נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9367846 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות במודיעין והסביבה

רוזה במודיעין והסביבה
מודיעין והסביבה
מסעדת בשרים, כשר
הזמן שולחן
פדריק במודיעין והסביבה
מודיעין והסביבה
מסעדת בשרים, כשר
רובן במודיעין והסביבה
מודיעין והסביבה
מסעדת המבורגרים, כשר
מפגש ובשר במודיעין והסביבה
מודיעין והסביבה
מסעדת בשרים, כשר
קונה במודיעין והסביבה
מודיעין והסביבה
מסעדה אסייאתית, כשר
לוצ'נה במודיעין והסביבה
מודיעין והסביבה
מסעדה איטלקית, כשר למהדרין
הזמן שולחן

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

6 ביקורות וחוות דעת על קפה גרג

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
קפה גרג בקניון מודיעין
4.8
17/05/19

קבענו עם בתנו באמצע הדרך בין ירושלים לת"א. בחרנו בקפה גרג. בעלי ואני אכלנו ארוחת בוקר זוגית שהוגשה עם חביתה לבחירה עם תוספות ללא הגבלה וללא תוספת במחיר, פעמיים שתיה לכל אחד, מבחר מטבלים... שכללו גבינות, טונה, אבוקדו, סלט חצילים, ריבה. במקום מציעים 3 סוגי סלטים, בחרנו את סלט הבורגול שהיה קצת תפל וסלט קצוץ שהיה מעולה. האוירה היתה נעימה. המקום קצת צפוף. נקי עם שירות מהיר של המלצר ששירת אותנו כשהתישבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 23 ביקורות
נהננו מהערב שלנו - אבל לא בזכות גרג
1.5
15/05/18

במילה אחת: אכזבה. לא ידעתי שרמת השירות במקום הידרדרה כ"כ. הגעתי עם חבר לפגישה רגועה של דיבורים ואוכל. התיישבנו, וקיבלנו תפריטים. בחרנו תוך שתי דקות, והמשכנו בשיחה, מניחים שמישהו יגיע... עוד רגע לשאול מה קורה. זה לא קרה. אהיה ממש רחמן, ואומר שישבנו שם 10 דקות בלי שום יחס. (זה היה יותר, אבל לא משנה. דיברנו, ולא ממש שמנו לב...) כשהבנו שכלום לא זז, קראנו למלצר, וביצענו הזמנה. באותו רגע הפעלתי סטופר. אחרי המתנה כ"כ ארוכה ליחס, רציתי לראות כמה זמן יקח לאוכל להגיע. ואז דיברנו... ודיברנו עוד... היה טוב, אבל 35 דקות עברו, ואין שום עדכון. הסתכלנו על השעון, והתחלנו להמר על שעת ההגעה של ההזמנה. לאחר כמה דקות, התייאשנו, וקמנו לבדוק מה קורה. הבטיחו שיבדקו. באותו רגע, הייתי בטוח שההזמנה שלנו מעולם לא בוצעה. הנחתי שהם פשוט ינסו להכין את האוכל כמה שיותר מהר, ויניחו לנו לחכות עוד קצת. לא קרה. מלצר פשוט ניגש, התנצל, והודיע שהפאדיחה הייתה שלו. לא ביצע את ההזמנה, את האוכל אף אחד מעולם לא התחיל להכין, וזהו זה. שאל אם נרצה לחכות עכשיו להכנת המנות. השבנו בשלילה, וזזנו למזנון האוכל המהיר. מבט אחרון לשעון לפני שעצרתי אותו: 45 דקות תמימות של המתנה מאז ההזמנה + "10" דקות המתנה ליחס. סה"כ 55 דקות מאכזבות, שנגמרו בכלום. טעויות קורות לפעמים, אבל מה שהיה נורא בערב הזה, הוא רמת שירות מהנמוכות שראיתי. פרק זמן משמעותי, שאף מלצר לא טורח לברר מי הם השניים שיושבים ליד השולחן עם תפריטים סגורים, וניגש לשאול את השאלות המסורתיות "הכל בסדר?/כבר הזמנתם?". 45 דקות תמימות של ישיבה מול שולחן ריק, ואף מלצר, כולל זה שביצע את ההזמנה הכושלת, לא ניגש לברר מה קורה, ואיך זה שהשולחן רק גם אחרי כ"כ הרבה זמן. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
GolanA - תמונה
GolanA 57 ביקורות
ארוחת בוקר טובה
3.5
18/12/17

הזמנו את ארוחת הבוקר הזוגית ואהבנו פשוט הכל, הסלטים והלחמים הטריים, הגבינות והמטבלים המגוונים והשירות שהיה יוצא מן הכלל, באדיבות ובסבלנות. המקום מאוד נקי ומסודר למרות שנמצא בשטח הקניון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 23 ביקורות
מיקום שמצליח לבודד, מנות נדיבות ומחיר הוגן, בהחלט יגרמו לי לחזור שוב...
4.5
19/11/17

למרות שבית הקפה ממוקם בתוך הקניון, ההחלטה החכמה להצמיד אותו לקצה המרוחק של הקומה השנייה, מצילה את האווירה. ניתן לחוות ריחוק מסויים מהרעש הכללי של הקניון, ולקבל פרק זמן שמרגיש אישי... ואפילו אינטימי. בחרנו להתיישב בכורסאות שמחוץ לבית הקפה. המשענות הגבוהות, הופכות כל שולחן למעין תא אישי מבודד. היה כיף... אידיאלי לשיחה נינוחה על בסיס אוכל מספק. דייט/פגישה עסקית/יציאה עם חבר... הכל הולך... לפתיחה הזמנתי "פאד תאי סלמון", שנראה והריח מצויין, והיה טעים להפליא. קדירה מלאה עד להתפקע, שהצליחה להשביע אותי עד לרמה שלא הצלחתי לסיים את המנה. שאפו. מדובר בהישג מרשים... קינחתי עם סופלה, שהגיע כמקובל עם כדור גלידה וקצפת. יחד עם קפה הפוך, המחיר הסופי היה הוגן ביותר. השירות היה אדיב ומחוייך. הייתה קצת בעיה בתזמון המנות. הקינוחים הגיעו עם מרווח זמן מסויים ביניהם. הערה על העניין התקבלה ברוח טובה. בסה"כ, חוייה מצויינת. נשמח לחזור לגרג...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ג'ודי - תמונה
ג'ודי 42 ביקורות
נחמד. נחזור שוב.
4.8
21/01/17

בס"ד ישבתי עם בעלי קרוב לשעת צהריים, האוירה היתה נעימה מאוד למרות שהמסעדה ממוקמת בקניון אך במקרה הזה, לא הפריע לנו כלל. המלצרית היתה אדיבה ונחמדה. ארוחת הבוקר היתה מאוד נדיבה. נהנינו!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

2
מנות נדיבות
1
מומלץ לארוחה עם חברים
1
מומלץ לארוחה משפחתית
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
0
אווירה עממית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 08-8571955

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה