נגישות
נגישות

קלארו - claro ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על קלארו

ורד - תמונה
ורד מבקר מתחיל
המסעדה הכי טובה שהייתי בה הרבה זמן
5.0
04/12/14

אני נוהגת לאכול הרבה בקלארו בצהרים משום שאני עובדת במשרד סמוך. מעבר לשרות המדהים, האוכל שם פשוט מעולה ולא יקר בצהרים. אפילו מנות הפתיחה כמו סלט שוק, סלט קלאמרי מטובלות מדהים (לימון כמו... שצריך...) וטעימות בטרוף. היום אכלתי שניצל פרגית מדהים ותפוחי אדמה קטנים. מומלץ ביותר! מי שעדיין לא היה - חייב ללכת לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דור - תמונה
דור מבקר מתחיל
מאכזב לצערי
2.5
26/11/14

היינו בארוחה עיסקית 4 אנשים המסעדה יפה מאוד ואאוירה נעימה כשנכנסנו למסעדה המארחת קיבלה אותנו בחיוך ושאלה אם הזמנו אמרנו שלא החליטה להושיב אותנו במקום הכי פחות אטרקטיבי במסעדה בטענה... שהמסעדה מוזמנת בפועל היו לא פחות שני שולחנות פנויים בזמן ששהינו שם לפחות שעתיים בנוסף הזמנו מנה של טלה שהייתה לא טעימה בעליל ונשארה בשלמותה (128 ש"ח) המלצרית שפינתה את השולחן לא טרחה לשאול מה בעיה ופשוט לקחה את הצלחת ביקשנו מים לא הגיעו רק אחרי רבע שעה שהזכרנו למלצרית אני לא נוהג לכתוב ביקורת על מסעדות אבל ההתנהלות הייתה מקוממת גם לאחר שיחה עם אחראית משמרת חבל מאוד שמקיעים מליונים בעיצוב ולא טורחים לדאוג לשאר יתר האוכל היה סביר ולא משהו לזכור כמו שהייתי מצפה ממסעדה כזאת בטח לא ברמת מחיר כזה (140 ש"ח לאדם ללא אלכוהול ומנות אחרונות)

עוד פרטים
הוספת תגובה
noam - תמונה
noam 5 ביקורות
כגודל הציפייה כך גודל האכזבה
2.5
30/09/14

מזה תקופה שאני מחפש תירוץ להגיע ולאכול בקלארו וביום בו אשתי סיימה את התואר וימי ההולדת שלנו ושל אחי ואשתו נראים באופק זה היה נראה כמו זמן טוב לפקוד את המקום. אשתי ואני הגענו ראשונים... והתעסקנו בתפריט היינות, כשהשאר הגיעו התפננו להתחיל ולבדוק מה מחכה לנו בתפריט אבל כשהבנו את המורכבות, הצטערנו שלא ניסינו לפענח אותו עוד קודם- התפריט מעוצב באופן מאוד מבלבל, יש אזור שנקרא התחלות שזה מנות ראשונות ומיני סלטים, מצד שני יש גם את אזור הספיישלים שבו יש מנות שמשתנות מדי חודש שחלקן גדולות וחלקן קטנות, יש את הפסטות שהן מנות ביניים, יש עוד חלק בתפריט שגם הוא מכיל מנות בגדלים שונים... בקיצור, היינו צריכים לא מעט כדי לפענח ונעזרנו גם במלצרית כדי לדעת מה לבחור. לבסוף לקחנו כראשונות לחלוקה בשולחן מנת ירקות צלויים, פוקצ׳ה עם מטבלים ואת המנה הסגולה שזה קלאמרי ועוד מיני ירקות ברוטב סלק. בתור אדם שהפסיק לאכול מוצרי חלב לפני שלוש שנים ומקפיד על כך מבחינה בריאותית,לא ציפיתי לקבל את מנת הקלאמרי שוחה ברוטב של יוגורט ושמנת מבלי שהיה כל איזכור לכך בתפריט (וזה לא שהם התקמצנו בתיאורים ובאיזכור מרכיבים אחרים של המנה). באכזבה גדולה נאלצתי לנסות ולטעום חלקים מהמנה שלא נגעו במוצרי החלב ולתת לשאר לסיים את המנה בלעדיי בתחושת החמצה. כשהגענו לעיקריות בחרתי פילה פורל שהגיע עם תפוחי אדמה ועוד כמה ירקות והפלא ופלא- מהתפריט שוב הושמטה העובדה שרוטב החזרת גם הוא מבוסס על יוגורט. פה כבר באמת התבאסתי, מסעדה שלגמרי לא מודעת למגבלת אכילה שהולכת ונהיית נפוצה בעולם ולא טורחת לאזכר מוצרי חלב בשום צורה זה פשוט חוסר מקצועיות שלא מצופה ממסעדה כזו וממסעדן כמו רן שמואלי. לבסוף, החלפתי לפילה בקר שהגיע כרבע שעה אחרי שהשאר סיימו לאכול..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ayelet - תמונה
Ayelet מבקר מתחיל
לכאן לא חוזרים
2.0
27/09/14

שרות איטי אך מנומס. פעמיים באו עם חיוך להסביר לי למה המנה שהזמנתי בדיוק נגמרה... ועל ארבע חתיכות אספרגוס משלמים 65 שח. לכאן לא חוזרים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael מבקר מתחיל
יפה וטעימה
4.3
11/09/14

ישבנו היום זוג, בלי הזמנה מראש. הזמנו מנה ראשונה משותפת סלט אספרגוס ושתי מנות פסטה עקריות. נהננו מהאוירה, מהשירות ומהטעם. המחיר אומנם יקר אבל החויה מענגת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 27 ביקורות
אוכל בינוני מסעדה יפה
3.0
31/08/14

מקום יפייפה במחוץ כאילו נעקר מחו"ל והושתל בארץ. מבפנים כל סריטה בקיר מדוייקת. עיצוב יפייפה. מלצרים אדיבים ןשירות מהיר שלא תמיד מאפיין מסעדות יקרות. הבעיה עם האוכל: במנות העיקריות... ספריבס חזיר אף אחד לא נגע לא היה טעים. הפילה בקר היה פשוט ובינוני. התפו"א לא היו עשויים במידה שווה ולא נימוחים. לא היה וואו. מנות ראשונות הכיסוני גבינה היו מעניינים ובכללי היו מנות ראשונות טובות. מנות אחרונות הכדור קינג סייז שוקולד היה מעניין ומוצלח, הבחירות נחמדות ולא יותר. הקרם שנית נחמד. לא נפלנו מהרגליים. תמורה למחיר לא מוצלחת במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orgad - תמונה
Orgad מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
2.8
16/08/14

המקום מאוד יפה ומרשים והאווירה נהדרת. חבל שרק האוכל מאוד מאכזב. רוב המנות שהזמנו היו מאוד בינוניות. 2 מנות עיקריות נאלצנו להחזיר כי היו חסרות טעם לחלוטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לין - תמונה
לין מבקר מתחיל
מומלץ מאוד לבטח נשוב
5.0
01/07/14

נהננו מאוד. הגענו למסעדה חמישה אנשים לחגוג יום הולדת לאמי לאחר ששמענו וקראנו רבות וטובות על המסעדה באינטרנט. הזמנו לפתיחה 2 פוקאצ'ות (מגיע עם מתבלים טעימים), את המנה הסגולה וסלט במיה... טרייה כל מנה הייתה טעימה ומיוחדת בפני עצמה. לאחר מכן הזמנו את המנות שקדי עגל בגריל , מפלדיני ראגו בשר , פילה פורל ורוד ושישבורקי ממולא בבשר שהתבשל עם ירקות שורש בבישול איטי. אחד הסועדים הזמין מנה טבעונית שהוכנה במיוחד בשבילו כי לא היה בתפריט , הוא מאוד אהב ואף לשף - רן שמואלי היה חשוב לראות שהוא אהב את המנה אז הוא בא אישית לשאול. השירות היה מסביר פנים , קיבלנו את כל המנות במהרה , המלצרית הייתה מאוד נחמדה. האוכל היה מלא בטעמים עשירים ומגוונים , האווירה הייתה נפלאה - מוזיקה נעימה שלא מפריעה לדבר , העיצוב מיוחד מאוד!! לקינוח הזמנו - מילפיי , סלט פירות עם סורבה , פודינג אורז עם המון תוספות מעניינות. הייתה חוויה מהנה וטעימה , כולנו מאוד נהנינו והרגשנו שהתמורה שקיבלנו הייתה שווה את המחיר ומעבר לכך נשוב לשם בקרוב. תענוג רמה גבוהה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאשה - תמונה
מאשה 5 ביקורות
לא שווה מחיר יקר
2.5
01/07/14

סעדנו במוצאי שבת,שירות איטי-מלצרים מתנצלים עם הסבר שהשתיה מגיעה מאולם ה2 ובכל זאת חצי שעה לכוס יין נשמע ארוך למדי...מנות ראשונות פשוטות למסעדת שף (סלט סלקים-טעים אבל קטן ביותר) מנה... עיקרית הזמנו פילה היה טעים אבל שוב קטן ולא מספיק מיוחד לא בהגשה ולא בטעם...מנה עיקרית שניה צלעות לא הגיעה...והמלצר אחרי כ חצי שעה התנצל ופיצה בכוס יין בלי אפילו לשאול האם בא לנו...קינוחים ברמה של סופר,קרם ברולה חתיכה קטנה בלי עיצוב ובלי קישוט עם 2 דובדבנים בצד ובעלות מופקעת ! קינוח שני סביר יותר אם כי גם לא קרוב לחוויה של מסעדת שף...התאכזבנו 450 ש''ח עם מנה עיקרית אחת ל2 ולא אפילו מנה אחת שווה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
R-M - תמונה
R-M 23 ביקורות
מהמם
3.0
24/06/14

ישבנו, 6 בנות ליומולדת. אווירה מדהימה, אוכל טעים (לא יותר מזה).. הזמנו מנות ראשונות, עיקיריות וקינוח, הכל נראה יפה אך לא ללקק את האצבעות. השירות חובבני, בטח שלמסעדת שף שכזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה