נגישות
נגישות

טלביה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על טלביה

רבקה הזה - תמונה
רבקה הזה 30 ביקורות
מנות זעירות
2.5
02/05/22

כמויות אוכל מגוחכות במחירים מלאים, כאילו נתנו מנה שלמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sagi1308 - תמונה
sagi1308 3 ביקורות
ננחמד אבל
2.0
25/09/21

מקום חביב, אבל למה כוס בירה מקומית עולה 28 ש״ח ???

עוד פרטים
הוספת תגובה
קארין - תמונה
קארין 3 ביקורות
אוכל מעולה, ערב מהמם בירושלים
4.8
25/09/21

הגענו כל המשפחה לארוחת ערב. התפריט מגוון ומאוד מזמין וכל אחת מהמנות שהזמנו היתה מעולה! גם קוקטיילים טובים וקצת אחרים מהרגיל. השירות היה מצוין יעיל ומקצועי, המקום מעוצב מגניב והאוירה... מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yonatan - תמונה
Yonatan מבקר מתחיל
חוויה קסומה ובלתי נשכחת .
5.0
07/03/19

חוויה קסומה ורומנטית אוכל מעולה ומבחר יין משובח וטוב. שירותי אישי ומקצועי , מקום נקי ומעוצב יפה , אווירה שקטה של שיחה , מוזיקה נעימה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענבר - תמונה
ענבר 2 ביקורות
מעולה
4.8
05/05/18

ישבנו אני ובעלי בערב שישי. האווירה האוכל והשירות היו מעולים! שירות אדיב מקצועי ומהיר. האוכל טעים מאוד והאווירה נעימה ורומנטית. המחיר יחסית יקר אבל שווה ומצדיק את רמת האוכל וגודל המנות.... מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bar - תמונה
bar 2 ביקורות
חוויה יוצאת מן הכלל!
5.0
11/02/18

החוויה במסעדת טלביה הינה חוויה מעולה! מסעדה אירופאית עם אווירה יוצאת דופן, מנות טעימות בטירוף מלצרים נחמדים ומי שיודע להאריך חוויה כזו יהנה מכל רגע, זו לא עוד מסעדה של סטייק וצ'יפס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 25 ביקורות
מסעדה מומלצת.חובה להזמין מקום מראש
4.5
24/01/18

מסעדה מעולה, הכל טעים, יקר, בפנים די צפוף, עיצוב מאוד יפה, מבחר יין טוב, הקינוחים לא משהו, אבל בשביל אוכל כדאי. נמצא ליד תיאטרון ירושלים, הכי יף לשבת בחוץ ולהנות מאווירה בקיץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Esti - תמונה
Esti מבקר מתחיל
מאכזב ברמות....
2.8
31/12/17

טוב נתחיל בזה שהגענו 4 מבוגרים +תינוקת בת שנה וחצי. (ברגע שמגיעים עם תינוקת אין לה סבלנות לשבת ולכן לא חשבנו לשבת "שעות" במסעדה) . הזמנו שולחן לשעה 17:00,הקדמנו והגענו ב16:30, אמרו לנו... שהמטבח סגור חצי שעה ,אמרנו אין בעיה נחכה כי בסך הכל אנחנו הקדמנו. הושיבו אותנו בשולחן מול הדלת כניסה וביקשנו לעבור בגלל הרוח שנכנסת ואנחנו עם תינוקת שלא תתקרר. אמרו לנו איך בעיה אך השולחן שאתם רוצים מוזמן לעוד שעה וקצת .... אמרנו אין בעיה גם ככה עם תינוקת אז אין באמת קטע של למרוח את הזמן. לקחו מאיתנו הזמנה בשעה 17:10, וקיבלנו את המנות שלנו בשעה 17:55!!!!! לציין שבגלל שהקדמנו אנחנו הראשונים שהגענו והראשונים שלקחו מהם הזמנה!!! כל כך הרבה זמן לחכות לאוכל ועוד עם תינוקת בת שנה וחצי חסרת סבלנות! מתסכל! בשעה 18:10 נגשת אלינו המארחת ואומרת לנו לפנות את השולחן! 10 דק אחרי שקבלנו את המנות!!אין בעיה אמרנו שנפנה ולא התחלנו להתווכח מבחינת זמן ....אבל אם היינו יודעים של4 מנות לוקח לצאת 45 דק לא היינו עוברים מההתחלה. השירותים לא נקים, הריצפה מלוכלכת, מנות קטנות.בשביל לשנות במנה מתפוח אדמה לציפס גם לקח זמן לאישור!!!! (אנחנו מדברים על אותו תפוח אדמה כן.... רק בצורה שונה ) לקח המון זמן....הזמנו צלחת של גבינת מוצרלה עם עגבניות.... הגיעה קערת עגבניות עם סביר להניח 2 עיגולי מוצרלה כל אחד מהם חצוי ל4 חתיכות.הכוסות של המיצים קטנות להפליא..... כבר עדיף להזמין מים....רואים את התוכנית של אסף גרנית כשהוא מגיע ומשפר מסעדות אז מצפים שבמסעדה שלו לא יהיה את זה..... מבחינת נקיון/שירות/ איכות. מה שההפך הוא הנכון וחבל....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Einat - תמונה
Einat מבקר מתחיל
החוייהלא תאמה את רמת הצפייה
3.5
09/08/17

הגענו לצהריים מאוחרים (15:00) המסעדה היתה מאוכלסת למחצה. האוירה במסעדה הטמיעה תחושה כבדה של עייפות. התפריטים תפריטי ערב. (אין עסקיות) בחרנו לאכול פסטה, שרימפסים ונקניקיות. הפסטה... הלימונית השאירה על השפתיים מעטה נרחב ומיותר של שמנוניות. מנת השרימפסים יחסית קטנה, הרוטב היה טעים אולם השאיר אפטרטייסט דומיננטי של חמאה. הנקניקיות טעימות. חדר השרותים לא היה נקי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלה - תמונה
רחלה 23 ביקורות
עדיין מומלץ
4.3
04/03/17

מסעדה שאנו סועדים בה מידי פעם. היינו שלושה לצהרי שבת (מומלץ להזמין מקום). מנה ראשונה אחת: פטה כבד - טעים מאד. עיקריות: שני בורניון אחת עם פירה והשניה עם טוגנים דקיקים. מנה שלישית ביפ... סטוגנוף. הטעם - בסדר. קינוחים: עוגת גבינה הצנצנת - טעים. מוס שוקולד - בסדר. אגב, המוס שוקולד לא הוזמן והגיע כתשורה. שירות מוקפד. אווירה נחמדה. ביום חורף שמשי אפשר לשבת גם בחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה