נגישות
נגישות

הצרפתיה הקטנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על הצרפתיה הקטנה

גיא - תמונה
גיא מבקר מתחיל
4.7
25/06/07

שיגעון! הגענו ארבעה אנשים והתיישבנו בשולחן במרכז המסעדה. בהתחלה היה נדמה שצפוף, אבל מהר מאוד התרגלנו והאווירה הייתה נעימה מאוד, המלצרים אדיבים, חייכניים וחמים - פשוט תענוג. יודעים על מה... הם מדברים, נחמדים ורגועים, ויודעים על מה להמליץ. המליצו לנו מראש לקחת רק שלוש מנות לארבעה אנשים, כי "המנות פה ענקיות". קיבלנו את ההמלצה ולא התאכזבנו: צלחת פסטה ערביקה ענקית שהייתה נפלאה, כבד בתפוחי עץ שהיה מעולה, וסלט עם גבינה מוקפצת שהיה פשוט מעדן. כולנו יצאנו שבעים ומלקקים את האצבעות. גם שייק הפירות שהוזמן היה פשוט נפלא, ולא הפסקנו להחמיא למלצרים. והמחיר? 150 ש"ח לכל התענוג. פינוק.זו לא מסעדה שתעיף לכם את הראש במנות אקזוטיות, גורמה משוכלל או אווירה אקסקלוסיבית. אבל הם פשוט לא עושים טעויות - האוכל עשוי מצוין, טעים ונדיב בכמותו, ההגשה והשירות נעימים ומשאירים חיוך, והמחיר בהחלט מפתיע לטובה. המלצתי לכל מי שאני מכיר - ועכשיו גם לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
27/12/06

יש מקום לשיפור. מקום קטן לעומת כמות הסועדים, אחד אוכל בצלחת של השני, צפוף פחד. טעון שיפור וגיוון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
31/10/06

אני סטודנטית מאזור המרכז וכמה מחברותי לחדר המליצו על המקום, לרוב אני לא נוטה לרשום הודעות מסוג זו אך אסור שהדבר יקרה גם לכם. במנה הראשונה אותה אכלתי מצאתי שערה וכשהחליפו לי את המנה... קיבלתי מנה קרה קטנה ועם פרצוף חמוץ. בעלת המקום ניגשה אלי והתנצלה מאוד יפה ומיד אחר כך שמעתי צעקות במטבח. הרגשתי לא נעים שבגללי אחת המלצריות / טבחים ננזף.לא אגיע למקום שוב ולא ממליצה לאף אחת/ד לעבוד שם. חבל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
29/10/06

אנחנו אוהבים לאכול בצרפתיה. המנות מגוונות אבל לא מנסות להתחכם. האוכל טעים והמנות גדולות. היו מקרים שהשירות היה איטי אבל בד"כ השירות עומד בסטנדרטים הגבוהים שלנו = המלצרים יודעים על מה הם... מדברים, מגיבים במהירות, נעימים ולא מציקים. כנראה היחס לעובדים טוב כי המלצרים תמיד אדיבים, מחייכים ורגועים. בעפולה יש בית קפה מעולה (בכל קנה מידה) ועדיין אנחנו בוחרים לעיתים לאכול בצרפתייה. לכו ושיהיה בתיאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/10/06

אני לקוחה של הצרפתיה מזה כ-8 שנים.בכל פעם שאני מגיעה לבד או עם חברים או עם המשפחה אני נהינת מחדש. תפריט עשיר ומגוון, מחירים סבירים, יחס אדיב ומקצועי עם חיוך על השפתיים.יש לציין לטובה את... בעלות הבית המקסימות שניגשות לכל לקוח, שואלות ובודקות.לא הייתי מחליפה שם דבר ול"נשמות הטובות" הכל מקנאה!!!תמשיכו לאכול את הלב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/10/06

בכל פעם כשאנו מגיעים אנחנו נהנים מחדש מאוכל מעולה תפריט עשיר ומגוון, מיחס אדיב ואישי מהצוות ואין מה להוסיף על המקצועיות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
29/10/06

אני ובת זוגתי מרבים לסעוד בצרפתיה הקטנה. היחס החם והרטבים המטובלים בדיוק אאיך שאנחנו אוהבים מחזירים אותנו כל פעם מחדש. תמשיכו ככה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/10/06

אווירה חמה ונעימה , אוכל טעים , הבעלים נימצאים בקשר עין ובשיחה מתמדת עם הסועדים , מלצריות אדיבות ומקצועיות . כייף כל פעם מחדש לאכול במקום . מומלץ בחום .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
15/10/06

למנהלים שמחטטים בהמלצות, הערה קטנה:לא אכפת לי מהשערה במנה שלי, אבל יש יותר מדי רעש במסעדה ולא כיף לאכול אצלכם.מקווה להגיע בפעם הבאה ושיהיה שקט ואם לא יהיה שקט פשוט לא אחזור יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
09/10/06

אני עפולאית שאוכלת במסעדה הזו במשך המון שנים ואוהבת אותה במיוחד... אני מרבה לסעוד בה לפחות פעמיים בחודש. אוכל מצויין, אוירה נעימה!רק דבר אחד, בתקווה שהבעלים מחטטים פה בתגובות. מפעם לפעם... אתם מקטינים את המנות לעומת פעם אך המחיר נשאר אותו הדבר... מגוחך!דבר נוסף, בזמן האחרון יש הרבה דיבורים על שיער באוכל וכו' ובתור מישהי שאוהבת ת'מקום זה רק הולך ומוריד לי מכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה