נגישות
נגישות

פטרה - PETRA ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על פטרה

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מומלץ לבוא רעבים - ההנאה מובטחת (פחות לטבעונים...)
4.5
04/10/18

האוכל והשירות היו מעולים! המנות היו נדיבות מאוד. מה שהיה חסר זה מנות ידידותיות לטבעונים (כמעט ואין... גם כל הלחמים היו עם ביצים). וזו ההארה היחידה שיש לי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Benny - תמונה
Benny 8 ביקורות
אכזבה
2.5
25/08/18

הזמנתי מראש שולחן גדול לחגיגת יום הולדת במסעדת פטרה. אכלנו במסעדה משפחה בת 14 נפשות. למחיר הגבוה ששילמנו כ - 2,300 ש"ח לא קיבלנו תמורה מספקת. קיבלנו 3 מגשי מנות בשר שחלקן היו WELL DONE... וחלקן היו עוד רייר. לא ממש נהנו מהארוחה. האוויר היה רועשת. הרבה ילדים צועקים. סועדים שנכנסים כמעט וערומים מהים לשתות מים במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Masha - תמונה
Masha 2 ביקורות
מומלץ בחום רב!!!
5.0
14/08/18

באנו לחגוג יום הולדת לבעלי היקר ונהנינו מכל ביס! המנות היו נדיבות במחירים לחלוטין סבירים. השירות היה מצוין בכל מובן אפשרי - אדיב, עם חיוך, מסביר פנים, סבלני. המנות הגיעו ממש מהר. ההארה... היחידה - להרחיב קצת מבחר לטבעונים. ההמלצה לסועדים - תשאירו מקום לקינוחים השוויייים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chaya - תמונה
Chaya מבקר מתחיל
מושלם!!!
5.0
03/07/18

מסעדה מעולה!!! אוכל טעים ברמות תפריט עשיר ומגוון ושרות אדיב. חגגנו שם את יום הולדתי כולם מאוד נהנו אין ספק שנחזור היה מוש.... תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anna - תמונה
Anna מבקר מתחיל
אכזבה באירוע משפחתי
2.8
05/05/18

הזמנו אירוע משפחתי קטן - אכזבה. 1. אין להם תפריט אירועים, המזמין נאלץ להרכיב תפריט אירוע לבד מתוך תפריט קיים ולסכם את המחירים כדי להבין סדר גודל של עלות האירוע. 2. אין הנחת כמות ( לא... חשוב כמה אנשים מבלים, מחירים נקובים בתפריט הם סופיים) 3. נסיון משא ומתן במהלך ההזמנה לא הוביל לאיזושהי גמישות. 4. גובים דמי חליצה ( לא מספיק שמוחרים יין במחירם מופרזים, גם אפשרות להביא יין מבקשים 50 ש"ח לבקבוק) 5. כמה שעות לפני תחילת האירוע ביקשו לאחר בחצי שעה. 6. מיקמו לנו את השולחן בצורה כזו שכל תנועת המלצרים עוברת דרך קצה של השולחן (וזה אירוע שהוזמן שבועים מראש) כך שאורחים שיושבים בקצה מרגישים שעוד רגע מלצרים שופכים משהו על ראשם. 7. כשכולם הגיעו הסתבר שחסר כסאות ולקח למלצרים זמן להביא. 8. השולחן היה צפוף מאוד. 9. תזמון הוצאות האוכל היה לא טוב! לקח המון זמן להביא מנות ראשונות ומנות ביניים. 9. שתיה קלה בכלל שחכו להכניס להזמנה ( למרות שהזמנו, ולקח להם זמן להביא) 10. מנות עקריות אנשים כבר לא אכלו כי עבר המון זמן .... ( ארזו לנו הביתה) 11. האוכל שלהם טוב, טעים לאורך שנים, כל הכבוד בעניין הזה. 12. כמו כן המנות יפות גם מבחינת הגדול שלהם. 13. מלצרים מספר פעמים הפילו ושברו כוסות בקירבת השולחן שלנו, כמו כן שפכו כוס יין על מספר אורחים שלנו( יין שאנחנו הבאנו, כן, כן אותו יין שהם חייבו אותנו ב50 ש"ח כדי לפתוח אותו), לא עלה בדעתם לשאול אותנו העם אנחנו רוצים/ צריכים עוד יין) . 14. נסיון שלנו להסביר לאחראי שם שהכל לא בסדר ומגיע לנו פיצוי הניב 3 קינוחים על חשבון הבית, להבנתנו פיצוי לא הולם ולא מספיק בכלל . 15. וגם אספרסו שלהם לא אמיתי ולא טעים. לסיכום הלכנו הביתה מאוכזבים עם 3 שקיות בשר שאף אחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
lili - תמונה
lili 11 ביקורות
מושלם!
4.8
15/04/18

המסעדה נמצאת על חוף הים באשדוד, כך שהנוף הוא הים :). המחיר הממוצע לסועד הוא אינו יקר אך אינו זול. אבל, המחיר שווה את המנות שמקבלים. מנות נדיבות, טעימות, מפנקות וממלאות. מומלץ לארוחות... משפחתיות, מסעדה ידידותית לילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דולי - תמונה
דולי מבקר מתחיל
פטרה המסעדה באשדוד - מסעדה טובה ואיכותית
4.8
06/04/18

אני מבקרת קבועה עם בן זוגי במסעדת פטרה באשדוד . האוירה נחמדה ורגועה , המנות טעימות מאוד ונדיבות והשירות מעולה . אם הם יוזילו מעט את המחירים זה יתרום למסעדה .אני אומרת שפטרה באשדוד אחת... המסעדות הטובות ביותר בהן ניתקלתי .

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית 25 ביקורות
חוויה גרוזינית
4.3
30/08/17

חברים המליצו, הגענו, לא טעינו. מסעדה גרוזינית אוטונטית עם כל הארוחה הנילוות. הזמנו מנות פתיחה של איקורה ופטריות מוקפצות, סלט חלומי שהיה טעים מאוד, וכולנו התחלקנו במנות של חצ'פורי,... חינקלי, ועוד מאפה שאיני זוכרת את שמו. האוירה היתה נעימה מאוד, שווה לחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
מעולה
5.0
01/08/17

נמצאת בחוף הקשתות באשדוד, מסעדה מעולה עם אוכל גרוזיני, וגם אוכל שאינו גרוזיני. אווירה נעימה, מאוד נעים בערב. חצ'פורי וצ'יבורק מוצלחים. השייקים טעימים מאוד. גלידה מוצלחת. תפריט גדול... ועשיר. מלצרים חביבים ושירות יפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Flo - תמונה
Flo מבקר מתחיל
לא אוכל בה שוב
2.5
18/06/17

השירותים של המסעדה נקיים מאוד ותיקנים כמעט לחלוטין. השירות מהיר ויעיל. הנוף נחמד מאוד במיוחד לקראת השקיעה. המנה שהזמנו הייתה נוראית, הזמנו אימרולי פטרה, שכמובן כוללת בתוכה את שם... המסעדה, זה בורקס ענקי (לפחות ל3 סועדים) ממולא בגבינות, תרד שחלקו טרי וחלקו לא, והרבה מאוד שמן, זה נקרע כשמנסים לחתוך, ומכיוון שהוא נורא שומני לא הצלחתי לאכול יותר מחתיכה וחצי. המחיר היה 73 שקלים, לא שווה, ביחוד שהצלחנו (זוג) לאכול רק 2 חתיכות מתוך 6. בנוסף בחשבון ראיתי לאחר מכן שבקבוק פיוז טי 330 מ"ל עלה 16 שקלים (אני רציני לגמרי). לא אוכל בה שוב, זאת המסעדה השנייה הגרועה ביותר שבקרתי בה באשדוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה