נגישות
נגישות

ווסט סייד ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על ווסט סייד

Avihai - תמונה
Avihai מבקר מתחיל
עדיף לוותר, אין תמורה למחיר.
2.3
19/10/17

אכתוב זאת בפשטות. היינו כארבעה סועדים החלקו כ8 מנות מהתפריט. המנות הראשונות טעימות אך קטנות ולא מספקות בעיקר השקדי עגל(3 חתיכות זעירות). המנות העיקריות מאכזבות, אמנם הפילה טעים(אי... אפשר להרוס) אך הכבד אווז שרוף, הסלמון פשוט ולא מיוחד והניוקי פשוט לא טעים. קינוח(פטריות) מרשים בהגשה אך בינוני בטעמו. השירות איטי להפליא, נועד לאנשים בעלי סבלנות בלבד. הנוף(בחוץ) נעים וחביב אך מדי פעם יש רעש של אופנועים של ערסים. בד"כ לא כותב תגובות, אך במקרה זה הרגשתי צורך בשל הפערים בין המחיר לבין מה שמקבלים בפועל. **דבר נוסף החניה בתשלום למרות שכתוב שהיא חינמית באתר המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
יופי של מקום
4.0
30/08/17

ישבנו בשישי בוקר וחלקנו ארוחת בוקר. האווירה מאוד נעימה, אומנם היה עמוס בטירוף אבל היה כיף. היה לנו מקום על הבר, השירות היה מהיר יחסית לעומס הארוחה כללה סלסלת לחמים מגניבה, 2 ביציים,... מגש טאפיסים של טחינה, טונה, ממרח שעועית, שוקולד ועוד כמה דברים וסלט ירקות טרי. ושתיה הכל היה אחלה והמחיר סביר לחלוטין (58 שח וזה הספיק לשנינו)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen-Bar - תמונה
Chen-Bar מבקר מתחיל
לצערי התאכזבתי ולא אמליץ
1.0
16/08/17

לאחר המלצות טובות רבות מחברים בחרנו להזמין מקום שבועיים מראש ולחוות את ערב ט"ו באב-יום האהבה במסעדת west side. לצערנו התאכזבנו!! הגענו שמחים ומאושרים ויצאנו כעוסים ועצבניים ורעבים!... הגענו והזמנו אוכל, שעה וחצי המתנו אני ובעלי לעתיד על מנת שנוכל לקבל את המנות, וגם לאחר שעה וחצי הם לא הגיעו! אף אחד מהמלצרים לא בא להתעניין בנו, ואפילו לא הצטערו והודיעו על עיכוב! כאשר שאלנו למה זה מתעכב כל כך הטענה שלהם הייתה "מכיוון שהזמנתם מנה עיקרית בלבד וללא מנה ראשונה, המנה מתעכבת" כזה תירוץ חסר תכלית לא שמעתי מעודי. אפילו במסעדות הפאר המוצלחות והעמוסות יותר וגם הפחות שבהם- לא שמעתי כזו טענה. לאחר ש4 פעמים ביקשנו אנחנו לבדוק מה עם האוכל ומתי יגיע, לבסוף קמנו והלכנו. לאחר שעה ו45 דקות!!!!!!!!! מיותר לציין שאף אחד מהמלצרים אפילו לא פנה אלינו כדי שנישאר לאחר שהודענו שאנחנו נעזוב, וגם לא הציע אף פיצוי ושום דבר. פשוט נתנו לנו להמתין שעה ו45 דקות, בערב יום האהבה לחינם!!!!!! אין לי ספק שיום האהבה היה אכן עמוס, אבל לקבל כזה יחס מזלזל, בעוד שהמתנו בסבלנות שעה ו45 דקות ולאחר שקמנו והלכנו אף אחד לא הציע שנישאר, איכזב אותי קשות. מאורע זה אכן הרס את האווירה של יום האהבה. יצאנו כעוסים, רעבים, מאוכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idit - תמונה
Idit מבקר מתחיל
חוזרת בכיף
4.8
26/06/17

הזמנו מקום לכבוד יום נישואין. קיבלנו פינוק מנת פתיחה חינם וכן קינוח חינם. האוכל איכותי מאוד, מלא בטעמים וניחוחות. אוירה טובה יוקרתי ונקי. המלצרים אדיבים ומקסימים. מומלץ בחום.לאוירה... רומנטית משפחתית . המחירים לא זולים. המנות משביעות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
.food. - תמונה
.food. 56 ביקורות
מופלאה נהדרת יקרה במיוחד
4.5
20/01/17

ווסט סייד הינה מסעדת שף הממוקמת במלון פאר ברחוב הירקון שבתל אביב- המסעדה מעוצבת ברמה הגבוהה ביותר . המסעדה מעוצבת ומשרה אווירה יוקרתית ונעימה במיוחד! צוות המלצרים מוקפד מאוד ואדיב ... המסעדה יקרה מאוד- בין 60-200 שקל למנה . האיכות של האוכל ברמה הגבוהה ביותר בארץ וכמו כן השירות, מומלץ בחום מנת הפילה(160שקלים)המגיעה עם ליווי של פירה כמהין שמיימי. המנות מעוצבות ברמה של מסעדת מישלן, אם בא לכם להשקיע או להרשים מישהו מחו"ל או מישהו בדייט זה המקום אליו כדאי ללכת , מומלץ בחום , מתפלל לשוב בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ana - תמונה
Ana מבקר מתחיל
מומלץ בחום!
5.0
15/01/17

חגגנו יום הולדת באווירה מדהימה נעימה ונינוחה, נהננו מכל רגע! מהשירות של המלצריות המדהימות, ומהאוכל הטעים והמשגעעע

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat 4 ביקורות
שירות מצויין
4.3
17/06/16

היינו 4 סועדים מבוגרים לארוחת ערב. עיצוב המקום יפה מאד (וזאת לאחר הכניסה דרך הלובי המקסים). המסעדה הייתה כמעט מלאה, והאווירה הייתה נעימה. הזמנו וקיבלנו שולחן ליד החלון, והנוף לטיילת-... כולל שקיעה מרהיבה- נהדר. השירות היה מעל ומעבר במהלך כל הערב- קשוב, מסביר פנים, יעיל. רמת האוכל- תפריט קיץ- היתה לא אחידה. בצד מנות טובות- כמו סיגר דגים, עוף על הפלאנצ'ה שהיה עסיסי ופרחי קישואים מטוגנים, שהכינו לנו תוספת מהם לבקשת הסועדת (מחווה יפה)- היה גם ריזוטו מלוח מדי (שנלקח ללא חיוב, שוב מחווה יפה), סטייק וקינוחים בינוניים. המנות היו בגודל מספק. מחירים בינוניים ומעלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שילה - תמונה
שילה 60 ביקורות
אווירה נחמדה אבל ממש לא נחזור.
2.3
03/05/16

לא אווירה רומנטית. מסעדה מעוצבת יפה ולפני ה יש את הלוי המקסים של המלון אבל יותר מזה לא אוכל לציין לשבח. היינו חמישה אנשים הזמנו כמעט את כל התפריט ערב בעיקריות. הראשונות הזמנו את טרטר... הדג והקרפציו. לא היה טעים במיוחד רק עם הבצל והפלפל החריף ביחד עם הביס אחרת טעם יותר מדי של בשר. המנות הראשונות קטנות, שלושה ביסים מקסימום. חיכינו כמעט חמישים דקות למהות העיקריות וזה אחרי שביקשנו שיזדרזו, שני סטייק אנטריקוט הגיעו חיים!!!!!! ממש צרובים מסביב לשנייה על הגריל וזהו. ממש חיים מאוד מאכזב ממקום יוקרתי שאמור לדעת להוציא בדרגת מדיום לפי הבקשה. מאוד מכזב. יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 42 ביקורות
ירידה חדה באיכות האוכל במקום
1.8
26/04/16

נוהג לבוא לכאן כל כמה חודשים, ופעמים קודמות היה נהדר. הפעם הגעתי לחגוג יום הולדת, המנה הראשונה היתה טעימה (טרטר בקר) אבל המנות העיקריות היו מאוד לא טובות. העוף היה בסדר, אבל לתוספת היה... טעם שהרגיש כמו אבקת מרק. צלעות הטלה היו לא טובות - יבשות, צמיגיות וסחוסיות. בפעם הקודמת המנה הזאת היתה מצויינת. המסעדה הציעה קינוח חינם (והסירה את התשלום על הצלעות), שזו מחווה יפה. ייתכן ואתן להם הזדמנות נוספת בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lipaz - תמונה
Lipaz 8 ביקורות
יש מקום לשיפור
3.3
16/02/16

הזמנו מקום במסעדה מראש והגענו מלאות ציפיות. תחילה התחלנו לעיין בתפריט שהוא יחסית מאוד מצומצם ואין הרבה אופציות להתלבט ביניהן. המלצרית הייתה מקסימה והשירות היה נעים מאוד אך האכזבה הייתה... מהאוכל שלא היה לטעמנו בכלל. קיווינו לפצות את עצמנו עם הקינוחים אל נוכחנו לדעת כי הקינוחים מאוד 'מיוחדים' ובעלי טעמים מאוד שונים מכל מה שרגילים אליו שזה לחלוטין מקובל אך ציפינו שיהיה לפחות קינוח מוכר יותר שנוכל להתחבר אליו סוף הארוחה. בסופו של דבר החוויה הייתי די בינונית

עוד פרטים
הוספת תגובה