נגישות
נגישות

ווסט סייד ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על ווסט סייד

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
ממליצה ביותר
4.8
04/10/18

שירות מדהים אוכל ברמה וטעים בטירוף ! ללא ספק אחזור לשם שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש 2 ביקורות
גרוע
1.0
04/10/18

מבקשת שיצרו איתי קשר שירות מתחת לכל ביקורת

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מומלץ
4.0
04/10/18

מהאוכל המדהים ומהיחס של המלצרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מסעדה ממולצת
5.0
04/10/18

אווירה נעימה ושלווה, ארוחה טעימה, מוגשת בצורה יפה,נקייה ונעימה לשלוחן. שירות מצויין

עוד פרטים
הוספת תגובה
ziv - תמונה
ziv 76 ביקורות
טעים אך יקר
4.5
31/07/18

הזמנו מקום לכבוד יום נישואין. קיבלנו פינוק מנת פתיחה חינם וכן קינוח חינם. האוכל איכותי מאוד, מלא בטעמים וניחוחות. אוירה טובה יוקרתי ונקי. המלצרים אדיבים ומקסימים. מומלץ בחום.לאוירה... רומנטית משפחתית . המחירים לא זולים. המנות משביעות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמיחי רוטנשטריך  - תמונה
עמיחי רוטנשטריך מבקר מתחיל
טעים ומיוחד אבל שירות לא טוב
3.5
29/07/18

הגענו לחגוג את טו באב אצלכם כמובן שהזמנו מקום שבוע לפני אבל לא היינו רשומים. לא משנה כניסו אותנו ונכנסנו בשמחה. האמת שחיכינו לאכול פה כי היינו בפה לפני שלושה חודשים והיה ממש טעים ושווה.... הגענו מירושלים כי זה מיוחד. לצערי אחרי מנה ראשונה חיכינו חצי שעה להגעת ריזוטו וסטייק ומשום מה המצלרית שלנו נעלמה לא ניגשה ושאלה כלום. פנינו לכמה מהמלצריות שאמרו שיבדקו אבל לא חזרו עם תשובה . יצא שחיכינו סתם למנות שכנראה לא הכניסו למטבח ברשימה. פניתי לאחראי הוא היה בסדר ובירר אחרי 10 דקות רק הגיע. היינו מאוד רעבים ומאוכזבים כי זה לא אמור להיות הרמה של מסעדה כזו שמכבדת את עצמה. הזמנו עוד סטייק מידה מדיום ולצערי הגיע מדיום וול ועשוי מידי לא כמו הראשון שהגיע . כבר לא היה לנו כוח לבקש שוב כי בכל זאת יש עוד נסיעה הביתה. חבל לנו באמת שאהבנו את המסעדה ואנחנו אוכלים הרבה במקומות שווים כמו רופטופ,אווה סאפי,אוברגין. אבל לא אחזור אם אין כבוד בסיסי.בכל מקרה תודה לכם האוכל היה טוב וטעים אין מה לומר. רק חבל שלא הקפידו הכגישו בזמן ובדקו יותר שירות לא לעניין ולא ראוי .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shevy - תמונה
Shevy 4 ביקורות
עלות שלא שווה את התמורה, אווירה לא רומנטית, החניה ליד עולה 25 שח ובגדול- התאכזבנו
1.3
23/03/18

הגענו בעקבות המלצות של חברים ואתרים, לחגוג יום נישואין ראשון. בלשון המעטה, התאכזבנו. הגענו, היה דיג'יי שהשמיע מוזיקת מסיבות, ממש לא הרגיש לנו מתאים למסעדה שממתגת את עצמה כיוקרתית.... הושיבו אותנו בשולחן ליד חבורה רועשת שלא היה לנו נעים לשבת לידה בשביל האווירה שרצינו לאירוע המיוחד, והעבירו אותנו לשולחן אחר. דווקא בשיחת הטלפון איתנו שאלו אם מדובר באירוע מיוחד וציינו שמדובר ביום הנישואין שלנו, וגם כאשר הגענו שוב נשאלנו לעניין, וחשבנו שתהיה לכך משמעות במהלך הערב, אך לא הרגשנו שהיתה לך מחשבה, בטח לא בהושבה שלנו ליד קבוצה רועשת. המלצרית שהתחילה איתנו את הערב היתה קצרת רוח, כנראה בגלל שזה היה סוף המשמרת (אח"כ הגיעו מלצריות אדיבות יותר). קיבלנו קלפי דלעת כבושים על חשבון הבית, היה טעים אבל זה הספיק בדיוק לביס אחד לכל אחד מאיתנו. האוכל שכן בחרנו להזמין לא היה כ"כ טעים, לא היתה מנה אחת שסיימנו את כולה. הסשימי טונה אדומה היה טעים, אבל מקבלים 4 פרוסות דקות במחיר מופקע. אני לקחתי סלט עוף מזרח ומערב- לא סיימתי אפילו חצי מהמנה, לא היה איזון בין הטעמים שעורבבו בסלט. אח"כ הזמנו אנטריקוט- לא סיימנו אותו (!!), וחבל על ה-140 שח.. הריזוטו פטריות-ערמונים דווקא כן היה טעים. לקינוח הזמנו מנה שנקראת "שוקולד-בננה-קרמל" (או משהו כזה), הבננות היו אמורות להיות מקורמלות ולא היו, השוקולד היה צמיגי וסופר ג'לטיני, והבלונדיז חמאת בוטנים וגלידה במבה היו החלק היחיד שהיה מוצלח במנה ששווה 68 שח.... נקודת האור של הארוחה היתה הקוקטייל שהזמנו, שהוא דווקא היה טעים. בגדול, התבאסנו שבחרנו במקום הזה בשביל אירוע כ"כ מיוחד, ויצאנו עם נזק של 600 שח על חוויה גרועה. לא ממליצה, בטח לא למי שמעוניין באווירה רומנטית

עוד פרטים
הוספת תגובה
shanyco - תמונה
shanyco 2 ביקורות
לא אחזור לשם ,יש מקומות טובים יותר לפחות יקרים
3.0
26/01/18

היינו בערב חמישי לכבוד יום נישואין. המרק שניתן בהתחלה כטעימה חינם מגיע פושר עד קר ומאד מאכזב.ביקשנו אחד חם ,לקחת 20 דקות ואז הביאו שוב קר ,השארתי בצד .מנות ראשונות יקרות ,כ60 ש"ח למנה... ראשונה ,הכרובית היתה טעימה וגדולה אבל לא יוצאות מהכלל והסשימי טונה היה קטן מאד ,4 חתיכות קטנותבלבד.כמנה עיקרית לקחנו שנינו פילה בקר עם פירה כמהין ,מנה מאד יקרה ,הכי יקרה בתפריט לדעתי ,וממש לא מרשימה .כמות הבשר קטנה ,הבשר הגיע קצת שרוף מבחוץ והיה חסר טעם .הקינוח היה נפילה ,סוג של סורבה קוקוס אננס ועוד טעם שלא היה מוגדר ,רשום שזה עם סלט אננס,מגיע 3 פירורי אננס ליד הסורבה שהיו בטעם מוזר ומאלכותי. מבחינת אווירה, סהכ המסעדה דיי רועשת, בערב לפחות, וישנן שולחנות עם קבוצות גדולות כךשזה לא לגמריי רומנטי. בנוסף בלילות חורף קרים ,לא ממש מצליחים לחמם והיה קר ,למרות שהיינו דיי רחוקים מהדלת,בקינוח שמתי עליי את המעיל. לסיכום מסעדה מאד יקרה שלא מצדיקה לדעתי את המחיר מבחינת טעם .השירות היה טוב יש לציין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
להגיע עם אורחים מחו"ל
5.0
22/01/18

אוכל טעים שרות מצויין. נשארנו עד סוף הערב. כשהמלצרית היתה צריכה ללכת היא הציגה את המחליפה שלה מה שמראה על יחס אישי. רק חבל שהאוכל ממש יקר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
תיאום הזמנת מקום
3.3
22/01/18

חבל שאחרי ההזמנה באתר לא חזרו אליי, הייתי צריכה להתקשר בעצמי כיוון שלא ראו את ההזמנה באתר למרות שקיבלתי את המייל אישור

עוד פרטים
הוספת תגובה