נגישות
נגישות

קלארו - claro ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על קלארו

רותם - תמונה
רותם 12 ביקורות
מקום נחמד, לא זול
4.0
18/02/20

חוויה נחמדה, המחירים לא שולים בכלל. מיקום נוח מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eitan.ku - תמונה
eitan.ku 31 ביקורות
מסעדה יומרנית ללא שוס
2.0
14/02/20

חגגנו וולנטיינס 2020 במסעדה. הזמנו שולחן ואכן השירות היה מעולה מהכניסה ועד ההושבה, כולל מלצר נעים הליכות ומקצועי, שיירת אותנו לאורך הערב. המנות נשמעות יומרניות (עכשיו פסטיבל השורשים... אז.....). הזמנו סלט עלים, שהיה מתובל ביותר מידי לימון ולא מצאתי בו שום אלמנט מיוחד או מפתיע (נגיעה של גבינה צהובה כמו פרמזן צורב וכד). לעיקרית אשתי הזמינה פורל ואני ספריבס. המנות הגיעו פורשות לכיוון הקרות. ההגשה היתה כזאת שכאליו רמזו לנו תאכלו ותסתלקו. לא רק אנחנו הרגשנו ככה. ראיתי תופעה דומה אצל זוגות אחרים שישבו לידינו. הקינוח (מילפיי) היה עצום, מפתיע, טעים אבל יבשושי במידה מעל ומעבר לרגיל. המחיר לארוחה לזוג היה קצת יקר. כמו שאמרתי לאשתי, זו מסעדה שאוכלים בה רק פעם בחיים. כרמת הציפיות גובה האכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
20/02/2020
היי תודה לך על תגובתך, אשמח שנשוחח טלפונית. שני 03-6017776
nuritlamdan - תמונה
nuritlamdan 2 ביקורות
שירות גרוע ומתחסד!!!!!
1.0
22/05/19

שלום רב הזמנו שולחן ל 7 (21 מאי) הגענו קבלנו את השולחן וחיכינו.... כשפנו אלינו, אני הבהרתי שאני אלרגית לשום ומבקשת לבדוק אחת משתי המנות שאני מעוניינת מה ניתן בלי שום - חזרו והציאו סטייק... (הלכתי על סינטה כי היא היתה 300גרם ול קילו כמו אנטריקוט. כמו כן הזמנו את מנת הפתיחה של הלחם עם הממרחים. קבלתי לבנה מצופה בסחוג (שום) לאחר בקשה נוספת קסלתי לבנה נקי. כל ששת הסועדים קבלו, םחות או יותר, ביחד את המנות שלהם אני המתנתי וכשהם היו באמצע המנה הגיע המנה שלי קרה לחלוטין. המלצר שאל אם להחליף אמרתי בודאי ואחרי כמה דקות הגיעה אותה מנה באותו מצב קרה לחלוטין. כשהגיעה מנהלת המשמרת לברר מה הבעיה טענה שלא ניתן להגיש סטיק סינטה מדיום חם! מובן שנשארתי רעבה והמתנתי שכל החבורה תסיים את הארוחה ונצא אם לזה אתם קוראים שרות אז..... נורית למדן

עוד פרטים
הוספת תגובה
סועדת - תמונה
סועדת 16 ביקורות
אוכל מיוחד באוירה מיוחדת
4.8
29/04/19

אוכל מצוין ומיוחד. המסעדה בננין טמפלרי מה שיוצר אוירה מאד מיוחדת. יש עיסקיות משתלמות מאד, במיוחד אם יש כרטיס "חבר טעמים" (יש כפל מבצעים)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אודי - תמונה
אודי 3 ביקורות
TOP OF THE LINE
4.8
05/04/19

חגגנו יום הולדת היינו 12 סועדים ,הארוחה הייתה מעולה עם מרכיבים איכותיים,אוירה מעולה . קלארו היא-TOP OF THE LINE LOVE IT

עוד פרטים
הוספת תגובה
sigalitofek - תמונה
sigalitofek מבקר מתחיל
אוכל רגיל לא טעים ולא לא טעים - במחיר גבוה! (250 לאדם)
2.3
31/03/19

האוכל נחמד בלבד, ממש רק בסדר. לא לא טעים ולא טעים - לא חידשו לנו כלום בטעמים. מנות ראשונות - רגילות בטעמים. מנות עקריות - כנ"ל. ומנה אחרונה מילפיי כמו שהמלצר הדגיש- ממש לא! היינו 5... ולא סיימנו אותה. לא כהיינו מפוצצים- אלא חבל לבזבז קלוריות על משהו שהוא לא! אוכל רגיל במחיר גבוה. המקום משרה אווירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lizzy - תמונה
Lizzy 45 ביקורות
טעים מאד, אבל יקר באופן לא סביר
4.0
29/03/19

הגענו ביום ששי בשעה 12:30 בצהריים לבראנץ'. המארח בכניסה הודיע לנו שהמסעדה בדיוק נסגרת למשך שעה, ותיפתח רק ב-13:30 עם תפריט צהריים. בלית ברירה העברנו את הזמן על ספסל במתחם שרונה. כאשר... חזרנו למסעדה, הסתבר לנו שבתפריט הצהריים מחירי המנות גבוהים משמעותית. היינו כבר רעבים ועייפים מכדי לצאת לחפש מקום אחר, ולכן נשארנו. הזמנו למנות עיקריות: ניוקי ארטישוק ובוקטיני קרבונרה 2 המנות היו טעימות מאד, אבל יחסית קטנות. בעלי נשאר רעב, והזמין 2 מנות של לחם פרנה כדי לשבוע... לקינוח : 2 כוסות קפה + מלבי (היה מצויין) וברד פודינג (מנה מיוחדת ומפתיעה). גודל מנות הקינוח היה סביר. סה"כ שילמנו 350 ש"ח . מחיר גבוה במיוחד ביחס לתמורה ! חשוב להוסיף שהשירות ברמה גבוהה מאד, הרבה מעל המקובל בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shirit - תמונה
Shirit 83 ביקורות
אשש
4.8
04/02/19

אין מילים אהבתי כל דקה שהייתי כאן. ושמחה לשתף את כולם שכדאי מאוד להגיע. זה ממוקם בלב תל אביב במקום הכי תוסס

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל מבקר מתחיל
אנו מודים לקחארו על האירוע המדהים
4.8
29/12/18

חגגנו ארוע פרטי בחדר הארועים הפרטי ואין לנו מילה אחרת מאשר להגדיר את האירוע כמושלם ומפנק הן במידור הקולינרי והן בחווית השרות. כל הניהול של האירוע מרגע ההזמנה ועד לסיום היה אדיב ומקצועי.... האוכל והשתיקה היו כיד המלך. ערב האירוע בניהולו של גיא עם צוות המלצרים המקצועי התנהל למופת . בקיצור היה ערב מדהים ומומלץ לכל מי שחפץ לקיים ארוע שבו כל המוזמנים יצאו שבעים ומרוצים. לגבי המחיר קצת גבוהה יש מקום לשכול מחדש את גובה המחיר למרות הרמה הגבוהה של האירוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
wishmeheaven2 - תמונה
wishmeheaven2 2 ביקורות
יקר מידי
2.3
28/12/18

אי אפשר לתת יותר מידי בפרמטרים של השירות והאוירה כי אחרת זה מעלה אוטומטית את הדירוג הסופי (בזמן שמדרגים כאן). ולענייננו: אין כל טענה לשירות והאוירה, הם בסדר גמור. המקום עצמו הוא יקררר... באופן מוגזם. כמות הקלמרי מזערית ביחס למה ששולם עליה, וגם הברוקולי הצלוי קיבל תג מחיר לא מוצדק. כמוהם גם הקינוח שהיה טעים אך לא הצדיק את מחירו המופרז. הבשרים מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה