נגישות
נגישות

קלארו - claro ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על קלארו

Claude - תמונה
Claude 12 ביקורות
רועש מעבר לסביר
1.0
04/07/15

אזור המרפסת הוא תיבת תהודה אחת גדולה. רועש שם ברמה שזה כבר לא מצחיק. חטפתי שם מיגרנה כך שאני לא מסוגל לתת חוות דעת על האוכל. מה שבטוח הוא שלשם לא אשוב יותר גם אם ישלמו לי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
מקום לחגוג בו אירוע
3.8
06/06/15

המקום מעוצב ברמה גבוהה מאוד. איך שנכנסים, ישר מקבלים תחושה של מקום יוקרתי. אפשר לשבת במרפסת או בפנים, היה חם אז העדפנו בפנים. חגגנו יום הולדת. הזמנו את ארוחת בוקר הזוגית (ממש לא זולה,... אבל מה שמקבלים ואיך שמקבלים -לא תקבלו בשום מקום). והזמנו גם אגז בנדיקט- מנה מהממת ביופיה וגם טעימה מאוד. והזמנו גם את השקשוקה הירוקה שהמלצר דווקא לא המליץ עליה- היא הייתה לנו גם טעימה. אומנם חיכינו המון זמן לאוכל, אבל בהחלט היה שווה לחכות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמואל - תמונה
שמואל מבקר מתחיל
מאכזב, אוכל בינוני , מקום צפוף ורועש, יקר ולא מוצדק
1.3
28/05/15

אכלנו אתמול במסעדה (שעה 2030) והתאכזבנו 2 מנות שהוזמנו, התברר כי "נגמר המלאי" גם הבירה שהוזמנה לא היתה בנמצא. כוס יין ב- 53 ש"ח ומאיכות בינונית, הגיע לקראת סיום הארוחה ולאחר תזכורת... שלנו. מנת לוקוס עלתה 160 ש"ח והיתה בינונית ומטה - מחיר שערורייתי למנה כזו חלשה

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
עסקית מדהימה!!!!
4.5
28/04/15

היינו בעסקית. ראשונה במחיר העיקריות. רוב העיקריות נעות בסביבות ה70 שקלים שזה לגמרי סביר. מנות מאוד גדולות, גם הראשונות. ממש מעצבן שלוקחים כסף על לחם. מסעדת יוקרה, כמו שהיא מציגה את... עצמה, ראוי שיבואו לחם על חשבונם. הקציצות דגים מושלמות, סלט חצילים נהדר. המקום עצמו מהמם. שירות נהדר. עשה חשק לחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan מבקר מתחיל
וווואוווו איזה מקום מאכזב
1.0
25/04/15

פשוט מתחת לכל ביקורת ואני מבלה המון במסעדות שף ברמה גבוה מאוד זו האהבה שלי להתנסות וגם של בעלי של אמא שלי ושל חברים שלנו וכולנו יצאנו מבואסים בטירוף!!!! נתחיל מזה שהוציאו לנו את המנות... אחרי המתנה ארוכה ארוכה ארוכה מאוד... ונמשיך בזה שמנה אחת לא הייתה מפילה! הזמנו מנה של דג לוקוס (יותר נכון 3 מנות) שעולה שימו לב 160 ש״ח כן שמעתם נכון. קיבלנו חתיכת דג קטנטנה עם שניים וחצי אפונים וחתיכת ברוקולי ברוטב שאין לי מושג להסביר את טעמו או נכון יותר חוסר הטעם! תוספת למנה אין לא פירה לא תפו״א כלווום! הזוי! ונמשיך לשאר המנות שאפילו אחת מהן לא הייתה טעימה בדיוק אתמול עשינו בבית דגים מושלמים שלא מביישים שום מסעדת שף ועצוב לבוא למסעדה ולומר שבבית יותר מוצלח זה פשוט לא הגיוני מה שקורה שם. מנת פסטה מעורב ירושלמי בטעם זוועתי שמגיעה עם כמה חתיכות בשר פיציות כל המנה נטו פסטה כמעט 80 ש״ח ולא שיש בעיה עם המחיר רק להתבאס ככה זה העניין. מלחיות אין בשולחן כל רגע לבקש מלח, מגישים מנות שרואים שאמורים לחלוק צלחות קטנות נשמע להם תמוה משהו בקיצור מקום הזיה אין סיכוי שאחד מאיתנו יחזור לכזה מקום אין סיכוי!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
liad - תמונה
liad מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
2.3
06/04/15

הגענו למסעדה לאחר המלצות רבות שקיבלנו, ונחלנו אכזבה רבה. יצאנו מהמסעדה פשוט רעבים ושילמנו חשבון מנופח מאוד למה שקיבלנו. המנות דוגמיות, קטנות מאוד ולא מצדיקות את המחיר. זאת לא פעם... ראשונה שאנו מבקרים במסעדות בסגנון, ולכן יצאנו המומים. בנוסף, חצי מהתפריט לא זמין להזמנה! לאחר פידבק שנתנו למסעדה, מנהל המסעדה באדיבותו התקשר, אך לקח לא נלקח על ידו וקיבלנו הרגשת זלזול, ותשובתו היתה כי כנראה הציפיות שלנו לא מתואמות, ולצערו אין לו מה לעשות עם המידע שנתנו לו.. חבל מאוד שזו התגובה.. לא ממליצה, ולמסעדה הזו לא אחזור יותר..

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 3 ביקורות
מסעדה מעולה
4.8
14/02/15

בקרנו במסעדה בערב שישי, ישבנו על הבר המסעדה מהממת ,הרגשנו בחול - הזמנו סשימי לוקוס- מנה קטנה אך מדהימה. אכלנו גם עוף עם שפצלה ונקניקיה שהיה מצויין וכן ניוקי שחור- נפלא הקרם שניט היה גם... כן טעים מאוד. יש מקום להוסיף עוד קינוחים.... די מצומצם. אם כי מה שיש טעים חוזרת לשם בשבוע הבא עם חברה לחגוג יום הולדת!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jessica - תמונה
Jessica מבקר מתחיל
התחלה טובה עם סוף מגעיל
2.3
12/01/15

היה לנו הזמנה של שולחן לשעה 19:00והובטח לנו בשתי שיחות טלפון שהשלוחן שמור לעתיים קרי עד לשעה 21:00. הגענו למסעדה, סעדנו ובשעה שמונה ועשרים בזמן קינוח נדרשנו לקום מהשולחן בכדי לפנות את... השולחן להזמנה הבאה שהקדימו במקום בשעה 21:00 הם הגיעו ב:20:30. מעולם לא נתקלנו בדבר כזה מגעיל אפילו לפני שהוגש לנו החשבון נדרשנו על ידי המנהל לעבור לאזור הבר. סוף מגעיל להתחלה טובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
michal - תמונה
michal מבקר מתחיל
אכזבה גסטרונומית
1.0
31/12/14

בהזמנה מראש הגענו אתמול חברתי ואני לחגוג לי יום הולדת. חייבת לציין מראש שאני נוהגת לפקוד בתדירות גבוהה מסעדות שנחשבות ברמה גבוהה , מבינה באוכל וגם נהנית ממנו (בדרך כלל עד... אתמול)... פתחנו בלחם הבית ובמנה ראשונה שהיו נחמדות במידה מסויימת וחיכינו בציפייה למנת הפילה בקר עם תפוא שהזמנו שתינו. מידת העשייה שבקשנו הייתה מדיום וול. המנות הגיעו ,ובעודי מנסה לחתוך את הבשר הקשה והלא טרי (בלשון המעטה) הוכתי בתדהמה שראיתי שמידת העשייה היתה וול דאן ו"החוטים" שיצאו מהבשר נתנו להבין שהבשר היה מעבר לחריכתו - לא טרי. בקשתי מהמלצרית להגיע ובעודה מסתכלת על המנה ,אמרה שאני צודקת ,ושמייד היא הולכת להחליף לי את המנה. המנה של חברתי יש לציין הגיעה במידת העשייה הנדרשת. מיותר לציין שחברתי המשיכה לאכול ואני ישבתי והסתכלתי עליה בעודי ממתינה למנה שתגיע. לאחר עשר דקות- רבע שעה של ציפייה, המנה הגיעה ואני הסתערתי עליה בתשוקה. אך למרבה האכזבה כשחתכתי את הבשר עם הסכין נגלה לעיניי הבשר הנא (רייר) מדמם למוות... הפעם ביקשתי לקרוא למנהל. המנהל (ניב) הגיע לשולחננו ולאחר שראה את המנה אמר לי שהוא ראה גם את המנה הראשונה וגם את זו והוא לא מבין מדוע שתי מנות אלו יצאו מידיו של השף (?) שאינן עשויות כנדרש. התנצל עמוקות וביקש שאחליף מנה. חברתי סיימה כבר את הארוחה ולי ממש לא התחשק להזמין משהו אחר, אבל מסע השיכנועים היה בעיצומו ואמרתי שאני אנסה מנה אחרת. בהמלצתו הזמנתי פילה דג בתוספת של גריסים (חמוצים) המנה הגיעה לאחר עשרים דקות והכנסתי את חתיכת הדג הראשונה לפי וכמות המלח הגס שנשפך על הדג היה מטורפת. ביקשתי מחברתי שתתטעם את המנה ואכן זה היה פשוט נורא !!! קראתי לניב וביקשתי ממנו לטעום את המנה. ניב טעם את המנה ואכן הסכים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anya Gendel - תמונה
Anya Gendel 2 ביקורות
תהנוג
4.8
22/12/14

כבר מזמן לא נהנתי מהאוכל ברמה כזאת. שרות היה אדיב ומקצועי, אוירה במסעדה נעימה. מסעדה לא זולה, אבל איכות וטעם של האוכל מצדיק את המחיר. מנת ילדים פשוט ענקית. מסעדה משאירה טעם של עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה