נגישות
נגישות

הצרפתיה הקטנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על הצרפתיה הקטנה

Dalia - תמונה
Dalia 23 ביקורות
הצרפתיה הקטנה
4.3
22/02/15

כשהגענו בשעות הערב המקום היה מלא, קיבלנו שירות עם חיוך, מנות גדולות וטעימות ומבחר הקינוחים גדול. המקום לא כשר ולכן כולל מגוון רחב של מאכלים שמתאימים לטעמו של כל סועד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ortal - תמונה
Ortal מבקר מתחיל
לא מאכזבים אף פעם.
5.0
31/01/15

היינו במוצאי שבת כ14 איש. קיבלנו שירות ויחס אישי מדהים!מלצרים שיודעים טוב את העבודה ואת המנות,ידעו להמליץ ולקלוע לטעם הסועדים. כל האוכל היה מעולה אין מילים המנות גדולות ומשביעות... והמחירים בכלל לא יקרים!!נסיעה מהמרכז בהחלט משתלמת בשביל חוויה כזאת! יש לציין שזה לא פעם ראשונה שאני במסעדה..אף פעם לא איכזבו אותי במקום ומקווה שימשיך להיות כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sabutbul - תמונה
sabutbul 50 ביקורות
מומלץ בחום!
5.0
30/01/15

הגענו (ממרכז הארץ) אל המקום באקראי, כשאנו מחפשים בית קפה טוב לארוחת בוקר בעיר עפולה, ואכן הופתענו לגלות מקום חם ומאיר פנים, נקי, עם שירות מפנק - וגולת הכותרת ארוחת הבוקר העשירה והטריה!!... להפליא.. ובמחיר סביר מאוד. אין ספק שנפקוד את המקום שוב ושוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oryan - תמונה
Oryan 3 ביקורות
מוכר ואהוב תמיד
4.5
06/01/15

חגגנו יומולדת לאבא היה טעים, האוכל הגיע מהר ולכולם ביחד, כל מה שביקשנו הגיע בצ'יק. כולם נהנו כולל הקטנות שרצו רק תותים לקינוח וקיבלו חינם אין כסף!! מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביטל - תמונה
אביטל 6 ביקורות
ארוחת הבוקר המושלמת
5.0
26/12/14

המסעדה הקבועה שלנו לימי שישי בבוקר.... תפריט בוקר מגניב בצורת שאלון, אוכל מצוין, שירות אדיב אדיב. ביום הולדתי לפני כשלושה חודשים, סחבתי את כל המשפחה מהשרון/מרכז לארוחת בוקר מפנקת, וכולם... הודו שהנסיעה היתה שווה בהחלט. מ*ו*מ*ל*ץ בהחלט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael מבקר מתחיל
לפני שבאים לצרפתיה- אכלו סנדויץ!
1.5
07/09/14

"לפני שהולכים לצרפתיה- אכלו סנדויץ" (על פי המלצת המנהלת)!!!! אתמול בערב הגענו אחרי טיול בעמק לאכול בצרפתיה . אני בעלי וילדה בת שנתים. הזמנו במהירות וחיכינו לאוכל. הדקות עברו ועברו... והמנות לא הגיעו. השולחן שלידנו כבר קיבל את המנות. ועוד ארבעה איש שלידינו כבר כמעט סיימו את מנות הבשר שלהם. רק אנחנו ישבנו כמו מורעבים ארבעים ומשהו!!! דקות ללא שום תזוזה. הערנו ושאלנו ואמרו שתיכף. עד שזה היה מוגזם וקמתי לבעלת המקום /אחראית שהבטיחה שתבדוק ואמרה שתוך שלוש דקות יגיע האוכל . אז זהו ששלוש דקות הפכו ליותר מעשר. במקום להנות מהארוחה ככ התעצבנו והיינו מורעבים והקטנה כבר היתה חסרת סבלנות ובצדק. אמרתי למלצרית שאני דורשת פיצוי ושתגיד לאחראית. אבל שם הם לא חשבו לעשות משהו בנידון אלא המנהלת אמרה: "פעם הבאה תאכלו סנדויץ לפני שבאים למסעדה וניסתה להצחיק- ממש משפט אדיוטי ולא במקום - שירות ברמה עלובה וחוצפה ממדרגה ראשונה.ץ לא קיבלנו שום פיצוי לשיפור הארוחה - אפילו חתיכת עוגיה היה להם קשה לתת לקטנה. קמנו ללכת תוך שהמנהלת הזו מפגינה התעלמות. שלום היא לא אמרה. לא התנצלה - כלום. ועל זה אני אומרת - תלמדי לתת שירות ולהתיחס בכבוד ללקוחות שלך. אם אתם עושים טעות במטבח תוציאי משהו החוצה שאנשים לא ימותו ברעב ואל תפזרי בדיחות . אם אי פעם אגיע אליכם שוב תהיי בטוחה שאוכל סנדויץ לפני!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Merav - תמונה
Merav 9 ביקורות
ארוחת בוקר מפנקת
4.5
19/07/14

חברות הגיעו מהשרון, והבטחתי להן פינוק אמיתי של בוקר. דאגנו להזמין מקום, אני יודעת ששישי בבוקר זה חובה (: להרגע הראשון קיבלנו שירות חייכני ונעים. האוכל היה טרי, עשוי ממוצרים איכותיים... ובהחלט מצוין ומשביע, מעל ומעבר. הצוות נעים ואדיב. פינוק אמיתי של בוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רז דויטש - תמונה
רז דויטש מבקר מתחיל
ארוחת בוקר
5.0
09/03/14

היינו כמה פעמים שם, אנחנו מגיעים מנתניה וחייבים לפחות פעם בחודש..הארוחת בוקר הכי טעימה שיש, אין על היחס של המקום על השירות על האווירה הקינוחים הכי טובים שיש..

עוד פרטים
הוספת תגובה
אינא - תמונה
אינא מבקר מתחיל
לא מכבדים אורחים כראוי
1.0
21/02/14

התקשרנו וקבענו שעה, הגענו לפני הזמן.. ביקשו שנחכה עוד קצת עד שיגיע הזמן. העירו לסועדים שאנחנו מחכים, והם לא זזו.. ביקשנו עוד פעם (כי פשוט היינו מזמינים אנשים איתנו בפעם הראשונה) הטענה... היתה שלא מגרשים אנשים.. במסעדות אחרות ישנם עמידה בזמן וחשיבות לזמן.. פשוט יצאנו והתחלנו לחפש מסעדה אחרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינה - תמונה
רינה 2 ביקורות
כיף של מקום
4.8
11/12/13

הכל היה טוב מאוד. קבלת הפנים כאילו המתינו רק לבואנו. האוכל מצוין מנות גדולות. המלצרים מחייכים וממלאים במאה אחוז את רצונינו. המנות האחרונות חלום חלום לכבוד היום הולדת גם קבלנו קינוח עם... זיקוק-ע"ח הבית. מומלץ להזמין מקום מראש בכל שעות היום

עוד פרטים
הוספת תגובה