נגישות
נגישות

טלביה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על טלביה

Natalia Echtshain - תמונה
Natalia Echtshain 12 ביקורות
מסעדה איכותית!
4.8
28/10/16

נהנינו מאוד. השירות היה מוקפד, מקצועי, אדיב ואיכותי. ישר הוגש לחם ומטבלים וגם קנקן מים. קיבלנו הסבר על המנות והסכימו לשנות תוספת לפי טעמנו . קיבלנו המלצה על מידת עשיה של המנות, אך עם... שאת מלצרית הבינה את צרכינו טעמנו וקיבלנו מנות מותאמות בדיוק למה שרצינו. אחרי כל מנה ו שתיה , מלצרית באה לשאול אם טעים לנו, גם אחרי מנה ראשונה וגם אחרי עיקרית וגם אחרי קינוחץקיבלנו מגבונים וכיסמים לשולחן כבר אחרי מנה ראשונה. מנות הוגשו מהר ומלצרית היתה זמינה כל העת ולא היינו צריכים לחכות כדי לשאול או להזמין משהו נוסף. האוכל היה טעים- ברבוניות, סלומון, נקניקיות ופחזניות וגם שוקו ובירה- הכל היה לשביעות רצוננו. אוירה במסעדה נעימה וכוללת מוזיקת רקע מרגיעה ונרות. כדאי להזמין מקום מראש, אך מצד שני שווה לנסות גם אם אין הזמנה. מחירים- לא הכי זולים ולא הכי יקרים. המנות לא גדולות, אך איכותיות מאוד. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yonit - תמונה
Yonit מבקר מתחיל
היה בסדר וזהו.
1.5
25/08/16

הגענו לחופשת סופשבוע ארוך בירושלים.הגענו למסעדה ,במסעדה ,מעט מאוד מקומות ישיבה,תפריט ממש לא מגוון,פסטה אחת!,הפסטה היתה טעימה,אבל הגבינה ששמו עליה,בצורה מגושמת,הרסה את המנה ,לטעמי. הזמנו... סטייק פילה,היה טעים -חלקו לא אכיל בגלל הסחוס & שהיה לו. המנה קטנה מאוד. מיץ התפוחים הסחוט ,היה ממש לא משהו. ישבנו קרוב לדלת הכניסה ובאמצע הארוחה ,הגיע אורחת על כסא גלגלים,אף עובד/מארחת,לא טרח לפתוח לה את הדלת. גם אני,שהגעתי עם עגלת ילדים,לא קיבלתי עזרה....ולקח זמן מה ,עד שהושיבו אותנו,למרות שהשולחן שלנו היה פנוי.החשבון: 230 של ל3 מנות . לסיכום,היה בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
28/08/2016
קראנו את חוות דעתך והצטערו לשמוע על מספר אירועים שלא נשאר לנו אלא להתנצל עליהם. כמובן שתגובתך תטופל בהתאם. סה״כ תגובות הן הכלי היעיל ביותר לשיפור ודיוק החוויה. בכל זאת נשמח ליצור איתך קשר
יגאל - תמונה
יגאל מבקר מתחיל
מסעדה מצוינת
4.8
10/06/16

כשהגענו, היה חשש מסוים מהתפריט, לא כולנו מצאנו מיד את המנות המתאימות. אילולא השירות המעולה, ייתכן ולא היינו מצליחים להנות מהמסעדה כפי שנהננו ואכן נהננו מאוד. רוב המנות מפתיעות באיכותן... ובהכנתן. אמנם רוב המנות יחסית קטנות, אבל יש לי תחושה שהציפייה של מי שתכננן את התפריט שכל אחד יהנה מיותר ממנה אחת ואכן, לאדם רעב מומלץ להזמין פתיח, מנה ראשונה ועיקרית. לארבעה אנשים הזמנו מוס איקרא, רייט אווז, פולנטה כמהין, מנת סלק ואספרגוס, כבד קצוץ, סטייק אנטרקוט, סטייק פילה ושני שניצל וינאי. הצוות החליט לפנק אותנו בסלט אנדיב ובעוגת גבינה בנוסף לשלושת הקינוחים שהזמנו (שטרודל תפוחים, באבא או רום, סנט הונור). המנות הראשונות הדהימו אותנו. זה שרצה כבד קצוץ דאג מעט בשל תיאור המנה (הכבד עשוי במידת מדיום רייר), המלצרית פשוט דאגה לו לדוגמא, אותה אהב ולא הצטערנו שהזמנו גם אותו. מוס האיקרא היה הטוב ביותר שטעמתי מימי. הרייט היה פשוט מושלם וסלט האנדיב (אותו לא הזמנו, אבל המלצרית החליטה לפנק, אז לא התנגדנו יותר מדי) היה מעולה גם הוא. מורגשת הקפדה אמיתית בחומרי הגלם ותיאור המנות כולל אזהרות לגבי גודל המנות והרכבן היה מדויק לחלוטין, כאשר תשובה לא הייתה זמינה מייד, המלצרית עשתה כל שביכולתה כדי לדאוג שנדע הכל על המנה טרם שנזמין אותה. השירות היה הטוב ביותר שזכיתי לקבל זה זמן רב מאוד, המקצועיות והאיכפתיות ניכרים מאוד והצוות נעים ביותר, מועיל ויעיל. הסטייקים היו נהדרים שניהם. את השניצלים אהבנו פחות, לא ממש שניצל וינאי וגם כפרשנות לכזה, לא מאוד מוצלח. מנה אחת לא מוצלחת מתוך תפריט שלם שצליח להפתיע לטובה שוב ושוב - אני מוכן לקבל כהצלחה. תודה רבה לכל הצוות הנהדר שדאג שארוחת יום ההולדת של אישתי תהיה כה מהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi מבקר מתחיל
לא מומלץ
2.8
08/06/16

מאוד לא טוב. חוויה קשה. מנה ראשונה של כבד עם ריבת בצל- הכבד היה חי, וחלקנו לא נגע בו. ריבת הבצל היתה מרה, עדות לכך שהבצל היה שרוף. כריך פניני- לא מזכיר בכלום את כריכי הרוסטביף שנהוג... להגיש, וצלעות החזיר היו טפלות עם ארומה של חריכת יתר. בדרך כלל אני מכבד בעלי ועובדי מסעדות על העבודה הקשה שכרוכה בתפעול מסעדה, אבל לצערי האירוע בטלביה היה מתחת לכל רף מקובל. חשוב לדאוג לציבור הלקוחות והסועדים שמוותרים על אפשרות אחרת ובוחרים במסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
levsade - תמונה
levsade 15 ביקורות
נעימה, טעימה ולא יקרה
5.0
07/06/16

קטנה, שקטה, לא יומרנית עם אוכל מצויין ומחיר סביר.פולנטה עם כמהין מעולה, לראשונה מוגשת בצורה ייחדוית, סנדביץ עשיר וטעים שאיני זוכר את שמו, שניצל וינאי ללא יומרות אך טעים, קוקטיילים... טעימים, כולל מוחיטו שלא בתפריט אך נאותו להכין, יצא לא ממש כמו המקור, אבל טעים מאוד, קינוח פאי תפוחים, בנאלי, אבל באוכל כשזה טעים אין בנאלי, שפרו אותנו בקינוח נוסף, עוגת גבינה מוגשת בצנצנת, מקורית וטעימה. ישבנו על הבר, ברמן היה אחלה, נעים, עירני (כל פעם הוסיף מים לכוסות) מסביר פנים לשאלות ולא טרחן ממש כיף. אמנם המנות בינוניות, אבל יחד עם זה המחיר לרמה כזאת של אוכל מתחת לסביר עד זול, ממש מומלץ. ראיתי ביקורת אחת או שניים שליליות, אז תקחו אחריות על עצמכם, תזמינו מנות בתשומת לב, כי אם מישהו כתב שהזמין ביצה עם תוספות לארוחת בוקר, מה הוא יכול לצפות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
מסעדה מצוינת
4.5
06/06/16

היינו שלושה לצהרים בשבת. הזמנו מראש (היה אכן מלא). שתי ראשונות: כבד קצוץ מידיום-רייר במכוון (אמרו לנו מראש) מאד טעים ונימוח. השנייה: קלמרי בגאודה. השילוב מעניין, הקלמרי אכיל אבל מעט... צמיג. בתשובה לשאלת המלצרית אמרנו כולנו (האחרים גם טעמו ואישרו) שהיה מעט צמיג. מיד הציעו מנה אחרת. מי שהזמינה את הקלמרי - השיבה שזה עדיין אכיל (ולא צריך לעשות עניין...) והמשיכה עם המנה. אבל בהמשך הגישו ביוזמתם לכל אחד דגימת קוקטייל, וכן עוגת גבינה אחת - על חשבון הבית. יותר מבסדר. מנות עיקריות טעימות מאד: תבשיל בורגניון, נקניקיות ודניס. קינוח (בתשלום): רום באבא (סברינה) בסגנון מעט שונה משהכרתי - קצת קרמלי. יותר אלכוהול היה מוסיף - אבל מאד טעים. מחירים ממוצעים. מנות בגדלים ממוצעים. טעים. אווירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
מקום מאוד מיוחד עם אווירה ואוכל טוב
4.0
29/04/16

טיילנו בירושלים וחיפשנו מקום מיוחד לסיים את היום. הגענו לטלביה וכבר מבחוץ המקום עושה חשק. חביות יין פזורות בין שולחנות עגולים קטנים וכשנכנסים פנימה זה רק משתפר. מקום לא גדול, צפוף יחסית... אבל עדיין משרה תחושה מאוד אינטימית. למרות שהמקום היה מלא יחסית ומוזיקה נשמעה ברקע, עדיין היה אפשר לדבר בשקט עם בן הזוג. התיישבנו על הבר והברמן היה מזמין, חייכני ומאוד שירותי. הזמנו לראשונה פילה דניס על לחם קאסטן עם גבינת שמנת וסלט עגבניות שהיה טעים, שונה ומעניין (54, ספשייל של אותו היום בראשונות). לעיקרית הזמנו צלעות חזיר ברוטב תפוחים בליווי פירה (88 ש"ח). הבשר היה רך וטעים, הפירה נמוך בפה ויחד עם זאת לא היה למנה טוויסט שציפינו לו וגם קצת קטנה במידותיה ביחס למחיר. הברמן נתן לנו קוקטייל של רופ עם צ'ילי ותבלינים על חשבון הבית וזה היה ממש טעים סה"כ מקום מאוד מיוחד עם אווירה ואוכל טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
bar - תמונה
bar 2 ביקורות
המקום הטוב יותר בירושלים כיום.
5.0
17/04/16

ישבנו ביום שישי האחרון, אני ואשתי, הייתה חוויה פנומנלאית, שירות אדיב, אוכל צרפתי מקסים וטים להפליא, הכל מעודן נעים ומאוד מאוד מוקפד, אי של שקט ממש בלב ההמולה הירושלמית, אנחנו ללא ספק... נחזור, זה ללא ספק מסעדה הטובה ביותר כיום בירושלים. ראוי לציין לטובה גם את הקוקטיילים במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפי - תמונה
אפי 3 ביקורות
יקר מדי
2.5
14/02/16

היינו קבוצה של שישה בשעות הערב (מוצאי שבת), המסעדה צפופה ללא חלונות יוצר אווירה של מחנק, הסביבה רעשת האוכל טעים אבל יקר מאוד, יש מגוון יינות שמאוחסנים בחלל הפתוח, השרות סביר. למי שמגיע... בזמן שיש הצגה בתאטרון ירושלים צפויה בעיית חניה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ayelet.l - תמונה
ayelet.l 21 ביקורות
מממממ ,,,,, רגשות מעורבים
4.0
10/12/15

הגענו לירושלים לבקר קרוב משפחה שגר בירושלים, קבענו בטלביה, מזמן רצינו לאכול שם,,, מנות ראשונות טעימות,,,, לחם טעים , אבל לא ממש חם,,,, מנות עיקריות,,,, אז ככה ,,,, סטייק משובח,,,,, עוד... מנה טובה,,,, מרק גולש,,,, מאכזב,,,,, המלצרית אמרה חריף קצת ,,,,, לצערי אפילו לא פיקנטי , 2 תפוחי אדמה מיני לא קלופים ואיד עם ה״עיין״ מרק דליל ,,,, בקיצור, לא טעים ,אכזבה במיוחד במסעדה כזאת ,,,, קינוחים , שטעמנו , טובים החוויה בכללי ,,,, לצערי בינוני,,,,, התכוננו ל ואווווו wow

עוד פרטים
הוספת תגובה