נגישות
נגישות

כרמים ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

39 ביקורות וחוות דעת על כרמים

אזרח בשרון - תמונה
אזרח בשרון 3 ביקורות
מסעדה בינונית
2.5
09/05/15

סתם עוד מסעדה.. לא שף ולא נעליים אוכל סביר פלוס.. שירות סביר מנסים להיות נחמדים אבל האוכל לא מצדיק נסיעה לבאר שבע.. אכזבה נרשמה .. ציפינו למסעדת שף אמיתית או לרמה של כרמים המקורית

עוד פרטים
הוספת תגובה
צחי חזן - תמונה
צחי חזן 4 ביקורות
כגודל המסעדה - גודל האכזבה !
1.5
06/04/15

הגענו זוג ו2 ילדים לאחר טיול מהנה הזמנו מנת ילדים - שניצלונים - ממש בדיחת השנה: צלחת עמוקה מלאה בצ'יפס דק כמו דיקט ומעליו 4 חתיכות מיני שניצל! ברמה כזו שהייתי צריך להביא מיקרוסקופ על... מנת למצוא את השניצלים - נאלצנו להזמין תוספת שניצלים. במקביל הזמנו מנות ראשונות סלט ירקות שורש וסביצ'ה טונה - הסלט הגיע ערימת ירקות חתוכה לג'וליינים וללא כל תיבול! היינו צריכים לבקש רוטב בנפרד. הטונה בסביצ'ה הייתה לדעתי מקולקלת. למנות עיקריות הזמנו פילה סלומון ופילה דניס - המנות הגיעו לאחר שעה המתנה כאשר במסעדה תפוסה של 5% !!! מנת הסלומון הייתה טעימה מאוד אך קטנה ולא מצדיקה את המחיר. מנת הדניס - משמעות המלה פילה היא נקי מקוצים ועצמות - לא במקרה הזה הפילה הגיע מלא קוצים יבש חסר צבע ריח וטעם - מנה מזלזלת בלקוח. פשוט בושה להוציא מנה כזו במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor Green - תמונה
Mor Green 3 ביקורות
המסעדה הכי טובה באיזור
5.0
16/03/15

פעמיים אכלנו שם ופעמיים יצאנו מרוצות ושמחות. מומלץ לבוא באמצע שבוע ולהנות מהעסקיות- שוות ביותר. המנות הראשונות טובות (ניסינו את הארטישוק והפטריות שהיו מעולות, הקרפציו היה פחות לטעמנו)... בעיקריות הפרגיות ברוטב הדרים והסטייק ביין מומלצות. שווים כל שקל. הקינוח קדאיף היה סיום מצוין- קל ולא מתוק מידי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yoav - תמונה
yoav 3 ביקורות
מאכזב
2.8
19/09/14

המנות הפשוטות סבירות או אפילו טובות (סטק, סלמון), המבורגר שהוזמן מדיום וול הגיע מדיום רייר אבל היה טעים. הנפילה הגדולה הייתה בשתי מנות איכות, ריזוטו שהסתבר כדמוי ריזוטו עם אורז בסמטי,... לא רציתי אפילו לגעת ובטח לא לקבל תרוץ שזה ריזוטו דמוי פאיה נגרה (איפה הדיו?), דג בס חסר טעם ןחזה עוף סתמיי. הקינוחים והיין היו טובים וגם השרות מצויין. לא חוייבנו על הריזוטו וגם קיבלנו פיצוי בצורת קינוח וריזוטו קטן אמיתי. 6 סועדים 730 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה