נגישות
נגישות

באקארו - Buckaroo ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

161 ביקורות וחוות דעת על באקארו

חגי - תמונה
חגי מבקר מתחיל
אירוע מושלם במסעדת באקארו
5.0
13/06/15

חגגנו היום בר מצווה לבננו . האירוע היה מושלם מכל הבחינות : האוכל היה מעולה וזכה לתשבחות מכל האורחים, השרות היה מצוין ומנהלי המקום נחמדים מאד. מומלץ !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס - תמונה
איריס מבקר מתחיל
יום הולדת 80 להורי
4.5
02/06/15

חגגנו יום הולדת 80 להורים שלי במסעדה השירות שקיבלנו היה יוצא דופן לטובה האוכל היה טעים ונהנו מאד מהאווירה בהחלט נמליץ לחברים ולמשפחה קרובה על המסעדה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uriya - תמונה
Uriya מבקר מתחיל
ארוחת טעימות לכל המשפחה
5.0
30/05/15

התארחנו היום כ-11 בני משפחה לחגוג יום הולדת במסעדה. היתה ארוחה מדהימה! נהננו מהכל- האוכל, השירות והאווירה. הבשר היה טעים כל כך, איכותי ומגוון. האוכל זרם לשולחן כיד המלך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yosi - תמונה
Yosi מבקר מתחיל
למי שאוהב בשרים
4.0
30/05/15

אוכל מצויין, עשוי במידה הנכונה, מוגש בנינוחות, שרות מצויין....מרגישים שבעלי המסעדה נמצאים במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Izik - תמונה
Izik 5 ביקורות
יש! כבר לא צריך לנסוע רחוק!
5.0
27/05/15

הפתעה לאכלנים מרעננה! סוף כל סוף מסעדה אמיתית שראויה לפנינת השרון. הזמננו ארוחת טעימות, הכל היה מעולה! מומלץ להגיע על בטן ריקה.... מכיוון שהתמלאנו מאוד רק מהטעימות, לא שרדנו עד... הקינוחים. האמת, בתור קינוח היינו מזמינים עוד פרגית... רק תחזיקו מעמד חבר'ה, ותמשיכו להיות טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
מעולה
5.0
15/05/15

אני ובן זוגי הגענו לארוחת צהריים ספונטאנית בעקבות המלצה של חבר והיה פשוט מצוין. המקום מתמחה בעישון ובטיפול ארוך ואוהב - חוויה שונה מעט מה"סטייקיות" המוכרות שמגישות נתחים "צרובים קלות".... הזמנו את ארוחת הטעימות ונהננו מכל רגע. מי היה מאמין שדווקא ברעננה נמצא את אחת מסעדות הבשר המשובחות בארץ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה - תמונה
אריה מבקר מתחיל
חוו"ד אריה
4.8
14/05/15

חיפשנו מקום לחגוג אירוע בר המצווה. מצאנו מקום עם אווירה מקסימה ,שירות נדיב ונעים,מחויבות גבוהה ללקוח! מאוד אהבנו את האוכל. הבשר טעים ביותר ! האורחים שלנו מאוד נהנו ופירגנו על המקום... שבחרנו. אנחנו נחזור לבוקארו בשמחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיה - תמונה
מיה מבקר מתחיל
מסעדה ברמה, שירות מדהים ואוכל מטורף
5.0
09/05/15

לקחנו את מנת הטעימות, שבה מקבלים 6 סוגים שונים של בשר. כל נתח היה בתיבול הנכון, בישול מתאים ופשוט תענוג לחייך. לצד הבשר קיבלנו תוספות כגון סלט קולסלאו, תפוחי אדמה מעושנים, תבשיל שעועית... וירקות חמוצים - גם מנות הצד היו מדהימות. לאחר זלילת הבשר כמו קרניבורים טובים הגענו לשלב הקינוח. מרוב מבחר טוב היה קשה לבחור והלכנו על המוס, עוגת גבינה וקרמבל בננה. מוס כזה עוד לא טעמתי בארץ, הוא היה במרקם קרמי, היה אפשר להבחין בוודאות שמדובר בשוקולד של 70% קקאו. הקרמבל בננה היה הפתעה ולסיום העוגת גבינה הייתה חוויה לא מהעולם הזה. השירות מקסים, האוכל מגיע בזמן, לא מחכים הרבה זמן לסוג הבא של הבשר, כל הזמן ממלאים את התוספות צד, והמלצרים חביבים מאד ולא דוחפים אוכל כמו בשאר המסעדות. המוזיקה לא חזקה מדי ומעפילה על הארוחה, האקוסטיקה טובה ולא שומעים את שאר הלקוחות, והשולחנות לא צפופים. ברור שנחזור לשם, מסעדה מיוחדת שכיף לשבת ולהתפנק

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי מבקר מתחיל
נהנינו
5.0
25/04/15

אכלנו 4 חברים ארוחת צהריים ביום העצמאות. הזמנו צלחת טעימות, מנת סינטה ומנת פרגית. כל אחד מסוגי הבשר מהמעשנה היה טעים מאד. השרות היה מהיר ואדיב והמחיר סביר. הופתענו לטובה במיוחד ונמליץ... לחברינו לפקוד את המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לילך - תמונה
לילך מבקר מתחיל
אחת המסעדות הטובות באזור השרון!!
4.8
19/04/15

הגענו בעלי ואני במוצ"ש לבאקארו באזור ההיטק באזור התעשייה ברעננה. ישבנו בשולחן צדדי ומיד ניגש אלינו מלצר- חייכני, אדיב, המון סבלנות וידע על כל המנות.למנה ראשונה הזמנו לחם הבית שהגיע טרי... וחם עם מלח גס ומטבל מעולה. הזמנו אנטריקוט ופרגית מעושנת. בינתיים התחלנו להתמלא מהלחם המעולה... 2 המנות היו מעולות! בדיוק במידת העשייה של הסטייק, וכפי שהוזמן- בלי הרבה שומן. את המנות ליוו תפוחי אדמה של מדורה- מדהים!!סלט ענק וטרי. פונקנו בסלט נוסף, ביין מעולה ואפילו במלבי מתוק בדיוק במידה. בעל המקום לבבי ונעים ואיזה כיף שיש מוזיקה נעימה, שקטה שמאפשרת גם לדבר תוך כדי האוכל!! בקיצור- חוויה מעולה במסעדה שקיימת קצת יותר מחצי שנה. להגיע ומהר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה