נגישות
נגישות

באקארו - Buckaroo ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

161 ביקורות וחוות דעת על באקארו

צביה - תמונה
צביה מבקר מתחיל
אירוע בר מצווה במסעדת באקארו
5.0
04/01/16

ברצוני להודות לזוהר וצביקה ולצוות המקסים על שירות ואיכות באירוע בר מצווה שערכנו שם. האוכל היה מדהים השירות היה מקסים.. כל שהבטיחו התקיים ומעבר. הרבה תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
meira198 - תמונה
meira198 מבקר מתחיל
יוצא מן הכלל.
5.0
31/12/15

אימי ואני אכלנו בבאקארו ביום שני ה-28/12. הזמנו את מנת הטעימות. הבשר היה מושלם, התוספות נהדרות והקינוח בננה אלוהי - אחד הקינוחים הטעימים שביותר שאכלתי בחיי. השירות היה מעולה, והמקום... מאד נעים. אימי על כסא גלגלים והיה לנו קל להגיע ולהסתובב בתוך המסעדה. שירותי הנכים היו נקיים ללא רבב ולהבדיל ממקומות אחרים שמתיימרים להיות נגישים לנכים, שירותי הנכים והגישה לשם לא הפכו להיות מחסן. היה שווה כל שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 2 ביקורות
שווה ביקור
3.8
11/12/15

אכלנו את ארוחת הטעימות שכלל 6 סוגי בשרים שכל אחד מוגש בתוספת ובמידת עשייה המחמיאה לנתח. הבשר היה איכותי, עשוי טוב וטעים. מפנקים בתוספות בצד והשירות טוב. הקינוח עם הבננות היה מופלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jonathan - תמונה
Jonathan 2 ביקורות
המקום לבשר!
5.0
10/12/15

המקום לאוהבי בשר! בשר מעושן מעולה מוגש בצורה ישירה ונקיה עם תוספות מתאימות ואיכותיות. גם המנות הראשונות ומנות העוף מעולות. ביקרתי במסעדה מספר פעמים לפגישות עבודה, כמה פעמים עם אשתי וגם... כמה פעמים לאכול בגפי כשהייתי באזור. בדרך כלל אני מזמין את המיקס, מנה עם כארבעה סודי בשר, כולם טעימים. אשתי בד"כ מזמינה את מנת הפרגית בגריל, מנה מעולה שאני טועם ממנה גם כן. תוספת התפוח אדמה מדורה נבהדרת, וגם תבשיל השעועית עם בשר שמגיע כתוספת בקדרת ברזל קטנה. המחירים נעים בין 59 ש"ח בעסשיות ועד בערך 120 שח למיקס בשרים. השרות ידידותי ומסביר פנים ואני ממליץ בכל לב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן  - תמונה
מורן 7 ביקורות
מסעדת באקארו המקסימה
4.5
28/11/15

הגענו לאירוע יום הולדת, הזמנו, ספריבס טלה, סינטה, אנטריקוט, פרגית. מנות גדולות וטעימות כולל התוספות. שירות מעל המצוין. מלצרים מדהימים. קינוח קרמבל בננה מאוד טעים. ממליצה בחום, בהחלט... נחזור אף שאנחנו מהצפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שניר - תמונה
שניר מבקר מתחיל
פשוט מצוין!
4.5
19/11/15

יצא לי להיות בבאקרו פעמיים פעם אחת לפני חצי שנה עם 2 חברים ופעם נוספת אתמול כשהחלטנו לעשות שם אירוע יום הולדת 6 זוגות. רובנו הלכנו על ארוחת טעימות והכל היה פשוט מעולה! הסינטה חלומית... הצלעות טלה אדירות הפרגיות פשוט טובות המנות הראשונות מצוינות ולקינוח יש להם את הקרמבל בננות שהיה חלום שלא בא לך להתעורר ממנו! כיף לדעת שיש מקום שפשוט מבין בבשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sagi - תמונה
Sagi מבקר מתחיל
מ ע ו ל ה ! ! !
4.8
11/11/15

שירות מצויין, תוספות ללא הגבלה ובשר מעושן במידה מצויינת. פשוט אלוהי. השירות חם ואדיב ותמיד מסביר פנים. פשוט חווייה של מסעדה. בוודאות נשוב לאכול שם בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רבקה - תמונה
רבקה מבקר מתחיל
מסיבת בר מצווה
5.0
06/09/15

מהרגע שפגשתי את זוהר ידעתי שאנחנו בידים מקצועיות , שלבי התכנון התאום נעשו עם כל הלב, והארוע עצמו ענה על כל הציפיות שפיתחנו. איכות הארוחה, השירות והאכפתיות של הצוות בראשות זוהר תרמו... לאווירה, לשביעות הרצון של האורחים ושלנו כמארחים. נשמח מלחזור בשמחות הבאות, תודה זוהר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren מבקר מתחיל
ארוע בת צווה אינטימית
4.5
30/08/15

היה ספונטני ומוצלח ענה בהחלט על הכל הציפיות בעיקר התרשמתי ע"פ חוות דעת של אנשים. האורחים נהנו מאוד ובעיקר שבעו😀

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam - תמונה
Noam מבקר מתחיל
אירוע בריתה
5.0
22/08/15

אני ואשתי החלטנו לחגוג את האירוע הבריתה שלנו בבאקארו. החלטנו לצאת מהקופסא בכל הקשור לאירוע בכלל ובאירוע של כ70 איש בפרט. החלטנו ללכת על משהו מיוחד יותר, בוטיקי, ואין לתאר עד כמה טעים!!!... עם צביקה הבעלים זהו האירוע ה2 שאנו עושים, הראשון היה חתונתנו לפני מספר שנים ואם חזרנו כנראה שהשירות לו זכינו היה מעל ומעבר! תודה לצביקה וזוהר ולצוות המשובח על השירות אתמול באירוע, קיבלתם שבחים רבים גם מהאורחים. תודה לכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה