת בבואנו, שבעה אנשים, אנחנו חובבי פסטות אז הזמנו 6 מנות פסטות וסלט, כל מנה יותר טעימה מהשנייה! מורגש שהכל טרי והרטבים נעשים במקום. הקינוחים היו מצוינים!! (ברולה, טירמיסו... ומוס זברה) פעם ראשונה ובהחלט לא אחרונה, נחזור !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noga - תמונה
Noga 2 ביקורות
מסעדה מדהימה
5.0
24/09/19

ביקור חוזר במקום, עם עוד כמה חברות. הגענו לחגוג יומולדת לחברה, המנות היו מצויינות אבל ההפתעה היתה כשהגענו לקינוחים. הזמנו את כולם (המלצרית אמרה שעושים את כולם במקום בלי גלטין ובלי חומר... משמר והמוסים בלי ביצים) עפנו על כל המנות ובמיוחד כולנו הסכמנו שהטירמיסו הקינוח המנצח, אמנם לא הטירמיסו הקלאסי - מוס מאוד עדין, מגיע עם רוטב שוקולד-קפה מדהים ומעל עם קראנצ׳ מטריף. לא הצלחנו להתאפק והזמנו עוד שניים כאלה, היה פשוט חווית טעמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aluma.ad - תמונה
aluma.ad מבקר מתחיל
וואו
5.0
24/09/19

ישבתי עם חברה במסעדה, מסעדה שקטה, אווירה נעימה והשירות מצויין. התלהבנו מהמנות (פטריות גבינה, גלילות חצילים, רביולי בטטה ופורל הדרים) מנות טעימות בטירוף ומאוד טריות. קינחנו בברולה... וטירמיסו. אין כאלה דברים. מרגישים שכל האוכל טרי ומוכן במקום. מאוד נהנינו, נחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהרון ושרה - תמונה
אהרון ושרה 2 ביקורות
מסעדה מעולה!!!
5.0
23/09/19

הייתי במסעדה ונהננתי ממש! דבר ראשון הניקיון והאסטתיות שמאוד חסר לי במסעדות אחרות, ופה היה ממש נקי וכיף לאכול! השירות מעל המצופה כאילו כל סועד הוא היחיד במסעדה. האווירה ככ רגועה ונעימה.... והאוכל כמובן טעים מאוד!!! שונה מכל המסעדות הבנאליות, יותר מיוחד ויוקרתי והרבה הרבה יותר טעים!! בקיצור באמת אחת המסעדות היותר מוצלחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ladeby2 - תמונה
ladeby2 מבקר מתחיל
אוכל ברמה גבוהה מאוד
5.0
19/09/19

מסעדה יפה מאוד. הניקיון ניכר בכל פינה החל מהשרותים המצוחצחים ועד הכלים המבריקים, הכוסות, הריהוט והרצפה. שרות מקצועי, האוכל ברמה נדירה. טעמים מדויקים בכל המנות שהזמנו - גלילות חצילים,... דניס שלם, פורל הדרים ורביולי פקורינו. הדגים היו טריים ומתובלים מצוין. קינחנו בברולה נהדר שהשאיר טעם לעוד. נחזור בקרוב😊 לתשומת לבכם: המוזיקה נעימה ורומנטית אבל לא אחידה בווליום. בכל מקרה תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
gilh970 - תמונה
gilh970 מבקר מתחיל
מסעדה ייחודית במיקום לא צפוי
4.3
19/09/19

הגענו 6 זוגות חברים והופתענו. אמנם המסעדה נמצאת באזור מסחרי ביהוד - מקום שמאופיין בצהריים של "תן ביס" – אך מדובר במקום יוצא דופן! זה לא עוד בית קפה/ רשת/ כשר/ חלבי סטנדרטי. האוכל ברמה... גבוהה מאד, פסטות מוכנות במקום עם רטבים עשירים, ניוקי איכותי וטעים ודגים שמרגישים טריים ומוגשים בצורה מושקעת. גם האוירה במקום שונה מבית קפה. מקום נעים ולא גדול מאד והמוני. מרגישים שבעל הבית והשף נמצאים במקום ומתייחסים לכל פרט. המחירים לא זולים יחסית במיוחד הקינוחים, למרות שאלו שטעמנו היו מצוינים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה - תמונה
שרה מבקר מתחיל
ביקרנו במסעדת בואנו היה מוצלח
5.0
01/09/19

אני לא מחבבת במיוחד מסעדות כשרות,אבל אחרי הרבה המלצות החלטתי לתת צאנס.קודם כל המיסעדה פשוט יפייפיה אבל ההפתעה הגיעה דוקא מהאוכל.האוכל היה פשוט מצויין!!!מנות מאוד טעימות,חומרי הגלם טריים... מאוד.הזמנתי סלט שנקרא ונציה,היה עם עלים ללא רבב חסה מיוחדת ולא מרה. העגבניות כאילו קטפו אותם כרגע והפטריות מבריקות ממש.על הסלט נחו כדורים בטעם גן עדן ובשילוב שאר המרכיבים עם הרוטב המיוחד היה חוויה קולינרית.בעלי הזמין דניס שלם עם תפוחי אדמה קריספי וקונפי קרי,אהב מאוד.הזמנתי קוקטייל אפל-מרטיני שהיה טוב מאוד.בעלי הזמין כוס מיקב קסטל.תפריט היינות עשיר ברמה גבוהה ביותר.הקינוחים ברמה שלא היתה מביישת שום מסעדת שף בתל אביב.שירות עינייני ומסביר פנים ,אם כי הייתי מצפה מימסעדה ברמה כזו למלצרית שתהיה בקיאה קצת יותר במרכיבי המנות ולמיקום קצת שונה.(קצת חור..אם המיסעדה היתה בתל אביב היה תור ארוך בכניסה....חומר למחשבה).הופתענו לגמרי לטובה.נשמח לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סימה בורשן - תמונה
סימה בורשן 7 ביקורות
מקום מעולה, אוכל טעים מאוד
5.0
28/08/19

מסעדה יוקרתית, אוירה מאוד נעימה, שירות מצוין ומעל הכל - אוכל ברמה מאוד גבוהה! חגגנו יום נישואים שם, והשף אייל פינק אותנו מעל ומעבר! כל המנות היו מוצלחות. החל מהפוקצ'ה שהיתה פריכה וחמה,... מתובלת ביד עדינה, המטבלים טובים. אכלנו למנה עיקרית דג דניס - מנה נדיבה ומענגת, פסטה עם שרי וקונפי שום מנה מהממת!! רואים שחומרי הגלם נבחרים בקפידה כאילו שכל עגבניה ועגבניה זכו ליחס אישי וטיפול מסור. לקינוח הזמנו טירמיסו שהוגש בכוס זכוכית יפה, שרק הדגישה את השכבות של ההנאה. לסיכום - מסעדה מאוד מומלצת! תמורה נהדרת למחיר, וכיף לבלוטות הטעם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סגול - תמונה
סגול מבקר מתחיל
אווירה וטעם של עוד...
5.0
07/04/19

קיימנו שני אירועים משפחתיים במסעדה. מהרגע הראשון של התיאום עם אייל הבעלים והשף של המסעדה השירות והיחס היו מעולים. אייל עזר לי להחליט מה התפריט המתאים וקלע בול. האירוע עצמו היה מושקע,... המנות נדיבות מגוונות מאוד וטעימות במיוחד. בשני האירועים בני המשפחה לא הפסיקו לשבח אותי על הבחירה בבואנו ממליצה בחום. סיגל

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל מבקר מתחיל
לטעום ולהתאהב
5.0
04/03/19

הגענו 4 בנות לחגיגת יום הולדת במסעדת בואנו בעקבות המלצות חמות מחברים משותפים. האוכל היה טעים מאוד ומדוייק. ניכר שימוש בחומרי גלם איכותיים מאוד. השרות היה מקצועי וענייני .מחירים שפויים... ובהחלט הוגנים. מומלץ בחום לאוהבי אוכל איטלקי ברמה גבוהה. נמליץ הלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה