נגישות
נגישות

וונג - VONG, שדרות רוטשילד ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

65 ביקורות וחוות דעת על וונג - VONG, שדרות רוטשילד

מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
תענוג צרוף
4.8
25/07/19

ארוחת ערב מוקדמת (18:30), אוירה נעימה מאד, אוכל נהדר ומגוון ושירות מעולה -גם מקצועי וגם נעים. תענוג צרוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עצמון - תמונה
עצמון 19 ביקורות
נחמד מעניין אבל מבאס בסוף במחיר הגבוה ושלא אכלת כלום
3.5
09/03/19

הינו היום פעם ראשונה. מנות קטנות מאד ולא זול . פעם ראשונה שאני רואה שחוצים שרימפס ל2-3 פרוסות .כך נראה שיש הרבה שרימפסים במנה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
melvyn - תמונה
melvyn 3 ביקורות
אכזבה גדולה
1.0
26/01/19

מסעדה טובה הזמנו אוכל הביתה במחיר 191 ₪ לא זול מנה ראשונה סלט עוף goi ga אין זכר של עוף מנה עיקרית ga voi gao אין זכר לעוף בושה תתביישו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noycha - תמונה
Noycha 65 ביקורות
הויטנאמית המנצחת של מרכז תל-אביב
4.5
17/10/18

הגעתי עם חבר טוב למסעדה לאחר המלצה מהרשת. חיכינו למארחת שאמרה שיש זמן המתנה למקומות בערך כ-20 דקות. יש לציין שהלכנו וחיכינו בצד והשארנו גם את מספר הטלפון אבל היא לא התקשרה ונאלצנו... בעצמנו לחזור לשם אך כבר התפנו מקומות ישיבה בפנים. הזמנו שני באנים עם אנטריקוט שהיו מעולים, בייחוד הרוטב שלהם. הזמנו בהמלצת המלצרית לחלוקה את מרק הפו שהיה מעולה בטעמו עם הרבה ירקות שמגישים בצד ומוסיפים כמה שרוצים ומה שרוצים שזו שיטה מעולה לבררנים. לאחר מכן החבר הזמין לו שני באנים רק הפעם עם עוף שהיו לו טעימים. האווירה מאוד תוססת אך אם זאת לא רועשת מדי. הקוקטייל שהגישו לי היה ממש טוב גם כן. בהחלט אחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
ויטנאמית מצוינת
3.8
25/09/18

הזמנו טייק אווי לעבודה עבור ארבעה אנשים. האוכל טעים ומשביע. מנות גדולות. באן בקר מושלם להפליא. האוכל היה חם גם לאחר שהבאנו אותו למשרד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir - תמונה
Nir מבקר מתחיל
יחס מזעזע
1.8
23/08/18

הגענו אתמול בערב לחגוג יום הולדת של חבר במסעדת וונג. המלצרית נתנה הסבר על התפריט והמנות וכביקשנו להזמין אמרה רגע, הסתובבה ופנתה לתדהמתנו לשרת שולחנות אחרים. כשפנינו לאחראית המשמרת אמרה... שהם מאוד עסוקים ואין למלצרית זמן לקחת מאיתנו הזמנה. שאלנו אם היא תוכל לעזור , אמרה שכן בתנאי שלא נשאל שאלות על התפריט ומיד התחרטה ואמרה שגם היא עסוקה ולא יכולה לקחת מאיתנו הזמנה שאלתי אותה אם האפשרות היחידה שאני אוכל הערב תהיה אם אני אזמין פיצה היא התחילה להתלהם שזו חוצפה ושממש העלבתי אותה ואני שואל... כשיושבת חבורת אנשים שבאו לחגוג ואין זמן לקחת מהם הזמנה - זה לא מעליב ???

עוד פרטים
הוספת תגובה
Izsak - תמונה
Izsak מבקר מתחיל
יחס לא יפה
1.0
07/07/18

חוצפה, חוצפה , חוצפה . רצינו להגיע לחגוג יום הולדת לחברים במסעדה. הפנו אותנו לאתר של המסעדה , כי לא הייתה אפשרות התקשרות אחרת . ביצענו הזמנה דרך האתר וקבלנו אישור בטלפון שההזמנה לשלוש... זוגות לשעה 14.00 אושרה . לאחר שהודענו לחברים להגיע והם יצאו לדרך , (מחיפה , מאשקלון ואנחנו מפתח תקווה ) , כעבור שעה מאשור ההזמנה , צלצלו מהמסעדה והודיעו שאין להם מקום לשעה 14.00 לשלוש זוגות ביחד , אלא בשולחנות נפרדים , או לעבור לשעה 15.30 ביחד שלושת הזוגות ,בחוץ במרפסת, בחום . זאת חוצפה . נ.ב. אינני יכול להתייחס לאיכות האוכל , כי לא הגענו לשב זה . חבל , קלקלתם יום הולדת הפתעה ללקוחה שלכם . על החתום , בכעס , אהרון .

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
פנינה ויאטנמית בלב תל אביב
5.0
04/06/18

יש משהו בטעמי המזרח שעושה לי את זה, מדובר במטבח מסקרן, מלא בטעמים מעורבים - בין מתוק לחריף, בין חמוץ למלוח ומלא בקסם (היעד הבא שנסע לבקר בו לדעתי הינו אחד מפניני המזרח). השבוע הצעתי... לזוגי לצאת לדייט כיפי ורומנטי בפנינה קסומה ויאטנמית ומיוחדת, יצאנו לדרך נטולי דרכונים אך מלאים בציפיה דרוכה לקראת הבאות. שלובי ידיים צעדנו לעבר מסעדת VONG השוכנת בלב ליבה של תל אביב בשדרה הכיפית בארץ- רוטשילד (הסירו דאגה מלבכם למרות המיקום הסופר מרכזי יש חנייה בשפע) והופ הגענו לקסם של מקום, כבר בהכנסנו חשנו בוויב החיובי ובאנרגיות המטורפות שיש למקום ולסועדים להציע, המקום המה אדם וניכר כי מדובר בהחלט בלהיט היסטרי- למי שלא מכיר המסעדה קיימת כבר למעלה מחמש שנים והוכתרה כמסעדה הויאטנמית האותנטית הראשונה בתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
טעים!
3.8
31/05/18

אז הגענו בשעות צהריים עמוסות, הושבנו על הבר. עסקיות 10% הנחה על הכל, תה קר, סלט כרוב נחמד, מנות ראשונות - הבאן הכי טעים שיש ומנות עיקריות מוצלחות מאוד ונדיבות בגודלן! נהנינו, שבענו... ובהחלט מרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 3 ביקורות
אוכל מושלם
5.0
04/05/18

המסעדה האהובה עלינו!!!! פעם בשבוע מגיעים מהפרברים.... הכל פשוט מושללללםםםםם. הקוקטילים מעולים, המנות הראשונות והעיקריות- כל אחת יותר טעימה מהשניה. הקינוח של הבננה המקורמלת טעים מאד מאד.... בקיצור- מסעדה פשוט מושלמת. לא מתפשרת, עקבית באיכות שלה. המשיכו כך!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה