נגישות
נגישות

כרמים ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

39 ביקורות וחוות דעת על כרמים

tzahibendavid - תמונה
tzahibendavid 2 ביקורות
חוויה מאכזבת יקר ללא הצדק
2.0
22/10/17

בעבר ביקרנו בכרמים בראר שבע ומאוד נהננו, עד כדי כך שההינו מוכנים לנסוע במיוחד מלוד לבאר שבע, אך לצערי נחלנו אכזבה .במנות הראשונות הלחם כפרי היה מצוין וקיבלנו את מנות הילדים שהריחו נהדר... והיו סבירות בגודל אך משם הדברים התחילו להתדרדר, הומלץ לנו על צלחת מלאה בדברים טובים קיבלנו פסיפס של קצת במיה עם גזר ואפונים על מצע של לבנה מעט מאוד ירקות בעלות של 54 שקלים מחיר של מנה עיקרית בהמון מסעדות טובות, כמו כן הזמנו מרק בלחם שהיה סביר ולא יותר מזה , הרבה אחרי שהילדים סיימו לאכול עדיין לא קיבלנו את המנות העיקריות, רק אחרי המון פעמים ששאלנו מה קורה, ואחרי המון זמן ,הגיעו המנות שלנו הסטייק שהזמנתי היה טעים אך לא ברמה גבוהה והגיע יחסית קטן למחיר של 135 שקלים אשתי הזמינה צלעות טלה שהיו גם טעימות אבל לא וואוו במחיר של 129 שקלים את מנת הילדים לא תמחרו בתפריט ,כמו כן לא מגיעה עם שתייה או קינוח כמו שמגיע בהמון מסעדות שמכבדות את עצמן והמחיר להפתעתנו בחשבון היה 72 שקלים למנת ילדים שהמבורגר למבוגרים במסעדה עולה 68 שקלים עם היצע גדול יותר של תוספות אני גם מעריך שגדול יותר, יצאנו בסכום עם 2 ילדים בלי יין ובלי מנה אחרונה בסכום של 500 שקלים יקר מאוד אוכל טעים אבל לא יותר מזה מאוד יקר ללא הצדק אכזבה ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
דליה - תמונה
דליה 16 ביקורות
חויה קולינארית
4.8
23/07/17

חוויה קולינרית. בניגוד לפעם הראשונה שאכלנו פה ואכלנו אותה, הופתענו לטובה ובגדול. 5 אכלנים שונים בטעמם וגם צמחונים, נהנו עד מאד. המנות היו כולן מצוינות סבירות בגודלן ומושקעות. שרות... מצויין ואדיב עם מלצרית מקסימה שגילתה בקיאות ביין ובהרכב המנות.מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
נהדר
3.5
29/06/17

אוכל מדהים, אווירה נעימה מאוד. מחירים יקרים להחריד אך אפשר להתפנק באירוע מיוחד. חבל שהמיקום לא כל כך אטרקטיבי (ביציאה מהביג במקום יחסית שומם). מסעדה לא כשרה, יש גם מאכלי ים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
אותנטיות, יוקרה וטעמים
5.0
18/03/17

כבד אווז - מדליוני כבד אווז צרובים בגריל, מונחים על חלת בריוש, תרד וריבת תפוזים- אני מאוד אוהבת כבד אווז אולם כאן המנה הייתה הטובה שאכלתי עד היום , המנה טריה , הכבד אווז עשוי במידת... העשייה המדוייקת, שילוב ריבת התפוזים יוצרת פרשיות ורעננות למנה- מנה מדהימה:

עוד פרטים
הוספת תגובה
פבל - תמונה
פבל 5 ביקורות
אפשר לוותר
2.5
17/02/17

אוכל בכרמים מאז הפתיחה בב"ש. האוכל לרוב טעים ומושקע. השירות מתדרדר עם כל ביקור. בכל אחד מהביקורים האחרונים שלי היו פאדיחות, מנות שלא יצאו, המתנה של 20 דקות לחשבון ועוד. בעבר הייתי ממליץ... על המסעדה. כעת, ממליץ לוותר על הביקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
edenwit - תמונה
edenwit 31 ביקורות
עסקית משתלמת במסעדה מצוינת
4.3
19/12/16

עסקית משתלמת מאוד, במיוחד בגלל ראשונות מכובדות ונדיבות (ולא גרסאות מוקטנות) ושתיה שניתן לבחור בה כוס יין. שירות מצוין, חייכני ואכפתי. מומלץ- ראשונה של בקלאווה טלה ועיקרית פפרדלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
טעים וכיף כרגיל בכרמים
4.8
22/05/16

גם הפעם כרמים לא אכזבו אותנו. הגענו זוג לחגוג יום הולדת, אפילו קיבלנו קינוח במתנה לכבוד יום ההולדת (חבר מועדון ללא תשלום). הזמנו רביולי מדהים, שמכינים במקום.. גם הפסטה והריזוטו היו... מצויינים ומומלצים מאוד. המנות לא קטנות, משביעות מאוד. הקינוח המומלץ הוא החדש שלהם! עולה 44 שקלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספיר - תמונה
ספיר 11 ביקורות
נחמד אך לא מדהים
3.8
01/05/16

הלכתי עם בן זוגי והיה נחמד מאוד - המסעדה יפה והשירות אדיב. הזמנתי פטריות ברוטב למנת פתיחה וזה היה דיי מאכזב - מאוד סטנדרטי וחלק מהפטריות לא נלעסו (כמו גומי) ובנוסף הפילה היה לא הכי... לעיס. שאר המנות היו טובות מאוד (למשל מנה בשם: "מהמשובחים") וגם הקינוח שבחרנו - קרם ברולה - היה מצויין. יש לציין שהמנות לא גדולות ולכן ארוחה משביעה תהיה ארוחה הכוללת מנה ראשונה ומנה עיקרית לסועד ולא רק עיקרית. אם יש עסקיות עדיף להגיע בשעה המתאימה ולא בערב כמו שאנחנו הגענו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen 19 ביקורות
מומלץ בחום
4.8
12/12/15

היינו שניים והזמנו מנת פילה בקר עם פירות ים שנקרת ים יבשה. פילה הבקר היה עשוי בדיוק ברמה הנדרשת ומתובל במעט מלח ופלפל, מה שהעשיר את טעם הבשר. שלושה שרימפסים וכמה טבעות קלמרי שלעניות... דעתי, בטופ 10 של המסעדות בארץ. המנה הגיעה יחד עם פירה ורוטב שמנה שפשוט התבאסתי שנגמר... כל כך טעיםםםםם לקינוח לקנו פאי אגסים וגלידה וממש ליקקנו את האצבעות... אין ספק שאחזור לכאן שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
מסעדה ברמה!
4.3
28/07/15

האוכל ברמה גבוהה, המחיר בהתאם:) יש מנות ראשונות מוצלחות - מרק בצל שמוגש בתוך לחם ומעל גבינה מותכת.. בהחלט היה חלומי! גם הבשרים טובים, והשירות מוקפד :)

עוד פרטים
הוספת תגובה