נגישות
נגישות

ווסט סייד ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על ווסט סייד

יעקב - תמונה
יעקב 3 ביקורות
מסעדת הבית
4.3
04/09/15

אנחנו גרים מעבר לכביש ומלווים את המסעדה מיום הקמתה. המסעדה הייתה טעימה ומסבירת פנים תמיד והשרות הלך והשתפר. המקום נעים הנוף והשקיעות מדהימים. אתמול היינו קיבלנו שרות מצוין מדניאל... ונהנינו, אבל הייתה בעיה עם מנת הדגים הקטנים. שני המקרלים היו נהדרים והי עוד דג (שרביט) לא מזוהה מלא עצמות וחסר טעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית מבקר מתחיל
וואו!!!!
5.0
05/03/15

נרשמתי לאתר כי אני חייבת להגיב הייתי בהרבה מסעדות טובות מאוד וזו המסעדה הכי טובה שהייתי! אוכל ברמה גבוהה הכל טעים הבשר טעים כל כך! מעולה מעולה! עיצוב המסעדה הכיסאות הכל היה פשוט... מושלם תודה רבה לכם! ממליצה לכולם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan מבקר מתחיל
מומלץ בחום
5.0
20/02/15

ראשית יש שירות חנייה לאורחי המסעדה כבר נקודת זכות ענקית בעיר כמו תל אביב הזמנו מנה ראשונה ריזוטו פילה בקר שהייתה מעולה למנה עיקרית פילה בקר עם מחית כמהין ארטישוק ירושלמי ועוד כמה דברים... גם כאן המנה מוצלחת מאוד וסטייק אנטריקוט קצוץ עם ביצה עלומה תרד וכרישה וחזה אווז מעושן פחות מוצלח אבל עדיין סביר ולמנה אחרונה מרנג בתוך מרק תותים ועוד גם כאן מנה טובה מאוד השירות היה מקצועי ואדיב המנות הוגשו בתזמון מצוין ובסך הכל חוויה טובה מאוד אין ספק שאחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inna - תמונה
Inna מבקר מתחיל
חוויה של פעם בחיים...וטוב שכך
1.5
11/02/15

בת זוגתי שתחיה דאגה לי ליום הולדת ליום מפנק במלון ברויאל ביץ לאחר שהתפנקנו בספא ובחמם ועם מסאזים מעלפים...הגיע הזמן לארוחת ערב ...קיבלו אותנו יפה הזמנו מנות ראשונות 1 כבד אווז...השניה... פילה בקר עם ריזוטו וערמונים... השלישית קרפציו רוסיני נא שלושת המנות היו טפלות ומזעזעות אמרנו לעצמנו...נו מילא אולי נפוצה בטעם במנות העיקריות הזמנו פילה בקר,סטייק אנטריקוט רמת הגולן קצוץ וסוכריות של עוף ...אז כך חוץ מהשמות המפוצצים של המנות הכל היה טפל ולא טעים ממש מתחת לכל בקורת...היתה לי התחושה כאילו המסעדה הזו השתדלה בכל מאודה לעשות הכל שהאוכל לא יהיה טעים אם זו מסעדת שף יוקרתית אז כנראה שאני לא מבין באוכל...ואציין שאני מבין גדול באוכל...וזו היתה לא רק דעתי אלא גם של 2 הסועדים הנוספים שהיו עימי...אחתום ואסיים ...אכזבה ענקית זאת הפעם הראשונה והאחרונה במקום זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 2 ביקורות
גם טעים וגם כשר
5.0
17/11/14

מסעדת גורמה מהשורה הראשונה. עם כל מעלותיה גם כשרה, טעמים נעימים לחיך, מוגש בטוב טעם, שירות מעולה אווירה משוחררת ואינטימית למרות הגודל העצום והמעוצב להפליא של המסעדה, עם מרפסת למעשנים... שביננו, תפריט מצומם ואיכותי, מומלץ בחום!!! חגיגה של 26 שנות נישואים(: מחירים שפויים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vered - תמונה
Vered 4 ביקורות
שירות מצויין. מנות סבירות
2.5
29/09/14

מלצרים מדהימים, חייכנים ואדיבים. כיסאות לא נוחים, גרמו לי לכאבי גב וחוסר נוחות. תפריט דל ולא מגוון. חסרות מנות צמחוניות. לקחנו סלט עם פרי - הרוב עלי בייבי ורוטב לא ברור. סלט מר, תפל וסך... הכל לא טעים. מנה קטנה יחסית למחיר - 48 ש"ח. לא שווה בשביל כמה עלים. לאחר מכן הזמנו נתחי טונה, המנה טעימה, אך מאד קטנה, רטבים טעימים. עדיין לצערי לא שווה את המחיר אל מול גודל המנה - סביבות 60 ש"ח. לבסוף הגיעה הפסטה, המנה העיקרית היחידה שאדם צמחוני יכול לאכול שם. הפסטה כללה שעועית. הטעם סביר. אכיל. לא משהו מיוחד. מנה קטנה. לא שווה את מחירה שאמד על סביבות 60-70 ש"ח. לאחר מכן טעמתי את תוספת תפוחי האדמה של מנה בשרית של מישהו אחר. הם היו מלאים בשמן ומלח, מה שעשה אותם טעימים, כמו ג'אנק פוד. השף לא טרח לתבל אותם באופן כזה שלא יצטרך לטבול אותם בשמן ומלח על מנת שיהיו טעימים. לא נהניתי מהמנות. לא טעמתי מהמנות הבשריות, כך שאין לי מושג לגביהן. מחוות דעת של היושבים לידי נראה שהן היו בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ORITA - תמונה
ORITA מבקר מתחיל
חוויה קולינרית עם נוף לים...
4.8
03/07/14

מיקום מושלם, עיצוב ומטבח םתוח מרשים ביותר,שף מוכשר +++, שירות ברמה גבוהה. חזרנו בפעם השלישית ונהננו מכל מנה כמו בפעם הראשונה. ממליצים בחום. משפחת אדיבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה שח - תמונה
אריה שח 10 ביקורות
נפלא
4.5
10/06/14

היתי אתמול בפעם השניה ,אוכל שרות אוירה ונקיון מעולים דגים טריים ועשויים היטב,מנת הפילה עים מח עצם עשויה רייר רכה ומצוינת

עוד פרטים
הוספת תגובה
angeludi - תמונה
angeludi 3 ביקורות
חוויה מסעירה
4.8
13/05/14

זהו הביקור השלישי שלי בחודשים האחרונים במסעדה. כבן אדם בעייתי שלא תמיד אוכל הכל, חשוב לי שיקשיבו לי. חשובים לי מאוד מאד הטעמים ולא פחות, השירות. אני מבקר לא מעט במסעדות ומוציא לא מעט... כסף על אוכל טוב. הביקור פה, היה פשוט תענוג. מהכיסאות, עד הניקיון, עד השירות וגולת הכותרת- האוכל. תענוג צרוף. ממליץ בחום בעיקר לאוכלי הכשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dalia - תמונה
Dalia 5 ביקורות
גם אם אין לכם משהו יותר טוב לעשות-תוותרו
2.3
29/04/14

בקרתי עם חברות אתמול בערב, למנות ראשונות הזמנו סלט וקרפציו בקר שהיו מביכים: טפלים ולא מתקרבים לתיאור בתפריט ולהמלצות המלצרית. למנה עיקרית הזמנו מנות דג:סלמון ובס ופרגית. שום דבר שעקרת... בית מתחילה לא יכולה להכין בעצמה..לקינוח הזמנו "פאי לימון" שהיה מעין קציפה עם גרד לימון בכוס. כולל שתיה קלה ,נפרדנו מ606 ש"ח. אין ספק שזה היה ביקור כפול: פעם ראשונה ואחרונה

עוד פרטים
הוספת תגובה