נגישות
נגישות

וונג - VONG, שדרות רוטשילד ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

65 ביקורות וחוות דעת על וונג - VONG, שדרות רוטשילד

The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
מיוחד מיוחד
2.8
23/11/13

הגענו למסעדה לחגיגת הפתעה ליום הולדת של חברה. המקום חייב אותנו במינימום של 70 ש"ח לאדם, בגלל שהיינו קבוצה של 11 אנשים, וגם הזמנו מקום ל-2:30, ואז ברבע ל-5 אמרו לנו בגסות גדולה שהשולחן... מוזמן ואנחנו צריכים לסיים. אין בעיה להגיד, אבל למזמין והמארגן ולא בגסות ולכל השולחן. האוכל היה מיוחד. הבאן היה טעים מאוד, שמעתי שהמרקים היו טובים, הספרינגרול היה מעולה, אבל דווקא במנות העיקריות אני לפחות לא נהנתי בכלל, והמנה שלי בעיקר הייתה תפלה. רוק קלאסי התנגן ברקע, המלצריות היו חמודות וקשובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
נחמד!
3.8
06/11/13

אכלנו במסעדה ביום שני האחרון. המחירים במסעדה הוגנים והמנות משביעות. האוכל היה טעים ומגוון. מבחינת השרות- בתחילת הערב היתה איתנו מלצרית מקסימה אך לאחר שסיימה את המשמרת פשוט לא התייחסו... אלינו וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוף - תמונה
נוף 2 ביקורות
משהו משהו
4.3
30/09/13

איזה כיף, סוף סוך וייטנאמית טובה ולא מתיימרת שמרעננת את סצינת המסעדות האסיאתיות התל אביביות. המקום מזמין וחף מפוזה, כשהאוכל טוב לא צריך להתעסק בזוטות. סלט הפאפאיה מצוין והמוקפצי נודלס... השונים מרעננים, טעימים מאוד, וקלילים. המנות גדולות ולכן אפשר בכיף לחלוק סלט ומוקפץ... השירות אדיב, והטעמים מקוריים ולא מעושים. המחירים סבירים ביותר, סלט פאפאיה, מוקפץ תרד, ברוקולי ושאר ירוקים, ופעמיים שתיה קלה- 99 ש"ח לזוג. אפילו החמוצים שמקבלים און דה האוס לא מזכירים אף מנות חמוצים של שאר האסיאתיות. בקיצור- לכו. יש שם אחלה אוכל. (אין עסקיות אך בצהריים יש 10% הנחה על כל התפריט) המלצה לבעלי המקום- טיפה לרווח בין השולחנות ולתת ספייס סביר לסועדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי שק - תמונה
יוסי שק מבקר מתחיל
אסייתית מרעננת ומצויינת
4.0
09/09/13

סעדתי לפני כחצי שנה והתאכזבתי מעט, חזרתי במקרה למסעדה לפני חודשיים ומאז אני חוזר למסעדה אחת לשבוע לפחות... התפריט רוענן והשירות שודרג... אחת האסייתיות הטעימות בתל אביב במחיר שווה לכל... כיס. האוכל רב-גוני. קחו סיכון בהזמנה ולא תתחרטו גם אם אתם לא אוכלים בדר"כ כוסברה או כורכום או כל תבלין אחר... לחמניות ביף באן מצויינות וחבל לפספס אותן כמנה ראשונה. עצה/בקשה אחת למסעדה - יש הרבה מנות חריפות שנבצר ממני לאכול אותן, היה נחמד אם הייתם מאפשרים לשלוט במידה מסויימת במידת החריפות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה מבקר מתחיל
חוויה הזויה
2.0
25/07/13

אוכל טעים, ביקשתי לשנות כמה רכיבים במנה. לא היתה עם זה שום בעיה. המלצרית היתה אדיבה ונחמדה. האוכל הגיע מהר והיה טעים. בסך הכל היינו מרוצות והתכוונו לשוב לאכול שם -,עד ש...הזמנו מנת טייק... אווי. המנה שקיבלנו הייתה מאוד קטנה יחסית למחיר ולמה שציפינו והחלטנו להחזיר אותה כפי שהיא, (לא פתחנו אפילו את הקופסה)ולקחת מנה אחרת. המלצרית הפנתה אותנו למנהל המסעדה.זה בשום אופן לא רצה להסכים שנחזיר את המנה, עמד והתווכח איתנו מול כל הסועדים, טען שלא מקובל עליו שנרצה להחזיר את המנה רק בגלל שהיא נראתה לנו קטנה, אמר שאם זה לא היה טעים אז זה כבר עיניין אחר...מה שנשמע די מטופש, כל הזמן חזר על העובדה שעכשיו איו לו מה לעשות עם המנה הזו ושהוא יצטרך לזרוק אותה (מה שממש לא צריך לעניין לקוח ), כולו ארבעה דמפלינגס קטנים והבחור פשוט לא נרגע. ממשיך להתעקש שלא לקבל את זה בחזרה מכל מני סיבות שונות ומשונות. כל המחזה היה מביך: עומד מנהל מסעדה מכובדת במרכז המסעדה, בין הסועדים האחרים עם קופסת פלסטיק ביד, מנופף איתה מול הלקוחה ובמשך אולי 10 דקות של ויכוח די קולני עומד בעקשנות על דעתו שלא לקבל את המנה בחזרה, גם כשאמרנו שאנחנו מעוניינים לקחת פשוט מנה אחרת. אז הוא הציע 50% הנחה (כל המנה עלתה 30 ש"ח). לבסוף הויכוח נרגע, המנהל נכנס לתוך המסעדה, התכוונו לשלם וללכת...אבל לא, זה לא נגמר! פתאום הוא יצא שוב אל השולחן שלנו באמרו ש"יש לו כאן בעיה" ושוב חידש את הויכוח על למה וכמה ואיך ומה לא נראה לנו ולמה בעצם ציפינו...כל המעמד היה פשוט לא מכובד, מאוס, מיותר, לא מקצועי. את המנה החלופית כבר לא לקחנו, ולמרות שהיה טעים - לא אשוב לשם. הבן אדם אפס ביחסי אנוש! באמת היתה חוויה הזויה! וחבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של micks
micks
31/07/2013
שלום חנה , שמי מייקל מ. משמרת בוונג קראתי את מה שאת מרגישה עקב הביקור האחרון שלך אצלינו "בבית" (במסעדה) הייתי רוצה קודם כל להתנצל בשמי אכן הדברים יצאו קצת מפרופורציה אפילו שהכוונות היו אחרות לגמריי אני רוצה להגיד לך שאני באופן אישי מחבק כל אורח שנכנס בין עם הוא מרוצה או לא .. מאוד כואב לי לשמוע שהחוויה שלך הפכה להזויה ולא כיפית . חשוב לי מאוד לציין שהמטרה הייתה אחרת לגמריי ואיך שהו הדברים הסתבכו .. בכל אופן, כן הייתי רוצה ואני אפילו מבקש שכן תחזרי גם כדי שאוכל להתנצל בפניך וגם כדי שאוכל לעשות לך תיקון חוויה . סליחה מקווה שתביני שכן יש מקום לתיקון , את לקוחה שלנו וזה לא מובן מאילו.
Erez - תמונה
Erez מבקר מתחיל
עוד מסעדת "יעני" שעוזרים לשלם אץ השכירות. אין שום אהבה באוכל ושום קשר לאוכל קוריאני או וייטנאמי
2.5
21/06/13

למרות שאכלתי במסעדות קוריאניות וגם וייטנאמיות אבל אין בכלל מה לדבר על זה. נדבר על כמה הבעלים עשו סלט של השקעה וחוסר השקעה... אז ככה: הפירות ים מאוד טריים במנה וגם האטריות שעועית בטעם... מדהים, אבל פתאום ה"רוטב צדפות הסמיך" במנה הוא בעצם רוטב שמעובה בקורנפלור (כמו המרק בצבא) ושוכחים לשים בסוף הבישול של האטריות שעועחת קצת שמן והם באים דבוקים אחד לשני ויש שם יציקת שעועית.. הסלט עם השיפודי בשר זה תכלס סלט עם אטריות מג'יק וה"שיפודי אנטריקוט" זה תכלס קבב שהוסיפו לו תבלין אסייתי. אבל למעלה דפקו חתיכות של צילי אדום אז כנראה שזה וייטנאמי. ככה הורסים בקלות מנה וגורמים ללקוח להבין שעושים סיבוב. עוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
אוכל טעים אך קצת לא אחיד
4.3
17/06/13

על וונג שמעתי סמוך לפתיחתה ומייד רצנו לאכול את מרק פו המהולל. שהיה נפלא, טעים ונדיב. בביקור הבא המנה קטנה והייתה פחות מדויקת ועם תיבול יתר מובהק. למרות אכזבה חזרנו לאחרונה לוונג והמרק... האהוב שוב היה נפלא כמו ביום הראשון. אציין לטובה גם את הבאן - לחמניה מאודה עם בקר בתיבול ייחודי מעולה. המחירים מעט גבוהים, אבל האוכל באמת מאד טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קורין - תמונה
קורין 2 ביקורות
ממליצה בכיף!
5.0
12/06/13

חזרתי עכשיו מארוחת ערב ב-vong והיה נהדר. נהנינו מעיצוב העץ היפה ומהאווירה הקלילה והנעימה של המקום, השירות היה מאוד טוב, ענו לעניין על השאלות לגבי האוכל, תמיד היו נגישים לפנייתנו,... חייכנים ורגועים והכירו היטב את התפריט. האוכל היה מאוד טעים, המנות מספקות ומשביעות, הן מגיעות חמות לשולחן, חומרי הגלם טריים והמנות מגוונות וייחודיות. הזמנו : רביעיית דים סאם מעורב, אגרול צמחוני, מנת אורז ירוקה עם קוקוס, מנת אטריות חריפה עם קרם קוקוס ואת קינוח הבננות - הכל היה מוצלח מאוד! בהחלט נחזור ובהחלט נמליץ גם לכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירה - תמונה
שירה מבקר מתחיל
מאכזב
4.3
26/05/13

אני לא נוהגת לרשום תגובות טובות או פחות טובות על מסעדות , אני מצביעה ברגליים. ביום רביעי ב-22-5-13 הגענו למסעדה כדי לאכול ובין היתר לחגוג לחברה שהתחתנה למחרת .הכל היה בסדר עד שא.משמרת... ניגש אלנו ושאל אם חסר משהו ובאמת הייתה חסרה מנה צמחונית לאחותי (שלא אוכלת בשר ודגים )הוא ענה בנונשלנטיות שזו מנה שלוקחת זמן ומיד תצא . המנה הגיעה מטוגנת (ביקשנו מאודה) אבל אנחנו לא מסוג האנשים שעושים עניין ,זרמנו. לקראת הסוף אחותי גילתה שהמנה ממולאת בשרימפס וחתיכות עוף, באותו הרגע אחותי ניגשה לשירותים רק מהמחשבה על מה שאכלה וזה לא יכול להישאר אצלה. הבעיה העיקרית שלי היא מול האחראי של המסעדה , שכנראה נורא פחד להודות בכך שהמלצר שכח להקליד את ההזמנה ולרגע לא חשב לודא איתנו איזו מנה בדיוק , ראה אותי ואת החברה אוכלות בשר והניח שזה יהיה בסדר להזמין לנו את המנה עם הבשר . מכאן כל ההתנהגות שלו הייתה מבזה , הזמנו חשבון , כמובן ששילמנו כרגיל (חוץ מהמנה ההיא)בלי הנחה,בלי פיצוי ובלי התנצלות ואז ניגש המלצר וביקש טלפון שלנו ע"מ שמנהל המקום יתקשר ויטפל בעניין(עד היום לא קרה)ומיד אחריו הגיע האחראי , שאני הייתי חייבת לומר לו שככה לא פותרים בעיה ושזה לא נורא להודות בטעויות , אבל במקום להודות ולהתנצל על הפדיחה הוא מצא אותנו אשמות שכבר הזמנו מנות בשריות אז הוא לא מבין מה הבעיה ואת המלצר שלו שלא עשה עבודה נכונה. מה שחשוב לי להדגיש שאני באופן אישי מגיעה מהתחום ודי מקרוב , אני יודעת איך שולחן עם פדיחה גדולה כזו אמור היה לצאת ובטח איך המנהל שלכם אמור היה לנהוג - זה היה מביך ומכפיש! חשוב לי לציין שהמלצר שלנו היה מקסים וחמוד וידע על הצמחונית שביננו ואף עזר לה לבחור את המנה, האוכל היה טעים מאוד אבל הטעם בפה נשאר מר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 5 ביקורות
לא הייתי בויטנאם, אבל לרגע הרגשתי שכן
4.3
16/05/13

אכלתי הרבה אוכל אסייתי אבל טרם יצא לי לטעום ויטנאמי. בלי לדעת האם מדובר בנאמן למקור או לא, האוכל מעולה!. אכלנו מלכה ויאטנמית, האטריות שעשויות במקום, רכות מלאות בטעם וסופגות את הרטבים... החריפים-מתקתקים. לחמניית באן-בשר, עם הרבה כוסברה ורצועות של פלפל אדום חריף, עם טעמים חמוצים, מעולה. היחס בין הלחמניה למילוי קצת טעון שיפור, נשארנו עם הרבה לחמניה אבל לפחות ניגבנו איתה את הרוטב של הסלט פאפיה. סלט פאפיה - מרענן, עם טעמים אסייתים מובהקים של חומץ אורז ובוטנים, מעולה. אין קינוחים טובים - לא מסיים ארוחה בלי שוקולד, תתביישו ! :)

עוד פרטים
הוספת תגובה