נגישות
נגישות

קלארו - claro ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על קלארו

עמוס - תמונה
עמוס 4 ביקורות
מבנה יפה ומיוחד, תפריט מצומצם, אוכל בינוני, מחיר יקר מאד.
2.5
27/05/18

מבנה יפה ומיוחד, תפריט מצומצם, מחיר יקר מאד. באנו לחגוג יום הולדת משפחתי בשבת והתאכזבנו מאד. התפריט היה מאד מצומצם – רוב הסועדים התקשה למצוא מנה שתתאים לו – הן במנות הראשונות והן... בעיקריות. יתרה מזאת רוב רובן של המנות מוכוונות למחירים הגבוהים וקשה למצוא מנה ראויה במחיר סביר. שיפוד סינטה אחד בודד עם תוספת של בייקון – 118 ₪, שלא לדבר על כך שהבשר היה סחוסי. גם המנות הראשונות והאחרונות רובן ככולן היה רק במחירים הגבוהים 50-60 ₪ ומעלה. אם רצינו להזמין יין, רק יינות יקרים הוצגו בתפריט – הבסיסי ביותר 160 ₪. במחירים האלה אתה מצפה שהאוכל יהיה מדהים ומיוחד, בפועל האוכל היה סביר ומנות לא גדולות– לא יותר מזה. השרות היה סביר, אבל ניכר היה מחסור במלצרים מה שהשפיע על רמת השרות. לסיכום – מסעדה לא מומלצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir - תמונה
Nir 28 ביקורות
מנת העגל מומלצת בחום
3.3
19/05/18

אני ואשתי הגענו לאחר המלצה של חברים. לקח לנו המון זמן למצוא את המסעדה, כאשר גם לאחר שהתקשרנו לקבל תדרוך לא הצליחו להסביר לנו בדיוק היכן המסעדה. הגענו בסמוך לפתיחה (12:30), ונאמר לנו... שאין מקום במסעדה, למרות שהיה די ריק (יש צורך להזמין מקום מראש כי המסעדה מתמלאת במהירות!!!), ונאלצנו להמתין 20 דקות. הזמנו סלטים ומנת העגל. את הסלטים ביקשנו ללא גבינה אך הגישו לנו עם גבינה, וגם שהכינו לנו סלט חדש (כדברי אחראית המשמרת) היה גבינה בסלט. המנה שהצילה את הארוחה הייתה מנת העגל, אשר ממש משביעה (זוהי מנה זוגית) והייתה מוכנה היטב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lizzy - תמונה
Lizzy 45 ביקורות
בראנץ' זוגי מומלץ !
3.8
29/04/18

הגענו לקלארו בזכות מתנה שקיבלתי: גיפט קארד לבראנץ' זוגי. בראנץ' זוגי דומה לארוחות בוקר זוגיות שמוגשות במקומות אחרים, אבל כאן משדרגים עם תוספות מפנקות, כמו: קרפצ'יו פורל וכן מאפים... ולחמים מיוחדים. האוכל היה מצויין והשירות מהיר. אמנן שכחו להביא דברים שביקשנו, אבל זה בקטנה. בסך הכל נהנינו מאד ! אני אגיע בעתיד לנסות גם מנות מהתפריט. הערה: חבל שהגיפט קארד לבראנץ' זוגי מוגבל רק לששי-שבת בין 9 - 12

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/05/2018
תודה רבה על הביקורת הנעימה והמפרגנת מחמם את הלב. אציין רק שהבראנץ׳ מוגבל לשישי שבת כיוון שאין לנו ארוחות בוקר באמצע שבוע. רק בשישי שבת (-: תודה! צוות קלארו
   Блок - תמונה
Блок מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.5
05/04/18

ממש לא מומלץ!! לפניי שבועיים ישבנו על הבר. הזמנו מנות פתיחה ומנות עיקריות. מנות פתיחה יגיע די מהר. ולא מנות חמות חיכינו לא פחות משעה!!! אוכל יגיע קר ולא טעים!! אכזבה!! חבל על הכסף ! גם... יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
LG - תמונה
LG 4 ביקורות
המלך הוא עירום!!!
1.5
25/11/17

נפגשנו עם זוג חברים לארוחת ערב במסעדה. הדבר היחיד החיובי שניתן להגיד, שהמסעדה ממקומת בבניין יפיפה, ומעוצבת באופן מרשים. עם זאת, יש פער עצום בין המחיר היקר לטעם האוכל שהוגש. ראשית, לבעלי... שביקש להזמין אנטריקוט 300 גרם, נאמר שאין נתח כזה והוא יכול לקחת 500 גרם... או לא כלום. מעניין שלקראת ארוחה ביום שישי בערב לא נעשתה הכנה ראויה. מלבד זאת כל המנות עליהן "נפלנו" התאפיינו בחמיצות מוגזת וככל הנראה תיבול לא פרופורציוני של שום. מה שכן - היין היה טוב... ולא בזכות המסעדה! התענוג הצרוף הזה עלה כ 500 ש"ח לזוג. בעלי שכמעט לא נגע במנות הגם כך לא גדולות, חזר הביתה ואכל לשביעות רצונו. אסיים בציטוט מאגדת "בגדי המלך החדשים" .... המלך הוא עירום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוליה - תמונה
יוליה 4 ביקורות
לא עמדו בציפיות
2.5
10/11/17

הגענו לבראנצ' 5 חברות, האוכל היה מוגש יפה, טעים. מה שהוריד מהחוויה החיובית היה השירות. שכחו להביא חלק מהאוכל, חלק מהסכום, לא ניגשים לשאול אם הכל בסדר, צריך לחפש מלצרים כדי לבקש חשבון... ואז כדי שיאספו את הכסף. ממסעדת שף מדוברת הצפיה היתה יותר גבוהה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dedi Amit - תמונה
Dedi Amit 3 ביקורות
מחירים גבוהים לאוכל סתמי
2.5
26/09/17

הזמנו שולחן לכבוד יום הולדתה של חברתנו הטובה. אכזבה! השירות נחמד, אווירה מאד נעימה, אבל: האוכל בינוני ולא כפי שמצופה ממסעדה הממוצבת כל-כך גבוה, המנות קטנות וחלקן מגוחכות לדוגמא מנת... ברוקולי עליה שילמנו כ 65-70 ש"ח הגיעו 2-3 כרעי ברוקולי גדולים על קרש חיתוך מעוצב עם רוטב מעודן (וואו), המחירים יקרים מאד (יצאנו 4 אנשים עם חשבון של 1,000 ש"ח כולל בקבוק יין אחד כלומר מחיר ממוצע של 250 ש"ח לסועד). יצאנו רעבים ומאוכזבים. והכי מצחיק - משם ישר הלכנו לאכול המבורגר... שורה תחתונה - לא נחזור שנית. אוכל בינוני ואווירה טובה יש גם במסעדות של 100-120 ש"ח לסועד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irena - תמונה
Irena 21 ביקורות
מסעדה שיקית עם אוכל מצוין
4.8
26/07/17

מסעדה עם אווירה רומנטית וכייפית, מעוצבת בסגנון מאוד יפה, השירות מצוין ואוכל מאוד טעים. נהניתי במיוחד מהקינוחים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Osnat - תמונה
Osnat מבקר מתחיל
מומלץ ביותר
5.0
14/05/17

היום התארחנו 4 איש במסעדה. רוצה לציין: אוכל מעולה, שירות מעבר למצופה מעולה פלוס במיוחד המלצרית שיר. אדיבה נעימה ובעלת תודעת שירות מעולה. ען ירבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shellyya - תמונה
shellyya 2 ביקורות
יקר מאוד ומנות קטנות
3.0
05/05/17

היום הייתי עם עוד שתי חברות. השירות היה אדיב ונעים, המקום מעוצב מאוד יפה וישנה אווירה טובה. הבעיה היא בגודל המנות ובמחירן *הלא הגיוני והלא מוצדק*. הזמנו רביולי - וקיבלנו 4 חתיכות בלבד... (כ80 ש"ח), סלט חסה (כ50 ש"ח) ופטריות מוקפצות (כ60 ש"ח). מזל שהקינוח שקיבלנו היה מצדיק את המחיר והגודל שלו היה הגיוני (כ40 ש"ח). בכל אופן, אנחנו לא נחזור למסעדה זו בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה