נגישות
נגישות

באקארו - Buckaroo ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

161 ביקורות וחוות דעת על באקארו

Keren - תמונה
Keren 2 ביקורות
מקורי וייחודי...טעים ונעים
5.0
02/08/16

עיצוב מאוד מוקפד, נעים ומיוחד בר מפנק ונעים לישיבה, שממנו ניתתן לראות נתחים עסיסיים תלויים במעשנה כל נתח יש לו אופי משלו, במסעדה הזו הכרתי וטעמתי נתחים מאוד מיוחדים שלא ידעתי על... קיומם צוות המלצרים אדיב, מקצועי, ונותן שירות בגובה העיניים (מה שהפך למצרך נדיר בימינו) בעלי הבית תמיד נמצאים ומארחים מכל הלב, התוספות והרטבים שמלווים את הבשר רק מוסיפים לחוויה תפריט היין מאפשר לבחור יינות מצויינים במחירים טובים ואם חשבת לסיים כאן! אז חכו לקינוחים... הקראמבל בננות אלוהי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר מבקר מתחיל
חוויה שלא כדאי להפסיד ......
4.5
26/06/16

חוויה !!! היה כיף אדיר שווה מספר ביקורים חוזרים . מעבר לאיכות המנות (מספר סוגי בשרים) מה שתורם במיוחד זה האווירה הנינוחה במסעדה , שרות זמין !!! ואדיב לאורך כל הערב , והסבר בכל שלב של... הארוחה על מה שמוגש לשולחן והטעמים פשוט מצוינים . מחיר המנות מעט גבוה אבל הוא לא מנע מאיתנו ערב מהנה . מומלץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד זכאי - תמונה
עודד זכאי מבקר מתחיל
סבבה של מסעדת בשר מעושן באווירה נעימה
5.0
08/05/16

לאוהבי בשר כמונו זה המקום, כבוד לבשר , מעושן כמו שעישון בשר צריך להיות , אווירה נעימה , נקי עם שירות טוב, ולסיכום מומלץ מאד וגם המחיר טוב , וגם מצאנו יין במחיר סביר 112 שח לבקבוק של... דלתון אדום מ2013 !!! כל הכבוד תשמרו על הרמה ונשוב עוד ועוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
חוויה שענתה על כל הצפיות
4.8
19/04/16

חגגנו ארוחת בר מצווה בשבת בצהריים. ארוחה מעולה, חווית אוכל מתמשכת. בשר מעולה. צוות שירותי ואדיב. מיקום המאפשר מרחב משחק לילדים לאחר האוכל. מחירים הוגנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lisa - תמונה
lisa 2 ביקורות
אירוע בבאקארו- חוויה נפלאה לאוהבי בשר, מומלץ בחום!
5.0
27/03/16

ערכנו את אירוע בר המצווה לבננו בבאקארו, הזמנו כשמונים אורחים, הייתה לנו חוויה נפלאה, טעימה ומהנה לכולם! מנות בשריות יוצאות מן הכלל,כל הנתחים היו מצויינים, והתקבלו בשמחה גם ע"י... המתבגרים. מנות ילדים מצוינות, סלט במנה הצמחונית מושקע ומיוחד עם פולנטה, הקינוחים טעימים מאוד, שתיה בשפע, ושירות מצויין. צוות המקום אדיב, קשוב לכל צרכינו, נהננו מאוד , מומלץ בחום! נחזור לכאן בהקדם גם לארוחה משפחתית עם הילדים וגם עם חברים לערב בשר ויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elad - תמונה
Elad 2 ביקורות
מקום מושלם לאירוח אירוע
4.8
21/03/16

אשתי ואני בחרנו לארח במסעדה את הבריתה של ביתנו הבכורה עמית, שכללה כ 100 אורחים שהגיעו רעבים וחזרו הביתה שמחים מרוצים ועם הרבה בשר בבטן. המקום הצליח להתמודד עם כמות האורחים דיי בקלות... והשירות היה מצויין, זריז ומקצועי. כל מה שיצא מהמטבח היה מעולה כך שגם הצמחוניים נהנו, הנתחים היו רכים, טעימים ומשובחים. האורחים מאוד נהנו והלדים יכלו לשחק ברחבה בחוץ בזמן שההורים אכלו ושתו. אנחנו בהחלט נחזור לאכול שם שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaron - תמונה
Yaron מבקר מתחיל
תענוג
4.3
11/03/16

בילנו ערב נהדר במסעדת באקארו! קיבל אותנו בחור נחמד שהתברר בהמשך כי הוא אחד מבין שני השותפים של המסעדה. זכינו בערב של טעימת יינות. הזמנו לפי המלצת בעל המסעדה בתפריט טעימות של בשרים ויין.... הופתענו מהגמישות והרצון של בעלי המסעדה להתאים את התפריט לבקשות שלנו. קצב הגשת הוכל היה מדוייק, כמות היין ניתנה בנדיבות רבה. הבשר, התוספות והיין היו מצויינים שלא לדבר על הקינוחים השווים בעיקר הקרמבל בננות. השירות היה אדיב ונעים. תודה על ערב מהנה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan מבקר מתחיל
מקום מצויין ומומלץ, שווה כל שקל.
4.8
02/03/16

מסעדה באווירה נעימה, אוכל טעים מאוד מאוד, מהסלט הפשוט, תבשיל השעועית ועד לסטייקים ברמה מצויינת. נהננו מאוד, מומלץ בחום. מחיר ממוצע לסועד- 140 שקלים, יקר אך שווה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali - תמונה
Tali 2 ביקורות
ארוע בר מצווה שבת בצהריים
5.0
07/02/16

תודה רבה לזוהר ולכל הצוות על אירוע מקסים. האוכל היה בשפע ומאד טעים. המלצרים קשובים וזריזים ונענו לכל בקשה שלנו במהירות ובחיוך ובאופן כללי היו נעימים מאד. יש מספיק מקום בחוץ להפעלות של... ילדים במידת הצורך ובאופן כלל המקום מומלץ בחום לכל אירוע

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 10 ביקורות
חוויה
4.8
29/01/16

ענק ענק ענק! מסעדה עם בשרים מדהימים, מומלצת לחסידי דיאטת הפליאו המבוססת על בשר השעועית והתפוא משלימים את הבשר בצורה מדהימה. מחיר טיפה יקר אבל שווה את זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה