נגישות
נגישות

וונג - VONG, שדרות רוטשילד ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

65 ביקורות וחוות דעת על וונג - VONG, שדרות רוטשילד

עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
vong
3.3
30/05/14

מסעדה מזרח אסיאתית חמודה ברוטשילד. האוכל יחסית טעים, אך טעמתי מוקפצים כבר יותר טובים. המחירים בשמיים וממש לא מצדיקים את התמורה. השירות אדיב ומהיר מאוד, ולא לוחץ ומלחיץ. נחמד מאוד לשבת... שם, ולא יותר..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itay - תמונה
Itay 9 ביקורות
אוכל מעולה
4.0
04/05/14

מסעדה אותנטית שמכירה את המטבח הווייטנאמי בצורה הכי טובה למי שלא הגיע לויטנאם עצמה. הזמנו מנות מעולות גם בשרית וגם טיבעונית ואפילו קינוח. בהכל היה טעמים חדשים חזקים וטעימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
תמיד כייף :)
4.5
19/04/14

אנחנו ממש אוהבים את המסעדה. השבוע ישבנו לראשונה על הבר והיה ממש ממש מוצלח. האוכל והשרות פשוט מעולים. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaniv Leitner - תמונה
Yaniv Leitner 11 ביקורות
טעים ומיוחד
4.3
11/04/14

היינו אשתי ואני בארוחת ערב בוונג, פעם ראשונה שאכלתי אוכל ויאטנמי והורגש ההבדל מהאוכל התאילנדי/סיני נתחיל מהקוקטייל סאקה חם עם השקדים והג׳ינג׳ר שהיה חזק בהחלט וליווה אותי לאורך... הארוחה לחמניית הענן עם הטופו הייתה מעולה, גם האגרול עם השרימפס ועוף והאגרול ירקות. הנודלס איטריות שעועית היה די שיגרתי, והקינוח טפיוקה פיצוץ. לצימחונים יש מבחר רב ומגוון. המקום מעוצב יפה והצבעים על הקירות משרים אווירה נינוחה, גם השירות מהיר ונעים נשאר לנו טעם של עוד ודי בטוח שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
batik - תמונה
batik 6 ביקורות
שלוש מנות מצויינות, אחת טעונה שיפור
4.3
10/04/14

מסעדה נעימה ומיוחדת, במיוחד המטבח הפתוח לעיני כל - תענוג לראות את הבישולים בזמן אמיתי. הגענו בעקבות המלצות של חברים, שגם אמרו לנו מה חובה לאכול. אני רוצה לציין שלוש מנות מאןד מאוד... טעימות, שעשו לנו את הארוחה לכל כך מיוחדת - מנה של נתחי עוף על מצע שטוח של אורז קריספי, שסופג את כל הרוטב (cay chicken, מנה מנצחת). מנה שניה שנקרית viet coco, אטריות מוקפצות עם חלב קוקוס וקארי עם פירות ים - רוטב טעים ומיוחד, לא דביק ולא כבד, אלא פשוט טעים. מנה שלישית נקרית vietnamese qween, אטריות אודון מוקפצות עם נתחי בשר רך וטעים, מנה קצת חריפה, מאוד מספקת והאטריות עצמן מאוד שונות ומיוחדות. מנה אחת שאכזבה היא הלחמניות המאודות עם הדג - המילוי לא מורגש וקצת יבש.הדג מטוגן עם ציפוי, וזה כמו מחיצה בינו ללחמניה. אתה בסוף נשאר עם לחמניה חסרת טעם. מקווה שישפרו, כי הארוחה היתה מושלמת, חוץ ממנה זו. נמשיך להגיע, זה בטוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lihi - תמונה
Lihi מבקר מתחיל
חוויה מאכזבת ומקוממת
1.5
07/04/14

הזמנו ארוחה לשני סועדים ב TA, מרק שנאמר לנו שיהיה ממלא גם כחצי מנה ובפועל היה מים דלוחים עם הרבה מאוד בצל ירוק, וספרינג רול, שהיה אמור להיות ארבע רולים והגיעו רק שניים. לאחר שפתחנו את... הקופסא אמרנו תודה לאל שרק שניים הגיעו, כי הריח היה מזעזע, ואפילו את הראשון לא גמרנו. להאנוי מי לא היה טעם בכלל, ולאחר שהוספנו לו מלח היה לו טעם של מלח והפו בו היה תפל באותה המידה. חיכינו שעה לאוכל שיגיע, והייתה אכזבה גדולה שבהחלט לא הייתה שווה את הכסף ששילמנו עליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
doji - תמונה
doji 5 ביקורות
אוכל טעים ומיוחד, משלוח מהיר ומקצועי
4.8
29/03/14

השבוע היה לנו יום לחוץ במשרד, מהימים האלה שגורמים לך לטירוף בראש, ושרק אוכל מנחם יכול אולי לעזור. החלטנו להזמין אסייתי והפילו עלי את המטלה שבדרך כלל רק גורמת לי לעוד כאב ראש - להפתעתי,... הבחורה בטלפון היתה תקתקנית, הבינה בדיוק מה אני רוצה, ותוך כמה דקות נסגרה ההזמנה. גם המשלוח הגיע די מהר, ארוז בצורה מעוררת התפעלות ובעיקר מגרה להתחיל לאכול. הזמנו כמה מנות של אורז, כשכל מנה היתה נדיבה בכמות, ותוך כמה דקות התחלנו לשלוח מזלגות ומקלות לצלחות של אחרים. היה טעים ומיוחד, במיוחד האורז עם הדגים והפירות ים. הארוחה הזו בהחלט היתה מנחמת, והשפיעה לי לטובה על המשך היום - אין לי ספק שאמשיך להזמין משם ארוחות צהרים, ובמיוחד בימים לחוצים שכאלה. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amit - תמונה
amit 6 ביקורות
חוויה מטריפת חושים :)
5.0
21/03/14

טיילנו אתמול בשדרות רוטשילד, וכשעברנו ליד המסעדה - לא התאפקנו ונכנסנו, שוב, והיה פשוט נפלא. לפני כמה חודשים הגענו בפעם הראשונה והיה מקום רק על הבר, מה שהתברר כדבר הכי נכון לעשותו -... נתנו לברמן המקסים להוביל ולהזמין לנו את כל הדברים שהוא הכי אוהב - וזו היתה ארוחה שכולה חוויה של טעמים חדשים ומסעירים. אתמול הזמנתי מנת נודלס שנקרית vietnamese qween, והיא היתה ממש מלכה, כמו שמה - אטריות אודון שמנמנות עם נתחי בשר נימוחים וכל כך טעימים, חריפה בול במידה - מנה שאתה חושב עליה עוד הרבה זמן לאחר שסיימת אותה. אין לי ספק שזו אחת המנות הטובות בארץ. ממליץ בחום :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
אוכל ויאטנמי טעים
4.5
12/02/14

היינו בשעת צהריים, למרות שהיה עומס במסעדה השירות היה מצוין והמנות הגיעו מהר. התפריט לא כולל המון מנות אולם האוכל מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dikla - תמונה
Dikla 4 ביקורות
מסעדת הבית שלנו
4.5
05/01/14

ביקרנו כבר כ-5 פעמים במקום, ואף הזמנו מספר פעמים הביתה. כל פעם נהנינו. מנות מעולות בטעמים רעננים ובמחירים נמוכים. אני ממליצה מאוד על לחמניות הענן בקר- פשוט מעולות! המקום מעוצב יפהיפה... ונעים מאוד לשבת שם. מומלץ להזמין מקום גם באמצע שבוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה