נגישות
נגישות

קלארו - claro ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על קלארו

Claude - תמונה
Claude 12 ביקורות
פעם שניה בקלארו, הפעם נזהרתי ובכל זאת די נפלנו
2.0
23/09/16

נגררתי בעל כורחי לביקור שני במסעדת קלארו ולאור הנסיון הקודם, נכנסתי בלב כבד ובחששות גדולים. הפעם עשיתי הכל כדי שהחוויה המזעזעת הראשונה לא תחזור על עצמה: ישיבה באולם ולא במרפסת כדי שלא... להרגיש שיושבים במכונת כביסה. לבוא מאוחר אחה"צ כדי שיהיו כמה שפחות אנשים והתהודה האדירה באולם לא תגרום לי להאמין שאני יושב בתחנת רכבת ובשום פנים ואופן לא לבחור מנה שהזמנתי בפעם הקודמת או משהו שיש סיכוי שאפשר להרוס. הצלחה חלקית: היה פחות רועש, השירות היה מהיר (כלומר הפעם לא היה צריך לתזמן אותו עם לוח שנה) והאוכל סביר. רק מה? תפריט בסוף שבועי הוא נגזרת דקיקה וחיוורת של התפריט הרגיל כפי שמופיע באתר שלהם והמבחר די מצומצם כך שהתבייתתי על המבורגר הקלארו מתוך מחשבה שזו מנה שאי אפשר להרוס. בת זוגתי גילתה יצר הרפתקנות והזמינה לראשונה את התמנון ולעיקרית את הפורל. מה שקיבלנו היה תמנון קשה מידי ופורל שהלך לאיבוד בערימה של תפו"א. אצלי ההמבורגר היה טעים אבל אפשר היה להחביא אותו מתחת לכוס הפוכה, בחיים שלי עוד לא יצא לי לשלם 87 ש"ח עבור משהו שנראה כמו תחתית לאספרסו. בנוסף שתינו כוס יין לבן, מנת רום וקולה וקוקטייל בלאדי מארי אחד וכל זאת תמורת 402 ש"ח + מע"מ לא ממש צנועים לזוג. לסיכום: יש מסעדות גרועות יותר אבל יש הרבה יותר טובות ואין באמת שום סיבה לשוב לקלארו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה 10 ביקורות
רועש, אוכל לא טעים, ומחירים מוגזמים למזון שכזה...לא מומלץ!
1.5
03/09/16

האוכל היה ממש, אבל ממש רע. כל המנות [היינו 3] היו לא טעימות חוץ מהמנה האחרונה והמוחיטו. והחוצפה לטעון שזו מסעדת יוקרה ולגבות סכומים של מסעדת יוקרה! אף פעם לא נחזור לשם. ולא נמליץ... לאחרים. מקום ענק ורועש כמו תחנת רכבת. מנות בגודל סביר אך כל מה שהזמנו היה דוחה. לא מומלץ! שילמנו קרוב לאלף שקל ל 3 אנשים. שלושתינו לא נהנו מהאוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חמדה - תמונה
חמדה 2 ביקורות
ארוחת בוקר זוגית במחיר מופקע
2.8
03/09/16

לאור המלצות שקיבלנו על הברנ'ץ בקלרו. החלטנו לנסות, הסכום נראה לנו גבוהה אבל חשבנו שנקבל תמורה עבור התשלום הגבוה. לשולחן הגיע מגש גדול מאוד עליו היו קערית קטנה של חמאה, קערית קטנה של... ריבה, קערית קטנה של גבינת שמנת וקערית קטנה של זיתים. בנוסף הגיעה קערה קטנה עם ירקות שוק חתוכים גס מאוד עם הגבעולים שלא סולקו. ששאלו האם זה הסלט לזוג נאמר לנו כן! והוסיפה מלצרית אני מצטערת. בנוסף על המגש היתה סלסלה של מאפים דוגמית משלושה סוגי מאפים. בנוסף היה עציץ של פלפלים, לא בורר מה היה תפקידו. ולצד זה היו שלוש פרוסות של פורל כבוש. האם כל זה מצדיק מחיר של 174 ש"ח תחליטו אתם? אם אתם רוצים להיות הפריירים הבאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 2 ביקורות
לחובבי בשר
4.5
27/08/16

הקרניבורים שבנינו, ואני לא בניהם, אמרו כי מעולם עדיין לא אכלו בשר כזה טעים. 2 לקחו בערך קילו סטייק. ואמרו לאחר מכן כי חבל שהתחלקו...יכלו לאכול כל אחד לחוד את המנה... המחיר היה כ 48 ש"ח... ל 100 גרם. אמנם שלמנו על כך בהתאם, אך מי שטעם היה מרוצה מאוד. אני אכלתי פירות ים שגם היו טובות מאוד. השירות - מעל ומעבר. לא היינו צריכים לחכות כמעט לאף מנה. גם הנכדות היו מרוצות. קבלו מנות ילדים של שניצל וצ'יפס, שהיו די גדולות כך ש"עזרנו" להן לסיים... בקיצור, ארוחה משפחתית שהיינו מאוד מרוצים ממנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
לא שווה את ההקשעה - פשוט אכזבה
1.8
17/07/16

כגודל הציפייה- גודל האכזבה. אין ספק שעל הנייר התפריט נראה מרשים. התפאורה- אין ספק שמדהימה. האוכל- סביר ולא יותר , בוודאי לא מה שמצפים כשמגיעים למסעדה כזו. המנות קטנות ביותר - לכאורה... אין מדובר במחירים גבוהים יחסית למסעדת שף - אולם כשרואים את גודל המנות - מבינים הכל. הכל עוד היה יכול לעבור, אבל השירות מתחת לכל ביקורת, עיכוב של כחצי שעה בין המנה הראשונה לעיקרית, כאשר למרות שאנו יושבים על הבר ושומעים את כל ההתנהלות בין הברמן למטבח וברור שמישהו כאן פישל - אף אחד בשום שלב (למעט כשהגישו את החשבון ובנו על הטיפ) לא התנצל ולא הסביר מדוע היה עיכוב. חבל על הזמן והכסף, יש מסעדות הרבה יותר טובות, הרבה יותר משתלמות - אולם חשוב מאלה , מסעדות שהרבה יותר אכפת להן מציבור הסועדים שלהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
ערב מדהים
5.0
02/07/16

חגגנו יום הולדת כפול במסעדה, שולחן של 5 אנשים, ובכניסה למסעדה כבר המארחת בירכה אותנו במזל טוב והובילה אותנו לשולחן, ממש במרכז המסעדה (שאת העיצוב שלה אהבתי מאוד!). מיד המלצר הגיע והתחיל... לספר לנו על על הקוקטיילים והמנות המיוחדות במסעדה תוך שהוא מתייחס גם ליום ההולדת. הזמנו 4 מנות ראשונות והמלצר פינק אותנו במנה ראשונה חמישית בחינם (מיותר לציין שהמנות היו פשוט מצויינות). לעיקריות הזמנו פעמיים את ההמבורגר, פעמיים את הפורל ומנה אחת של פסטה ראגו בקר. ההמבורגרים היו מצויינים והגיעו בדיוק במידת העשייה שביקשנו (M,MW), הפורל היה טעים מאוד והפסטה ראגו הייתה גם מצויינת. מנות עיקריות וגם ראשונות מומלצות מאוד! לאחר מכן הזמנו קינוחים, ובהמתנה אליהם הגיע המלצר החביב עם 6 צ'ייסרים מיוחדים מתנת המסעדה ושתה איתנו. הקינוחים היו פשוט מעולים. בסך הכל הייתה חוויה מצויינת שנזכור לטובה, היחס החם של הצוות ואיכות האוכל ראויים לשבח. העיצוב לדעתי יפה מאוד (בתוך מבנה משומר בשרונה) והאווירה הייתה כיפית כשהמסעדה עמוסה באנשים (עובדה שמדברת בעד עצמה...) תודה קלארו על ערב מדהים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
miki - תמונה
miki מבקר מתחיל
אכזבה
3.3
22/05/16

הגענו לחגוג יומולדת בשולחן של 10 אנשים לאחר חוויות חיוביות בעבר במסעדה. החוויה היום הייתה מאכזבת ובלתי ראויה. לפירוט: השולחן שלנו הוזמן ל 14:30 אך השולחן היה מוכן רק ב 14:50. לאחר המתנה... של כ-15 דקות שמישהו ייגש אלינו סופסוף נלקחה ההזמנה. 3 מנות ילדים הגיעו ראשונות, אך רק אחרי עוד 20 דקות של המתנה ומנת ילדים נוספת הגיעה רק אחרי תזכורות ואחרי חצי שעה נוספת! בקבוקי מים ויין שהוזמנו הגיעו שוב רק לאחר המתנה ארוכה כשהשיא היה המנות הראשונות! הילדים כבר סיימו את שלהם והראשונות עדיין לא הגיעו... פניתי למנהלת שהלכה לראות מה קורה ואז אכן הראשונות החלו לטפטף לאחר שביקשנו להביא מה שמוכן... המלצר היה נמרץ בהסרה מהירה של מנות, צלחות וכוסות שהיו עדיין בשימוש. במנת הקינוח (סלט פירות) נמצאה פיסת פלסטיק. הלימונדה שהוזמנה הופיעה רק לקראת הסוף. במנת ההמבורגר לא הקפידו על בקשת מידת העשייה ובשנייה - לא הקפידו על הגשה ללא בייקון. "זכינו" במלבי על חשבון הבית אך שאר החשבון הופיע במלואו!! חסתי על המלצר והוספתי 15% לחשבון לא נמוך. לא נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לילית - תמונה
לילית 26 ביקורות
כגודל היומרה גודל האכזבה
2.3
14/05/16

תפאורה מרשימה בהחלט. האוכל עצמו טעים, כשזוכים לקבל אותו... חיכינו בערך שלושת רבעי שעה בין מנה למנה. הם בעצמם ומרצונם הטוב התנצלו, שיש להם שני אירועים במקביל, ופיצו אותנו בקינוחים וקפה.... עדיין, אני מצפה ממסעדת יוקרה לדעת לעבוד בלחץ או לא לקבל אירועים מעבר לקיבולת שלה. התמחור יקר ללא פרופורציה. עבור מנת בשר (לא מהיקרות בתפריט ובגודל קטן למדי) ושתי מנות פסטה, שלוש מנות ראשונות ושני בקבוקי קולה קטנים שילמנו כ - 180 ש"ל לאדם (עם הטיפ. המלצרים המקסימה לא אשמה, שהמטבח לא עומד בעומס). זאת אומרת, שעם קינוח וקפה, ועדיין בלי יין, היינו מגיעים בשקט למעל מאתיים שקל לראש. סטייק טוב היה מקפיץ את העסק למשהו לא הגיוני בעליל. האיכות לא עד כדי כך טובה ואין שום הצדקה למחיר. בנוסף, כדובדבן בקצפת: השירותים היו סתומים. מסעדת יוקרה, כבר אמרנו?! יש שלל מסעדות בעיר שיתנו לסועד תמורה לא פחות טובה עבור מחצית מכך. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 31 ביקורות
טעים טעים טעים
4.3
02/02/16

אכלתי את הבראנץ' שלהם.. בתור חובבת ארוחות בוקר זה ללא ספק ארוחת הבוקר הכי טעימה ומושקעת שאכלתי. כל מה שהגישו הכי טרי והוכן מחומרי גלם מובחרים. לטעמי המחיר קצת יקר והם צריכים להשתפר טיפה... באיכות הקפה. אווירה חו"לית- מקום שבהחלט אחזור אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
ישן וחדש
3.8
26/12/15

הגענו לארוחת שישי המקום יחודי המשלב מבנה ישן עם שילוב מודרני.המטבח הפתוח הוא רעיון מעולה הנותן אוירה מיוחדת למסעדה..הטוטליני שורט ריבס ראוי לציון מיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה