נגישות
נגישות

וונג - VONG, שדרות רוטשילד ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

65 ביקורות וחוות דעת על וונג - VONG, שדרות רוטשילד

Erez - תמונה
Erez מבקר מתחיל
פשוט מסעדה טובה!
5.0
09/12/14

ביום שישי בערב הגענו למסעדת וונג עם לא מעט חששות. כמו כולם אנו נוטים לקרוא חוות דעת על מקום שעוד לא בקרנו בו ומשום מה הרושם הכללי על "וונג" הוא שהביקורות לא ממש טובות.אנחנו שוחרי אוכל... אסייתי ואוכלים כדרך במסעדות מהז'אנר כך שכל נסיון במקום חדש כבר מתחיל עם רף השוואה מאוד גבוה. לקצר את העניין,השחירו פה את המקום על כלום!המסעדה מעוצבת ממש נעים, הברמן היה חברותי,מקצועי וחופר בדיוק במידה שצריך, פינק בהתחלה וגם בסוף. האוכל היה מעולה! סלט כרוב ועוף ממש טעים, לחמניות מאודות עם בשר שרק בא לך לפרק פיילה מלאה בהם ומנת איטריות תוצרת בית שהרגיש כאילו לפני שניה הכינו את האיטריות, פשוט טוב!המטבח פתוח למסעדה ואפשר לראות את הצוות האותנטי עוסק במלאכת הבישול באופן אסטתי ורגוע לחלוטין. והקנס הסופי היה ממש לא יקר, סביבות 216ש"ח לשתי ראשונות-עיקרית-יין וקולה+קינוח חמוד. קיצר, שחררו מהשחרות מיותרות, אנחנו בטוח נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moran - תמונה
Moran מבקר מתחיל
הזמנו מקום ליום הולדת והיה מאוד מוצלח
4.3
03/12/14

הזמנו ליום שישי ליום הולדת ,כל אחד מצא מה לאכול המנות הראשונות היו מעניינות והתאימו לכולם במיוחד היה מוצלח סלט הפאפיה,סלט הסובה ולחמניות הבאן שהיו טובות מאד. המנות העיקריות גם היו טובות... מאוד ושביקשנו להחליף מנה אחת [שהיתה טעימה] אך לא ערבה לחיך המזמין החליפו אותה מייד ועם חיוך. פחות התרשמנו מהקינוחים אבל זה היה פחות משמעותי בסך הכל האוכל היה מצויין. ראוי לציון המלצר דרור שנתן שירות מצויין ונתן המלצות כנות וגם היה מאוד שירותי ונעים. בהחלט שירות מעולה. מבחינת מחיר סביר ביותר על 7 אנשים

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
מסעדה ממוצעת
3.0
13/11/14

הושיבו אותנו על הבר, לקח 5 דקות עד שהברמנית שמה לב אלינו ונתנה לנו תפריטים. בחרנו לראשונה את הסלט פפאיה ו4 יח' ספרינג רול עם שרימפס וירקות (אפשר לשחק עם המילוי של הספרינג רול,מה שלא... אוהבים לא מורידים-שזה טוב). הסלט היה סבבה, הספרינג רול היה חסר טעם והרטבים שהוגשו לצד המנה לא הצליחו בעיני לשפר את הטעם,העדפנו לטבול אותם ברוטב של הסלט... לעיקריות הזמנו שתי מנות ווק, איטריות תוצרת בית עם טופו ואיטריות אורז דקיקות עם עוף (פתאי)- לא היה לנו כל כך טעים, האיטריות היו מלאות מדי ברוטב והיה מלוח מדי. לא אכלתי כמעט מהמנה שלי וגם לא הייתי מעוניינת לארוז אותה. לקינוח הזמנו את הבננה שהייתה טעימה. בסך הכול חוויה רגילה, לא נפלנו מהאוכל ,אבל העיצוב של המסעדה מדליק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 45 ביקורות
נחמד
3.5
23/09/14

שונה ללא ספק, הרבה מנות ,הרבה מגוון, שונה ומיוחד. האוכל היה לנו בסדר, מנה יותר טובה , מנה (ציקן קארי צימחוני) פחות טובה, בגדול היה בסדר, חבל שהמקום לא עושה עיסקיות שיהיה אפשר לטעום כמה... שיותר. מצד שני, המקום מפוצץ! ואנשים לא מפסיקים להגיע

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
מרענן
4.5
06/09/14

אחרי התוכנית של גידי ואהרוני היינו חייבים לנסות אוכל וייטנאמי וככה הגענו לוונג. האוכל בהחלט מעולה, כל המנות שהזמנו היו טובות, סלט עם שרימפס, ספרינג רול, ממולאים עם בשק בקר ובאו עם דג.... אישית אהבתי את הבקר פחות, אך בעלי נהנה ממנו. נחזור לשם בהחלט בהרכב גדול יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Atar - תמונה
Atar 3 ביקורות
אוכל טעים, אווירה טובה ושירות טוב!
4.8
06/09/14

הגענו לחגוג יום הולדת והיה פשוט מושלם! היינו 6 אנשים שכוללים- 1 בעייתית עם חריף וירקות, 1 ממש בעייתית בכללי עם אוכל, ו-1 צמחונית. לכולם היה מה לאכול, וגם טעים. המלצרית הייתה אדיבה... במיוחד, מקצועית ועם עצות שממש עזרו לבחור. בנוסף, פינקו אותנו במנת לחמניות ענן (מעולה!) ובקינוח. לסיכום- האוכל היה ממש טעים ומיוחד, כולם נהנו והייתה אווירה טובה. וכל זה כשהמסעדה מפוצצת באנשים. (שישי בערב) מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
mino - תמונה
mino 3 ביקורות
אחרי 3 שנים בוויאטנם ובסין - מצאתי בית
5.0
17/06/14

וואו - איזה כייף שמצאתי את המסעדה - אני אחרי שליחות ארוכה במזרח הרחוק, והגעגועים הורגים אותי, במיוחד לאוכל. חברים המליצו לי על וונג, שם אוכל לאכול כמו שצריך, וגם בעלי, שהוא טבעוני, ימצא... דברים טובים. עוד לא ישבנו במסעדה עצמה, אבל עשינו כבר כמה משלוחים, שהיו פשוט נהדרים. רוצה להמליץ על מנה טבעונית - vegie chai mon acgkh - שבעלי התמכר אליה - אטריות אורז ברוטב סויה שחור וסוכר חום וחריף עם בוק צ'וי וברוקולי - מנה פנטסתית, שמתאימה רק למי שאוהב חריף ביותר :-) אני מאוד אוהבת את הלחמניות המאודות עם הבשר - באנים נימוחים, רכים ואמיתיית במילוי נהדר - כמו בוויאטנם אהובתי. ממליצה לכולם - גם לקרניבורים כמוני וגם לטבעונים ולצמחונים שימצאו מנות רבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amit - תמונה
amit 6 ביקורות
טעים, טעים ושוב טעים
5.0
10/06/14

אחת המסעדות האהובות עלי ביותר. תמיד כשמתחשק לי אוכל אסייתי, להרגיש קצת חו״ל, להרגיש מזרח רחוק אמיתי - לא מתייפייף ולא מתחנף, אלא מטבח אותנתי ולא מתפשר - אני הולך לוונג. השבוע הייתי שוב... בעקבות השקת התפריט החדש - אבל לצערי הגעתי מוקדם מדי והיו רק המנות הרגילות - כמובן שהתיישבתי והזמנתי בלי להניד עפעף - סלט דג עם אטריות אורז דקיקות ומלא נענע וכורכום היה משגע, סלט פפאיה עם בוטנים מסוכרים היה קראנצ׳י וממכר, לחמניות מאודות עם טופו היו חריפות אש ובדיוק מה שהייתי צריך - את הכל הורדתי עם קוקטייל חמוץ מתוק של אשכולית אדומה ומלון - וזו היתה ארוחה פשוט נפלאה. יש לי ביקורת אחת - אי אפשר לשים טיפ באשראי, אודה אם ישנו זאת, זה יעזור מאוד לחווית הלקוח. חוץ מזה - השירות היה ללא רבב, חייכני ומסביר פנים כתמיד. אחזור במהרה לנסות את התפריט החדש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itay - תמונה
Itay 9 ביקורות
טעיתי
3.0
10/06/14

רשמתי לפני כמה זמן ביקורת אוהדת מאוד על המסעדה הזו על סמך פעם אחת שאכלתי בה.מאז אכלתי עוד פעמיים במקום ולצערי אחרי שניסיתי מנות נוספות נראה שיש במסעדה הזו מנה אחת מדהימה ושאר מנות שלא... עומדות בסטנדרט שלה. המנה הינה Vietnamese queen אם אני זוכר נכון והיא מאוד ממולצת. המסעדה עצמה פחות

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל 3 ביקורות
מסעדה שמזלזלת בבוטות בלקוחות שלה
1.0
03/06/14

למרות שהזמנתי 4 ימים מראש (!!!) מקומות ל-5 בשעה 13:30 בשבועות, ממש עכשיו התקשרו אליי מהמסעדה. לא כדי להזכיר לי שביצעתי הזמנה, אלא כדי להודיע לי שהם החליטו לפתוח את המסעדה ב-16:00. הם... פשוט דפקו אותי לגמרי, כי עכשיו אני צריכה לחפש חלופות... וכל מי שנוהג לאכול במסעדות בת"א יודע שהתראה של 24 שעות להזמנת מקומות לארוחת צהריים בחג דינה כהתראה בדקה ה-90, כי פשוט הכול כבר מוזמן. אז מעבר לזה שאני צריכה לחפש עכשיו מקום חלופי בנרות, וונג הוכיחו שהם פשוט מזלזלים בבוטות בלקוחות שלהם. לא יודעת מה איתכם, אבל אני לא מתכוונת לאכול שם בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה