נגישות
נגישות

וונג - VONG, שדרות רוטשילד ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

65 ביקורות וחוות דעת על וונג - VONG, שדרות רוטשילד

OritY - תמונה
OritY 39 ביקורות
ארוחה מושלמת
4.0
01/03/18

הגענו אני ובעלי לחגוג יום הולדת. ההמתנה לשולחן שהוזמן מראש (והגענו בזמן), לא הייתה סבירה לדעתנו (כ15 דקות). המסעדה קטנה ורועשת למדי. השירות היה איטי, אך אדיב ומקצועי. המנות היו... מציינות!! הופתענו לטובה גם ממנות הראשונות (זו הייתה הפעם הראשונה שטעמנו באן), וגם מהמנות העיקריות, שהיו טעימות ומשביעות. גם הקינוחים היו לטעמנו (אם כי הבזיליקום בקינוח, לדעתי, מיותר).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rotem - תמונה
Rotem מבקר מתחיל
ללא ספק אחזור שוב
4.8
03/06/17

הגעתי עם בן הזוג, כל מנה היתה יותר טובה מהשנייה, טעמים מיוחדים עם ניחוח של המזרח, עושה חשק כל פעם לחזור מחדש! וכל זה במחיר סביר ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 31 ביקורות
שביעות הרצון שלך כסועד חשובה להם.
4.3
12/02/17

התכנסנו בשישי האחרון בהרכב של 4 לארוחת ערב. אין זה ביקורי הראשון במסעדה ויש לציין שמבחינתי כסועד היא מנוהלת ביעילות. המלצרים זמינים והמנות מגיעות די מהר לשולחן. המנהל האחראי במקום שמר... על קשר עין, פקד כל שולחן ואף הגיע לקחת הזמנה ברגע שהבחין שהמלצרית שלנו עסוקה. כבר בשלב ההזמנה הטלפונית אתה נתקל ביעילות ואדיבות מחויכת. לזכותם ייאמר שאין להם בעיה להחליף מנה אם היא אינה לטעמך או אם חלילה הותרת ממנה בצלחת והכל נעשה בחיוך וברוח טובה. זו הגישה גם בארוחות העסקיות מניסיוני בדצמבר האחרון. הסלטים שדגמנו היו טעימים והוגשו בכלי קרמיקה נאים. המנות העיקריות (מתפריט ה WOK AND MORE) היו טובות, כך גם המרק הויאטנמי על בסיס בשר הבקר. אורחיי טענו שהמנות קטנות מידי ביחס למחיר. לגבי הסלטים ולחמניות הענן ה"באן" שהזמנו אני נוטה להסכים עמם. המקום הומה ובכל זאת נעים להעביר בו ארוחה בכל שעה ובכל פורמט. אין ספק שנמשיך לפקוד את המקום בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי ברק - תמונה
שי ברק 19 ביקורות
ארוחה מהנה עם אוכל טעים ושירות מצויין.
4.5
06/12/16

קרה לכם, שעברתם ליד מסעדה וחשבתם לעצמכם, צריך פעם לנסות ולאכול כאן ? כך קרה לי כשעברתי לא פעם, ליד מסעדת VONG. השבוע, פגשתי את רעייתי ליד מקום העבודה שלה שסמוך למסעדה (היה לנו דייט)... וחשבנו היכן נאכל ? בואי ננסה את VONG הצעתי. איזו מסעדה זו ? שאלה רעייתי. ויטנאמית. ננסה. הניסיון היה כדאי. שירות מצויין, מלצר אדיב ומסביר פנים וגם כששאלנו, הסביר על המנות. מרק מצויין למנה ראשונה ותבשילי קדרה עם עוף וירקות למנה עיקרית (כמה אני אוהב תבשילי קדרה בחורף) מתובלים היטב (2 מנות שונות) טעימות מאוד. גם המחיר לא יקר. נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yifat - תמונה
Yifat 8 ביקורות
שירות מושלם, אירוע חוויתי.. :)
4.5
26/11/16

חגגתי יום הולדת עם המשפחה. 6 אנשים, עם טעם מאוד שונה, עם הגבלות כאלו ואחרות (כשר, צמחוני, מתה על פירות ים, חריף, וכו...) ראשית, רוצה לציין את רותם, המלצרית המדהימה!!! על השירות,... הסבלנות, האכפתיות והחיוך :) התאימה לכולנו את המנות בדיוק כמו שרצינו. מתוך 12 מנות, מנה עיקרית אחת לא הייתה לטעמנו. האחמש (לצערי לא שאלתי לשמו) לקח את המנה ומיד הציע להחליפה במנה אחרת. האוירה חמימה ונעימה, המנות מיוחדות ומעניינות.. והשירות, לגמרי עושה את ההבדל. סופר מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rich - תמונה
Rich מבקר מתחיל
לא אשוב למסעדה זו
2.0
05/11/16

הזמנו שולחן ל 7:15. כשהגענו אמרו שהשולחן לא מוכן ושעלינו לחכות. בינתיים היו שולחנות פנויים במסעדה, אבל משום מה לא בשבילנו. אחרי המתנה של כ-20 דקות שאלנו בנימוס את המארחת מה קורה. במקום... להתנצל, היא השיבה באגרסיביות, בגסות רוח, ובזלזול מבטל. אמרה שאין לנו מה לנתלונן משום שהזמנת שולחן היא רק "זמן משוער" ושחוצפה מצידנו לצפות שיושיבו אותנו ללא המתנה. התחלה מבטיחה... הושיבו אותנו בינתיים בשולחן פנוי, אולם עד מהרה שבאו להזיז אותנו מפני שאלו שהזמינו השולחן הגיעו. אנחנו המשכנו לחכות. אחרי כ-40 דקות לבסוף הושיבו אותנו.האחמ"ש התנצל ואמר שבשל האיחור הבלתי סביר והתנהגותה הגסה של המארחת "יפצו אותנו" אכלנו מנה ראשונה ומנות עקריות. כשסיימנו האוכל הביאו לנו מנה ראשונה (?) על חשבון הבית. לא ברור מדוע חשבו שבשלב זה של הערב נרצה עוד מנה ראשונה. אבל יותר מזה, המנה שהביאו היתה בשרית. אמרנו שאנחנו צמחונים. בתגובה נאמר לנו "תנסו בכל זאת, אולי תאהבו." לא אכלנו. על המנה הראשונה שהזמנו, כמובן שחייבו אותנו. האוכל שאכלנו היה סביר. אבל השירות היה גס באופן שעוד לא ראיתי. יש המון מקומות בתל-אביב שבהם אפשר למצוא אוכל טעים לפחות כמו כאן (אם לא יותר) ובמחירים דומים (ואף זולים יותר). לטעמי אין סיבה ללכת למקום שמתייחס ללקוחות בזלזול ובחוסר כבוד בסיסי. אני לא אשוב למסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali - תמונה
Tali 4 ביקורות
הכי קרוב לויאטנם במרכז תל אביב
4.3
20/06/16

בעלי ואני היינו לפני כשלוש שנים בויאטנם. נהני מאד מהאוכל ולכן שמחנו לגלות מסעדה ויאטנמית בלב ת״א. אנחנו תמיד יושבים על הבר, מרגיש לנו יותר חוויתי, המלצר/ברמן תמיד משקיע בהסבר על המנות... ואופן העשייה שלהן ומפנק בצ׳ייסרים מקומיים. האווירה תמיד כייפית והאוכל מצויין. כמעט כמו בויאטנם האמיתית☺️ מומלץ לקחת את הבאן בקר המעולה, הספרינג רולס נחמדים וגם הדאמפלינגס אחלה. במנות העיקריות הכל טעים, אבל הכי כיף לקחת כמה מנות ראשונות לחלוק ועיקרית אחת. יש גם קוקטיילים טעימים. מסעדה לא זולה, אבל שווה את הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zivanit - תמונה
Zivanit מבקר מתחיל
מצויין טעים ואדיב
4.8
12/05/16

באנו עם כלב ישבנו בחוץ נכנסנו במקרה והייתה לנו הפתעה מאד נעימה.אוכל מעולה,שירות מקצועי ואדיב,אוירה נעימה. מומלץ בחום.הכל היה טעים לנו ולילדים ולא ולוותר על לחמניות הבאן ועל הבננה... המקורמלת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
מסעדה ויטנאמית בין המוצלחות בת"א
4.0
14/04/16

לפני כשנה הייתי במסעדה עם חברים ונהניתי, זכרתי אותה לטובה. הפעם הזמנו טייק אווי למשרד. המנות הגיעו תוך חצי שעה, היו בטמפרטורה חמה יחסית והכל היה טרי. איכות האוכל ברמה גבוהה וזה אומר... הרבה אם מדובר בטייק אווי ולא בישיבה במסעדה עצמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
טעים
4.5
06/04/16

אנחנו מגיעים לVONG עוד מהימים שהיא היתה "חדשה" ברוטשילד.. האוכל טעים, המנות גדולות ומושקעות, ש מגוון של מנות והשרות תמיד נעים. בשנה האחרונה המחירים מאוד עלו וגורמים לנו לחשוב פעמיים... לפני שאנחנו באים וחבל. בנוסף הם אחד המקומות היחידים באזור רוטשילד שלא מציע עסקית מובנית אלא 10% על התפריט, לא כ"כ אטרקטיבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה