נגישות
נגישות

סורנטו - Sorento ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

88 ביקורות וחוות דעת על סורנטו

Yarin Yosef - תמונה
Yarin Yosef מבקר מתחיל
שירות מעולה!
4.5
25/04/15

הלכתי עם משפחתי לחגוג יום הולדת במסעדת סורנטו. המקום יפה מאוד, המלצרית הייתה מקסימה שללא ספק גרמה לכל האווירה להיות טובה יותר, מנות טעימות וגדולות שהגיעו מהר לשולחן, מלבד מנה אחת... שהתעכבה מעט אבל גם על זה האחמ"ש ובעל המקום דאגו להגיע לשולחן על מנת להבטיח שהחוויה שלנו לא תתקלקל בגלל עיכוב קטן. אני חייב לציין שכל בני משפחתי יצאו באווירה טובה מהמסעדה, שבעים ומרוצים ואפילו אבי שהוא לא חובב גבינות מצא את מקומו בין התפריט הנהדר. מומלץ בחום :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של מסעדת סורנטו
מסעדת סורנטו
21/05/2015
תודה רבה היה לנו כיף לקרוא את תגובתכם
Aviv - תמונה
Aviv 3 ביקורות
חגיגת שנת נישואין
4.8
01/04/15

חיפשנו מסעדה טובה וכשרה לחגוג את יום הנישואין, הגענו לסורנטו לראשונה, וממש נהנינו! השירות לבבי ואישי, האוכל מגיע במהרה תוך מספר דקות(!!) מרגע ההזמנה חם וטעים, המנות גדולות מאוד,וללא ספק... ממלאות וטעימות, חלל המסעדה מאוד אינטימי, ונותן הרגשה רומנטית, שולחנות וכיסאות נוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמי - תמונה
נעמי מבקר מתחיל
אירוע פרידה
4.5
11/03/15

ראשית את חוות הדעת על המסעדה קבלתי מחברה מאתר האינטרנט ומהתרשמות אישית שלי עם השיחות שניהלתי עם איציק קדוש בעל המקום גם התארחתי באופן אישי ,הגענו קבוצה של 14 מורות ,קבלנו יחס של ויאיפי... ,נהנינו סגור שנתנו לנו מהמנות העיקריות ובעיקר מהקינוח שהיה ממש טעים ,נוסף על כך שרתו אותנו כל הערב שני מלצרים מקסימים בעל המקום כל הזמן גילה עניין אם הכל לשביעות רצוננו ,הכל היה לשביעות רצוננו תודה למלצרים ולבעל המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 2 ביקורות
אירוע בר מצווה
4.5
01/03/15

בשבוע שעבר ערכתי אצלכם אירוע בר מצווה(ארוחת בוקר בראנץ') לכ-18 אנשים בחדר הVIP. רמת האוכל , השירות וההתיחסות היתה יוצאת מן הכלל. כל האורחים שלי יצאו שבעים ומרוצים בעיקר מהאוכל הטעים ,... השפע שהונח על השולחן והשירות המהיר והאדיב של איציק קדוש שדאג שהכל "יתוקתק" כמו שצריך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי מבקר מתחיל
בת מצווה בסורנטו
5.0
08/02/15

עם משפחה שמבינה באוכל קצת חששתי לסגור שם ארוע אך לאחר שיחה עם איציק הבנתי שמדובר בבחור מקצועי ושאין לי מה לחשוש, השירות האדיב , העיצוב הקולע , וכמובן האוכל המצויין שזכה לשבחים מכול... המוזמנים עשו את שלהם. תודה לך איציק, תודה לאחיך היקר ולמנהל האירוע על הכל. יישר כוח ונפגש בשמחות!! שלומי לוי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan 3 ביקורות
חוות דעת על מסעדת סורנטו ראשל"צ
5.0
24/01/15

אני ובעלי היינו במסעדה לפני כשבועיים ומעט התאכזבנו מהאוכל - חלה טעות במנה שהזמנתי (רביולי רוזה) כנראה עקב העומס שהיה במסעדה באותו זמן. בעקבות חוות הדעת שהשארתי באתר, פנה אליי מנהל... המסעדה והתעקש לפצות אותנו בארוחה על חשבונו. אני שמחה להגיד שכנראה באמת היה מדובר בטעות חד פעמית, והאוכל היום היה פשוט מצוין! הזמנו מנה ראשונה כדורי גבינה ברוטב רוזה- מנה ממש טעימה ומומלצת! למנה עיקרית אני הזמנתי שוב רביולי רוזה, שהפעם היה באמת מושלם... בעלי הזמין פנה סורנטו, מנה גדולה וטעימה מאוד. חשוב לציין שאיציק מנהל המסעדה היה ממש נחמד וכיף לראות את ההתעקשות שלו על כל לקוח והרצון להוציא לקוחות מרוצים. בהחלט נחזור שוב למסעדה ונמליץ עליה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל סדרס - תמונה
גיל סדרס מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
5.0
14/12/14

אתמול עשינו ארוע במסעדה של 40 איש. אנחנו מהצפון והכל נסגר טלפונית. זה התחיל באיציק המקסים שסוגר לך ארוע מעולה וממשיך בחדר שמסודר יפה עם מקרן ואפשרות צפיה במצגות,מזגן ומוזיקת אווירה. זה... ממשיך במלצרים שירותיים מאין כמוהם,הייתה לנו בעיה עם החדר למעלה,הסכימו שנרד למטה עם כל האנשים,העבירו את הדברים תוך עשר דקות. הכי חשוב אוכל טעים וטרי ומוגש בנדיבות ואווירה נעימה. ממליץ לכם בחום על חוויה מצויינת . אין ספק שנחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron מבקר מתחיל
מסעדה ברמה ששוה ביקור. פשוט חויה
4.5
11/12/14

אני רוצה לציין שהאוכל שלכם מעולה!!! אמי ובעלי מאוד נהננו והכל היה במידת הטעם הטוב בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. יש לכם מנות גדולות ומעולות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רבקה - תמונה
רבקה 18 ביקורות
אוכל מעולה
4.8
04/11/14

ישבנו 3 חברות במסעדה, האוכל ממש טעים והמנות היפות הוגשו בטוב טעם, המקום נעים ונינוח ומזמין והשירות מצויין ומהיר למרות שהמקום היה די מלא.. כל המנות היו ממש טעימות... בוודאות חוזרת לשם... שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
יקר אבל היה שווה.
3.8
17/10/14

חגגנו יום הולדת לבעלי ויצאנו למסעדה, האוכל היה טיפה יקר (החל מ - 55 ש"ח לאדם למנה עיקרית), אבל היה מאוד טעים, האווירה הייתה נוחה ונעימה, המלצרים היו נחמדים והשירות היה טוב ואדיב. אני... הזמנתי ספגטי ברוטב שמנת וערמונים שהיה נהדר, בעלי הזמין רביולי בטטה ברוטב שמנת שהיה טעים והבן הקטן שלנו הזמין טוסט שאומנם היה רק עם גבינה צהובה ובלי תוספות אחרות אבל היה טעים, הלחם אם אני לא טועה היה מסוג בריוש מתקתק. הקפה גם היה איכותי וטעים. שווה, ואולי אפילו אחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה