נגישות
נגישות

מיכאל - ביסטרו מקומי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

119 ביקורות וחוות דעת על מיכאל - ביסטרו מקומי

dianamogilevich - תמונה
dianamogilevich מבקר מתחיל
התנהלות לקויה של הצבת
1.0
06/06/22

הזמנתי שני שוברים דרך מועדון הלקוחות של אל על למסעדות על סך 500₪ ששולם מראש. לפני ההגעה למסעדה בדקתי שאכן המסעדה מופיעה ברשימת המסעדות שמקבלות את השובר כדי שלא תהיה בעיה. חשוב לציין כי... הזמנו במיוחד מקום לזוג לארוחת ערב בערב חג השבועות כחלק מחופשה שעשינו בצפון שאנו לא מגיעים לאזור זה ביום יום. לפני שהתחלנו להזמין רצינו לוודא כי המסעדה מקבלת את השובר ושלא תהיה בעיה במעמד החשבון. המסעדה התנערה מהשובר וטענה כי הם לא מכירים אותו ויודעים על מה מדובר למרות שהראתי להם שהם מופיעים ברשימת המסעדות שמקבלות אותו, האחראי משמרת השאיר אותנו להמתין 20 דקות עד שנתן לנו תשובה שהוא לא מכיר את השובר והוא לא יוכל לספוג 500₪ טעות אם השובר לא תקין. המסעדה גרמה לנו לתחושה לא נעימה ונאלצנו לקום מהמסעדה בבושה וללכת לחפש לנו תחליף אחר בערב החג שנהרס לנו בעקבות ההתנהלות הלקויה של המסעדה Sent from my iPhone

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ari - תמונה
Ari מבקר מתחיל
התאכזבנו
2.3
13/03/22

אנחנו תמיד מחפשים מקומות חדשים לאכול ובסוף השבוע האחרון, הגענו למיכאל, בעקבות המלצות רבות. מיד בכניסה, הרושם הראשוני שלנו היה שרועש בטירוף, ברמת פאב, אבל ראיתי שלט על הקיר שכתוב עליו... "saloon", ככה שהנחתי שזה האופי של המקום. החלטנו ללכת על ארוחת טעימות והזמנו 5 מנות, מתוך התפריט והספיישלס על הלוח. הגיעו: ראש סלרי שהחלק הפנימי היה טעים, והקליפה השרופה בטעם חולי חזק, כאילו אתה לועס חול. בשר סרטנים על כרישה, שהכרישה היתה לא אכילה ובשר הסרטנים היה בכמות של גרמים בודדים, פרוסות בשר קר שהיו מאוד טעימות, שקדי עגל שהיו ממש לא טעימים, (אבל זו פעם ראשונה שאני אוכל שקדים, כך שאולי זה הטעם), על מצע כל שהו שהיה מלוח בטירוף וטעמים כל כל חזקים, שלא היה ניתן לאכול כלל. היו עוד שתי מנות, אני לא זוכר בדיוק. במשך כל הארוחה, ציינו בפני שלושת המלצריות שעבדו באזור שלנו, שבת זוגתי ממש לא נהנית מהאוכל וביקשנו המלצות על מנות בטעמים לא חזקים. לא ממש הצליח לנו ורק נאמר לנו שאלו המנות. בסיום, ניגש אלינו האחמש לברר איך היה, ולאחר ששמע את מה שאני מציין כאן, גם לא היתה איזו התיחסות שתגרום לנו לצאת מרוצים מהארוחה. שילמנו 500 שח, על ארוחה שבה בת זוגתי כמעט ולא אחלה בה כלום (רק את הלחם, שהיה טעים, בהתחלה) וחזרנו הביתה, לאכול מהסירים שהכנו הבצהריים, על מנת שלא נילך לישון רעבים

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור מבקר מתחיל
אכזבה
2.0
07/12/21

ביקרנו במסעדה לפני כשבועיים, יום חמישי, השולחן היה מוזמן לשעה 21:00 בערב, יבשו אותנו 20 דקות בחוץ. כשנכנסנו גילינו שרוב הספשלים כבר מחוקים - יום חמישי תשע בערב!!, התחלתם לעבוד בשש!!!,... הזמנו כל מיני מנות , אף אחת מהן לא היתה טעימה במיוחד ובטח לא הצדיקה את המחיר השערוייתי שגבו אליה, ציפינו להרבה ומאוד התאכזבנו,

עוד פרטים
הוספת תגובה
haimesh2 - תמונה
haimesh2 מבקר מתחיל
מעולה . נא לשים לב להערותיי
4.5
28/11/21

שלום רב , אני מקווה שאתם מוכנים לשמוע גם ביטוי של אכזבה מסוימת . ביקרנו במסעדה ביום רביעי האחרון - 24 לחודש נובמבר . האוכל היה מעולה . פרחי קישואים מצוינים , פסטה פיצ'י מעולה (אם כי על... גבול המלוחה מידי) ,הכל טוב. קיבלנו שירות ממלצר חביב ושירותי מאוד , וכנהוג במקומותינו - החל שיח . בשלב מסוים , הוא - לגמרי ביוזמתו ומבלי שנתבקש בשום צורה - מזג לבת זוגי כוס יין נוספת. פירשנו זאת כאקט לגיטימי של אירוח וגם אני הצטרפתי . הופענו לראות שחויבנו בחשבון גם על שתי כוסות היין הנוספות , שכאמור לא הוזמנו . הזמנו מנה של לחם מהלחם הנהדר שלכם . האנשובי "סוחב" לחם , ואז ביקשתי ממלצר , אחר , מנת לחם נוספת . המלצר חזר עם שתי פרוסות ואמר בחביבות שנראה לו שהוא נותן לי חצי מנה ונראה לו שזה יספיק , ואכן כך היה. הופתעתי לראות שחויבנו על מנת לחם נוספת . בהזמנת המקום במסעדה ציינתי שאנחנו חוגגים יום הולדת לבת זוגי . לדעתי , זוהי מחמאה גדולה למקום שנבחר לאירוע שכזה , ולכן - להבנתי , יש מקום לציין זאת . אפשר נר על הקינוחים (שהוזמנו על ידינו) אולי צ'ייסר קטן , יש אין ספור אופציות חוץ מהתעלמות . זהו . שחררתי .

עוד פרטים
הוספת תגובה
nilly.mor - תמונה
nilly.mor מבקר מתחיל
האוכל טעים אבל השירות בעייתי
3.5
18/09/21

הזמנו מקום לשעה 9. חיכינו בחוץ בלי שדיברו איתנו בכלל משך 40 דקות. כשפנינו לאחראי המשמרת לשאול מה קורה, נענינו בגסות. אחרים בתור, קיבלו את אותו מענה. הושיבו אותנו לשולחן שעה אחרי שהגענו,... אמרו לנו שיפצו אותנו..שום פיצוי לא הגיע. האוכל היה טוב וטעים. הזמנו מאכלי ים והם היו עשוים היטב, מעניינים וטעימים. השירות והיחס השאירו טעם רע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילה - תמונה
גילה מבקר מתחיל
יקר. אוכל בינוני. חשוך ומחניק
1.3
10/07/21

אין שלט בכניסה. שרות גרוע. חשוך ורועש. אוכל בינוני. אין חלב לקפה בלי סיבה ברורה. מקריאים לך הרבה מנות שלא רשומות בתפריט. יקר מאד. לא שווה את הנסיעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofiro - תמונה
Ofiro מבקר מתחיל
ממליצה בטירוף!
5.0
28/05/21

האוכל הכי טעים שאכלתי כבר הרבה זמן! שירות מדהים, עידן המלצר שלנו היה קשוב, אכפתי ודאג לכל צורך שלנו! הכל היה טעים ברמות הכי גבוהות שאפשר, הבשרים מטורפים ( אכלנו בריסקט ופילה) הריזוטו... שרימפס היה חלומי, והכל היה פשוט תענוג! שווה לסוע לצפון רק בשביל זה!!! חלק מהמנות לא הספקתי לצלם מרוב שאכלנו אותם במהירות שיא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
adi561347 - תמונה
adi561347 מבקר מתחיל
חוויה גסטרונומית
3.8
17/04/21

ביסטרו מיכאל , ללא ספק החברה שם במטבח , יודעים מה הם עושים , והם עושים זאת היטב! אבל ... הגענו במיוחד מהמרכז , שולחן הוזמן כשבועיים מראש , עם דגש על שולחן טוב , עקב חגיגה פרטית . בפועל... קיבלנו שולחן די רועש עם מיקום גרוע .. ביקשנו מן המלצרית שאנו רוצים לעבור לשולחן צדדי, על מנת שנוכל לשוחח , ביקשנו פעמיים ואף שלוש , אך ללא תיקווה . שני מנהלים באותו ערב שמשון ויובב, דרכם הועברו הבקשות שלנו , לא טרחו אפילו לגשת אלינו ולהסביר ,זכותם! התחושה הרווחת, שאם אתה לא חבר או מכר של ... היחס אליך הוא טיפה שונה , וחבל !! מציין שבמהלך הערב, שולחנות התפנו ולא מעט , אך אנו נותרנו מאחור מביטים בהשתהות על האטימות , כפי שציינתי כנראה רק חברים ומוכרים . האוכל היה ברמה הכי גבוהה , מאד טעים ומאד יצירתי ואנו בהחלט יודעים להעריך מטבח טוב . לסיכום , בת זוגתי התאכזבה ( לא מהאוכל ) את הקינוחים אפילו לקחנו איתנו , לא היה לנו נעים להשאר שם .

עוד פרטים
הוספת תגובה
benitalanzer - תמונה
benitalanzer מבקר מתחיל
אוכל מעולה, שירות מפנק, תענוג
5.0
20/08/20

הגענו סופסוף לביסטרו מיכאל! חלמנו, והנה זה קרה. המסעדה שווה כל רגע בפקקים והרבה יותר מסך החשבון. הזמנו שלוש מנות ביניים, הבעיה, הקישואים הממולאים בשרימפס והשרקטורי ים. זה לא יאמן איזה... טעמים נפלאים יוצאים מירקות טריים, עונתיים שמטופלים במקצוענות ובכשרון. בלי להתבייש, ניגבנו את הצלחות עם האצבעות. המנות היו נדיבות וערוכות באופן פשוט ומגרה על הצלחת, ללא בנינים ותבניות, טבעי ומעורר את החך. המנה העיקרית היתה מצויינת; שקדי העגל טופלו באופן מקצועי, הרוטב עטף אותם מבלי להשתלט על טעם, רק להרים אותו למדרגה חדשה וגבוהה יותר. הקינוח, קרם לימון עם מרנג שבור היה מתוק וחמוץ באופן מדויק, כדי להשאיר לנו טעם נעים ללשון. השירות היה אדיב, חייכני, ידעני ודואג. מחכה להגיע כבר שוב. בניטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 2 ביקורות
ברווז כזה לא אכלתי אפילו בפריז
5.0
13/06/20

ברווז כזה אשתי ואני לא אכלנו אפילו בפריז. כל הכבוד לשף!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה