נגישות
נגישות

באקארו - Buckaroo ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

161 ביקורות וחוות דעת על באקארו

אורי ד. - תמונה
אורי ד. 3 ביקורות
אם אפשר היה לתת 10 מתוך 5 כוכבים על השירות..
5.0
21/07/17

היינו ארבעה (שני זוגות). קיבלו אותנו מאוד יפה עם קנקן מים קרים (לא מהברז). הזמנו פינוק זוגי - 6 סוגי בשרים, מנת סטייק פרגיות והמבורגר. כל המנות הגיעו עם סלט ורטבים. הבשרים נצלו ברמת... עשייה מדוייקת, הפרגית במרינדה נפלאה וההמבורגר מצויין. המחירים מאוד הוגנים ויצאנו שבעים ומרוצים מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
dwolf - תמונה
dwolf 49 ביקורות
טעים ונעים
4.8
15/07/17

אוכל נפלא, במיוחד אורחת הטעימות. כ- 400 גר' של מבחר בשרים טעימים ואיכותיים עם סלטים ותפן"א אפוי בתנור. ממליץ על ארוחה של 8 סוגי בשר. הבשר מוגש בנדיבות וטעים, טעים. שירות אדיב ומתעניין.... והכי חשוב קל להגיע ואין בעיות חניה. מחיר לסועד בטעימות כ- 200 ש"ח כולל השתיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
vitaly - תמונה
vitaly 2 ביקורות
מצויין
5.0
24/06/17

האירוח ו האוכל היו ברמה גבוה מאוד, זה היה פעם ראשונה שלנו שם אבל בטוח לא אחרונה! מאוד מומלץ במיוחד מי שאוהב בשר !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Abraham - תמונה
Abraham מבקר מתחיל
תענוג!
4.5
22/06/17

אוכל מעולה ובמחיר סביר מאד!! הבשרים רכים וטעימים. יחס ושרות נעימים. מרק הכרובית בהתחלה מצוין. בקיצור ממליצה בחום!! אנחנו נחזור בודאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיקי - תמונה
מיקי 2 ביקורות
מסעדה סתמית ללא כל יחוד ומאכזבת
3.5
14/06/17

הגענו בעקבות המלצה אך כגודל הצפיה ככה התאכזבנו! הזמנו נתח קצבים אך משום מה לא היה (מסעדת בשרים?)! התפשרנו על המבורגר ... משום מה,גם זה לא היה. לאחר פשרות רבות,הזמנו סטייק אנטריקוט... ופרגיות (מחוסר ברירה). הפרגיות היו סבירות ולא מעבר לכך והסטייק בחלקו היה טוב וחלקו היה קשה ומלא בשומן. תוספת של ירקות חתוכים הוגשה בצורה חובבנית ביותר. תוספת של תפו"א קטנה ולא משביעה. בקיצור, מנות קטנות, לא מפנקות ולא ממש נותנות תחושה של ייחודיות. לאחר קריאת הביקורות,קיימת תחושה שהן ממש לא על המסעדה הזו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
15/06/2017
Cheryl - תמונה
Cheryl מבקר מתחיל
בר מצוה באווירה טובה
5.0
05/06/17

אכלנו במסעדה עם המשפחה ומאד אהבנו לכן חגגנו בר מצווה בשבת. הכל היה מצוין ולא תרחה. הארגון היה מושלם, השירות היתה הכי טוב, האוכל היה טעים מאד והאווירה נוחה וטובה. נהנינו מאד ומאד ממליצים... עליהם לכל דבר-ארוחה באמצא היום, אובערב עם חברים ,וגם לאירוע :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
adilahav - תמונה
adilahav מבקר מתחיל
מומלץ לאירוע קטן לאוהבי בשר
5.0
29/05/17

חגגנו אירוע יום הולדת 18 לבן שלנו וחבריו שהם קרניבורים בנשמה. התפריט היה סגור מראש וזוהר הרגיע אותנו שהם לא יצאו רעבים. המנות הראשונות והתוספות היו טעימות והבשר היה מעולה, בעיקר הפיקניה... והטלה . לאורך כל האירוע המנות הוגשו עם שירות אדיב, ואם ביקשו תוספת מאחת המנות היא הגיעה במהרה. גם הקינוחים היו מצויינים. מקום באווירת פאב, עם אחלה מוזיקה ובשר טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Talip - תמונה
Talip 5 ביקורות
בשרים משובחים, שירות מהיר ומנות נדיבות.
4.5
23/05/17

מעדכנת, שבהמשך לחוות הדעת המצויינת שלי, ביקרנו שם שוב, אני ובן הזוג והתאכזבנו מאוד מהשירות. זה היה בערב שישי עמוס במיוחד. לאחר שהבעתי את חוסר שביעות רצוני, יצר עמי קשר, הבעלים של המקום,... זוהר והציע חוויה מתקנת כי היה חשוב לו שנמשיך לבוא ולהינות ממנעמי המסעדה ולחוות חוויות טובות, כדבריו. הוסבר לי שהיתה בעייה נקודתית של כ"א באותו ערב שישי, שבו השירות היה לוקה בחסר והוצע לנו להגיע שוב לארוחה ע"ח הבית. הגענו ברביעי שעבר, לארוחת טעימות מפנקת ושמחנו לגלות הבשרים עדיין משובחים, בהחלט חובה לקרניבורים שבינינו. בנוסף, שירתה אותנו מלצרית מקסימה, סליחה אך שכחתי את שמה, למען ההגינות אציין שהגענו בשעה שקטה במיוחד וכולי תקווה שגם בשעת עומס, ימשיכו לשרת אותנו באדיבות וביעילות. בכל אופן, היה מעולה ואני מאחלת להם המון הצלחה בהמשך הדרך ושימשיכו לשמור על רמה גבוהה ואיכות, הן מבחינת המזון/הבשרים והן מבחינת השירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון - תמונה
רון מבקר מתחיל
חוויה בשרית מומלצת וטעימה
5.0
19/05/17

מסעדת בשרים ברמה מנות גדולות וטעימות לא יקר 150 שח לאדם לפני שתיה לפלטת בשרים ,שירות מהיר ואדיב שווה ומומלץ מאוד אני כמובן יגיע שוב ושוב .הערה קטנה בסלט קצת פחות מלח ואין אליכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית - תמונה
דורית 2 ביקורות
מושלם!!!
4.8
19/03/17

חיפשנו באינטרנט מקום של "בשר" בשבת בצהריים. ראינו המלצות באתר והחלטנו לקחת "סיכון" ולנסות לאחר שהתמונות באתר שבא אותנו. קיבלו את פנינו מלצרים אדיבים, סבלניים וחייכנים. האוכל היה מעל... ומעבר למצופה והכי חשוב טעים ברמות אחרות!!! בהחלט אמליץ לחברי, להגיע עם או בלי משפחה!!! המחיר לא זול אבל שווה כל ביס!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה