נגישות
נגישות

פטרה - PETRA ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על פטרה

ofir - תמונה
ofir מבקר מתחיל
רוגע, שלווה וארוחה שווה
4.8
08/06/17

אחד ממסעדות החוף היחידות שבאמת מספקות את רמת הטעם והשירות המעולות. מאוד ממליץ להזמין את ארוחת הבוקר האירופאית זו אחת מארוחות הבוקר הכי טעימות שאי פעם תאכלו ולא תמיד ניתן למצוא אותן... במסעדות סטנדרטיות. האווירה נהדרת יש בריזה מושלמת ממש מול הים אפשר לומר אפילו כי ממש מרגישים שיושבים על קו המים. השירות היה זריז כ-15 דק' המתנה עד הגעת ארוחת הבוקר והסלט קיסר שהזמנו. בשורה תחתונה אווירה ואוכל ברמה

עוד פרטים
הוספת תגובה
עצמון - תמונה
עצמון 19 ביקורות
מסעדה טובה .אבל.....
3.5
03/06/17

בסך הכול בסדר וטעים .היינו מס פעמים. מחירי השתיה הקלה שערוריה .15 שח קולה החשבון מגיע עם 10% שרות באופן קבוע .רשום שהם גובים 10% אם אתה רוצה וגם אם אתה לא רוצה תשלם .זאת אומרת אני משלם... את המשכורת של המלצר

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
12/06/2017
תודה על חוות דעתך. חוות הדעות של לקוחותינו חשובות לנו במיוחד. אנו מודים לך כי השקעת זמן בכתיבת חוות הדעת ונתייחס אליה בכובד ראש. מסעדת פטרה
נועה  - תמונה
נועה 3 ביקורות
לא מזמין בכלל אבל טעים
4.8
25/04/17

עוד מסעדת חוץ שעוטה על הלקוחות עוד מחצי הדרך של החניה. האמת לא נראת מזמינה במיוחד אבל פה מתחילה הטעות. מדובר במסעדה גרוזינית עממית עם מנות ענקיות (אין מצב שמצליחים לגמור שם מנה לבד)... מנות בשר דגים ופירות ים (למי שבעניין - אנחנו פחות) בכל מקרה מסתבר שלאחרונה הם השיקו תפריט חדש והמלצר ממש המליץ לנו ללכת על מנה שבהתחלה נשמע לנו די מוזרה "אוסורי" שזה מאפה בצק מיוחד עם גבינות ותפו"א ואני באמת לטעום אוכל גאורגי אמיתי מה המלצר הסביר לנו שהמנה הזו היא אחת הפופולריות בכפרים הגאורגים ואין כמו תפו"א וגבינה שנמסה עליה והאמת צדק. אח"כ החלטנו ללכת על כיסוני הבצק הבשריים כי שמנו לב שכל שולחן הזמין אותם מכאן הבנו כי זה מנת הדגל של המקום ושהוא כנראה להיט הלכנו עליו ולא טעינו המנה הייתה אש תרתי משמע טעימה חריפה ומדוייקת. בקיצור מבחוץ לא מזמין בכלל אבל המנות הן חגיגה הסטרית. כמו כן הייתי ממליץ לבעלי המסעדה להוריד את המחירי שתיה קלה לדעתי זה מוגזם לשלם 15 שח על בקבוק זירו לתשומת ליבכם הרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Viki - תמונה
Viki 8 ביקורות
האוכל ה"גרוזיני" טעון שיפור!
3.5
12/12/16

ביקרתי פעמיים במסעדה במטרה לטעום את האוכל הגרוזיני. שמעתי הרבה המלצות אבל התאכזבתי, קודם כל מהשירות (שלא היה מהיר ואדיב כל כך), והמקום לא היה כל כך נקי. המנות הגרוזיניות היו טובות וגם... המנות הבשריות היו מצויינות

עוד פרטים
הוספת תגובה
andrey boba - תמונה
andrey boba מבקר מתחיל
החגיגה ש"נהרסה" !
1.0
22/09/16

חגגנו במסעדה זו יום ההולדת של בתינו. מנות ראשונות שהזמנו שעה וחצי לפני הגעת האורחים לא היו מוכנות בזמן ונאלצנו לשבת דקות ארוכות מול שולחן ריק. מנות עיקריות היו גרועות, לא טעימות, מנות... בשר (פלה וצלעות טלה) נראו כי עשויות מבשר מופשר. מנת חינקלי שנחשבת כמנת ה"דגל" של המסעדה הגיעה לאחר המתנה ארוכה מאוד וחלק מהאורחים נאלצו לוותר ! מפתחי המזגן שמעל השולחן במהלך כל הערב טפטפו מים וגרמו הפרעה ואי נוחות! המחיר שנגבה על "החגיגה" היה מוגזם ולא מידתי לשירות ולחוויה. בסיום ה"חגיגה" הבעלים הציעו לפצות עם ממתק וזיקוק .............. לא ממליץ לאיש לערוך "חגיגות" במסעדה זו !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Diana - תמונה
Diana 4 ביקורות
מחירים סבירים ומנות אדיבות.
4.5
01/08/16

שירות מאוד מהיר ואדיב. המתנה קצרה ביותר מרגע ההזמנה ועד להגעת המנה. מצויינת גם לארוחת בוקר וערב כאחד. ישבנו עם המשפחה לארוחת יום הולדת וכולם יצאו מרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה  - תמונה
נועה 3 ביקורות
10
4.0
24/05/16

מקום נחמד מאוד. הרבה מנות בתפריט. הדבר היחידי שהפריע לי זה ההגזמה בתוספת שלוקחים על שמנת פטריות 9 ש"ח. מעבר לזה האוכל ברמה ומגיע חם. המקום די מזמין והריחות שיוצאים מכיוון המסעדה לעבר... השביל הוא מדהים. יש מגוון של בירות טעימות, ומנה אחת שהכי אהבנו וזה את הפלטת בשרים יהלום. גדול, עשיר עשוי בצורה נפלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
24/05/2016
נועה שלום, אנו מודים לך על חוות הדעת שציינת וכמובן לוקחים בחשבון את הערותייך. נשמח לראותך שוב.
David - תמונה
David מבקר מתחיל
מאכזב מאוד...חבל
2.3
08/03/16

היינו 12 סועדים,הזמנו חינקלי,אימרולי,אצ'רולי,מנת סלמון אחת, החינקלי דווקא היה טעים הגיע בזמן והכל היה נכון,אבל מאז היה פשוט גרוע, גם האימרולי גם החצ'פורי הגיעו אפויים למחצה,בתור מישהו... שסעד בעבר פעמים רבות במסעדה חשתי שהטעם השתנה לרעה בצורה בלתי רגילה, לגבי הסלמון,המנה הייתה גדולה ויפה אך הטעם בינוני,כדורי הפירה שהגיעו היו קפואים למחצה, השירות היה סביר,למרות שהערנו על הליקויים הללו קיבלנו יחס לא סביר מהמלצרים,כמו כן ביקשנו אצ'רולי אחד לTAKEAWAY ולקח למלצר לא פחות מ40 דקות להביא לנו את ההזמנה,וזה אחרי שהזכרנו לו , חבל מאוד,בתור לקוח קבוע אנו לא נשוב לאכול שוב בפטרה .המקום השתנה לרעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbar - תמונה
Inbar 2 ביקורות
מומלץ בחום!
5.0
28/12/15

היינו ביום שבת 4 סועדים, כל מה שהזמנו היה פשוט מדהים, המנות היו ענקיות ובטוב טעם!! לגמרי נחזור עוד אלפי פעמים!! השירות של המלצר היה ממש טוב, המנות הגיעו כולן יחד, הכל היה חם, היו... קשובים לבקשות שלנו וזה ידוע לנו שזה לא מובן מאליו. שאפו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kobi - תמונה
Kobi מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
4.8
27/12/15

היינו שני זוגות, הזמנו סלט גיאורגי, חצפורי עם פירות ים, אימרולי - החצפורי המפורסם להם בצורת פיצה וחמוצים גרוזינים. המחיר סביר מאוד למה שקיבלנו. היה פשוט טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
28/12/2015
אנו מודים לך על חוות הדעת המפרגנת ושמחים שנהניתם בביקורכם אצלנו. נשמח לראותכם שוב.