נגישות
נגישות

באקארו - Buckaroo ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

161 ביקורות וחוות דעת על באקארו

dorondmd - תמונה
dorondmd 4 ביקורות
ממליץ בחום רב ואהדה רבה
5.0
26/12/16

כרגיל, עשר של מקום, אחלה צוות, מפנק והכי חשוב - טעים! וידוי מקדים - עד לפני כשנתיים עבדתי מעל באקארו וזו הייתה אחת המסעדות היותר אהובות עליי לארוחות צהריים עשירות. בשנתיים מאז אני כבר... לא עובד בסביבה, אבל עדיין שומר מקום חם למסעדה, ולא היה לי ספק שיבוא היום ואביא את כל הצוות העכשווי שלי להכיר ולהנות גם כן! זוהר הבעלים דאג למבוקשנו אפילו שלא היה במקום, הצוות היה נחמד ועוזר, והאוכל היה מצויין! ללא ספק זו הייתה הצלחה רבה, כולם יצאו מפוצצים ושמחים! למיטב זכרוני אכלנו בין היתר, סינטה אלוהית, פרגית רכה מעין כמוה, שייטל מעולה, חזה בקר נימוח, נתח קצבים עשוי לעילא ועוד ועוד - הצלחות התרוקנו באותה מהירות שהוגשו, והאוירה הכללית הייתה כיפית במיוחד! תודה לזוהר ולצוות, בטוח שנחזור לעוד :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ifat - תמונה
Ifat מבקר מתחיל
מושלם
5.0
25/11/16

האוכל היה ממש מעולה כל נתח בשר שהזמנו היה במידת העשייה המדוייקת התוספות שמוגשות ליד גם ממש מעולות.. השירות היה ממש טוב הייתה אווירה טובה כייפית ונעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali Avital - תמונה
Tali Avital מבקר מתחיל
פשוט מצויין וטעים!!!
5.0
04/11/16

האוכל היה מעולה ,טעים,עשיר שרות נעים ויעיל מחיר ממוצע לסועד לבדרים מגוונים סביר בהחלט מומלץ ארוחת טעימות מאד משביע ומהנה☺

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon 2 ביקורות
מומלץ כארוחה זוגית, או משפחתית או עם חברים.
5.0
31/10/16

חגגנו אירוע משפחתי עם 24 איש. פתחנו שולחן די גדול...סגרנו על ארוחת מנות (6 מנות) למרכז השולחן, פלוס כל התוספות ושתיה. הבשר היה מעולה, תפוחי האדמה והאורז מצויינים. גם לחם הבית. הכל היה... פשוט טעים. בני המשפחה השונים שהיו באירוע התמוגגו מהאוכל ונהנו מכל רגע. השירות היה אדיב ומסור, והחוויה היתה נהדרת. ממליץ בחום לכל אוהבי הבשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ziv - תמונה
Ziv 2 ביקורות
בקצרה: מושלם!
5.0
29/10/16

פעם ראשונה שמשהו באמת טעים כמו שהוא נראה. המקום יפה עם אוירה קלילה וקצת ביתית, מתאים לבילוי זוגי וגם למשפחתי. המנות במחירים סבירים מאוד והאוכל ברמה, ככל שיש יותר אנשים יותר משתלם מבחינת... המחיר כי המנות מאוד נדיבות (פלטת בשרים זוגית יכולה להספיק ל4 אנשים), שירות מצוין. לגמרי חוזרת לשם שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלי - תמונה
שלי מבקר מתחיל
מומלץ בחום!
5.0
22/10/16

בתאריך 15/10 ערכנו ארוחה חגיגית במסעדה לכבוד בר המצווה של בני. מהרגע הראשון ועד לסיום הארוע הכל עבד נפלא! השרות, האוכל והמקום יצרו חוויה לאורחינו ולנו. הפידבקים שקיבלנו מהאורחים היו... מצוינים ומחממי לב. תודה לזוהר,צביקה וצוות המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex מבקר מתחיל
טוב מאד, שווה ביקור לאוהבי בשר, אפשר להתחיל עם טעימות, השילוב טוב.
5.0
21/08/16

עשינו ארוע משפחתי של כ- 20 איש. כולם נהנו, כולל ילדים. הבשר היה טעים ומעולה (בארוע מקבלים ארוחת טעימות, 5 סוגי בשר ב-3 סיבובים). כמות הייתה מספקת, בסוף אפילו לא הצלחנו לסיים. גם המנה... הצמחונית הייתה טובה מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ami - תמונה
ami 2 ביקורות
מסעדה משובחת ומומלצת ביותר!!!
5.0
09/08/16

עשינו אירוע במסעדה. מאד נהנינו מהאוכל ומהאווירה. השרות היה מצוין, האוכל היה מצוין. כל מה שהובטח קוים - מילה שלהם זו מילה!!! האורחים מאד נהנינו והתקשרו להגיד שהאוכל היה מצוין, האווירה... הייתה נהדרת וכולם מאד נהנינו. מומלץ ביותר בלי לחשוב פעמיים!!! העלויות היו סבירות מאד והוגנות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meirav - תמונה
Meirav 2 ביקורות
מומלץ ביותר לאירוע או סתם לבילוי איכותי וטעים
5.0
08/08/16

אחרי ערב נהדר לרגל בר המצווה, יכולה להמליץ בחום. אחלה מקום. צוות נהדר. אוכל טעים!! כולם יצאו שבעים, מרוצים ומלאי שבחים. בשר משובח ביותר (גם למי שלא חובב בשרים) נהנינו מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
boaz2705 - תמונה
boaz2705 מבקר מתחיל
מתגעגע
5.0
08/08/16

הסיבה היחידה שאני מצטער שאינני עובד יותר באזור היא שלא יוצא לי להגיע תדירות לבאקרו..... מתגעגע ! אחלה אוכל ובעיקר אווירה מצוינת שמשרים בעלי המסעדה אגיע במיוחד. בועז

עוד פרטים
הוספת תגובה