נגישות
נגישות

קלארו - claro ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על קלארו

ראובן - תמונה
ראובן 2 ביקורות
במסעדה הזו תמצאו רק פריירים מתחלפים
2.3
08/11/15

אוכל בינוני ומטה, הגשה ככה (למנת פסטה הגיע פרמז'ן רק בסוף הארוחה). ירד בחוץ גשם אשר טיפטף עלינו דרך הרעפים. הדבר היחידי שדמה לגורמה היו המחירים, כל היתר אפשר למצוא במקומות רבים בפחות... מחצי מחיר ויותר טעים. בקיצור, אותנו הם לא יראו יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן טופר - תמונה
איתן טופר 3 ביקורות
אכזבה שניה
1.8
03/11/15

נתתי למקום הזה הזדמנות נוספת ושוב..1.סלט ראשי קלמרי דוגמית סימבולית 2. סלט טונה צרובה : 4 פרוסות טונה שנבלעו בתוך ים של עלים וחסה וביצה!!! ? החזרתי את המנה הבטיחו לי פרידה בתנור!!... שמחתי! בקשתי לא WELL DONE כעבור כחצי שעה!! הגיע דג שאפילו לא ענה לשם דניס בגודל של 2520 גר מקסימום יבש ותפל! 3. פוקצה שזכורה לרעה מהפעם הקודמת 4.בקיצור אם זה מסעדת שף זו בושה לקולינריה וחבל . שמואלי לקייטרינג שלך יש שם טוב חבל שאתה מקלקל...רגלי לא תדרוכנה במקום למרות שאני לא שילמתי. המלצרים היו נחמדים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
ביקורת מסעדת קלארו - תמונה
ביקורת מסעדת קלארו 2 ביקורות
מסעדת קלארו שימו לב
2.8
29/10/15

בקרתי פעמים בקלארו פעם לפני חצי שנה ופעם שלשום מסעדה נראית מקסים שירות מעולה אבל לגבי האוכל שימו לב אל תאכלו קרפצו או אולי קציצות דגים

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
ארוחת בוקר מבאסת ממש!!
2.0
25/10/15

הגענו בשישי בבוקר ושמחנו שיש מקום למרות שלא הזמנו מראש. המלצרית הייתה ממש מקסימה והסבירה לנו על המנות. אחרי ששמעתי המון על הארוחת בוקר הזוגית רציתי להזמין אותה ב-165 שקלים!! הארוחת בוקר... הסתברה כסתמית ממש, בהסברים על המנות הוסבר שמקבלים מאפה פילו תרד וגבינה שלא הגיע, כששאלנו את המלצרים אמרו שאין אותו והוא לא מוכן - אז הביאו לנו עוד קצת לחם.. במקום אינטיאס ופורל מעושנים קיבלנו 4 חתיכות קטנטנות של סלמון מעושן. בנוסף היה חתיכת גבינת עיזים, חמאה וגבינת שמנת. המבחר די מאכזב ובכלל לא כמו שחשבתי. במאפים היו גם קראנצ' חלבה שהיה טעים וריבת אגסים טובה, אבל כל העניין הזה ממש לא שווה 165 שקלים (גם החביתות עצמן ממש קטנות ולא מעניינות..ציפיתי ליותר.) בקיצור אחרי הרבה זמן שאני שומעת על הארוחה הזו - אין סיכוי שאחזור..התלהבות רבה על מאומה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 6 ביקורות
ארוחת ערב קטסטרופלית
1.3
14/10/15

נפילה בקלרו... שעה וחצי למנות עקריות... מנות לא נכונות .. מנות שהגיעו קרות ולא מבושלות פשוט חויה קשה ! ממש ממש לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vered - תמונה
Vered מבקר מתחיל
מסעדה מהממת אך יקרה בחוסר פרופורציה
2.3
02/10/15

הגענו זוג לארוחת בוקר. בן זוגי רצה להזמין שקשוקה פירות ים ואני ביקשתי ארוחה רגילה (אשר בתפריט מוצגת כארוחה זוגית בלבד). תמוה בעינינו כי את הארוחה הזו ניתן להזמין רק כארוחה זוגית (אין... אפשרות ליחיד) אז התפשרנו ולקחנו ביחד את הארוחה הזוגית . שימו לב למחיר:165 ש"ח !! ומה כללה הארוחה במחיר כזה? כמה דוגמיות של דג כבוש, חביתות (עין/רגילה) שלא ניתן להוסיף להן כלום (אפילו לא עשבי תיבול) קערית סלט אחת (בגודל קערית מרק גדולה) 2 מיני מוזלי, סלסילת מאפים הכוללת: ג'בטה קטנה, פרעצל קטן, מאפה שמרים קטן עם פסטו, פרוסת חלה עבה, פרוסת עוגת שמרים, פרוסת עוגה בחושה. כמו כן כלי קטנטן עם גבינת שמנת פשוטה, כלי קטנטן עם חמאה, כלי קטנטן עם ריבה, כמה זיתים ופרוסת גבינת עיזים (לא יותר מ-10גר') 2 שתיה לסועד- וזו ארוחה לזוג ב-165 ש"ח!!!! ביקשנו תוספת לסלט, נתבקשנו להוסיף 48 ש"ח !! אז ויתרנו על התענוג. יש גבול לכל תעלול. לסיכום: ארוחה טעימה ושירות נעים אך יקרה להחריד. אין Value for money

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moti - תמונה
Moti מבקר מתחיל
אכזבה
1.8
11/08/15

מקום יפה אך שירות גרוע- חלק מהמנות לא הגיעו, חלק הגיעו באיחור, חלק הגיעו בסיום הארוחה. קיבלנו 2 מנות פיצוי טעימות בחינם אך זה לא שינה את ההרגשה הרעה. לא אחזור, גם לא בחינם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
מקום יפה
4.3
17/07/15

מקום מאד יפה עם עיצוב מיוחד ומחזיר לתקופה הטמפלרים עם כל האולמות המרווחים ומבנה אבן המיוחד. אכלנו ארוחת בוקר שהייתה די יקרה אבל מאד טעימה והורגש שכל חומרי הגלם מאד איכותיים ולא מתפשרים... על כלום. מיץ תפוזים היה סחוטרי למרות שזו לא העונה... גבינות מעולות, שקשוקה ירוקה משגעת. גם האווירה והשירות מדהימים. פשוט כיף גדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 2 ביקורות
בקורת טובה על קלארו
4.0
17/07/15

מקום יפיפה, תחושה של חו"ל, אוכל מיוחד שילוב טעמים ים תיכוני ובינלאומי. מנצ פילה דג פורל מעולה- אך די קטנה. גם הסטייק בקר מצוין אך לא גדול.. השניצל ילדים ענק. טעים. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
קלרע - תמונה
קלרע מבקר מתחיל
אל תגיד לא ידעתי!
2.0
11/07/15

לא להתבלבל בין בראנצ׳ לארוחה. מנה עיקרית מאכזבת בגודלה.אנחנו התלוננו וכל השולחנות השכנים כולל בבאר הביעו טענותיהם.נעזוב כסף וכל התפאורות בשורה התחתונה באים לאכול ולשבוע. הודענו כי לא... נגיע יותר. כניראה שהם פועלים לפי שיטת זכרון צרכני קצר. בנמצא,מסעדות אחרות טובות,עם תמורה הוגנת.

עוד פרטים
הוספת תגובה