נגישות
נגישות

הצרפתיה הקטנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על הצרפתיה הקטנה

תומר - תמונה
תומר מבקר מתחיל
זלזול של עובדי המטבח
3.3
09/03/16

ישבנו היום לארוחת ערב והזמנו כריך רועים ופסטה ברוטב ארטישוק וניחוח כמהין. האוירה היתה טובה והשירות אדיב. הכריך היה טוב רק לא ברור מדוע הוגש כטוסט. לגבי הפסטה - מנה מאכזבת וריקה מטעם (לא... יין ולא כמהין אך על זה עוד ניתן להתווכח). הגרוע מכל היה הזלזול שניכר מצד הטבח/מטבח באשר למי שעתיד לאכול את המנה. הפסטה מתוארת בתפריט "מורכב משמנת מתוקה, מחית בניחוח כמהין, תחתיות ארטישוק, פלפל אדום חריף, יין לבן ופרמזן". בפועל קיבלנו מנת פסטה ברוטב שמנת דומננטי ומספר קוביות ארטישוק. כשביקשתי לדעת אם זו המנה שהזמנתי ולהיכן נעלמו הטעמים והפלפל האדום הציעה המלצרית להחזיר את המנה לתיקון. המנה חזרה בתוספת חתיכות פלפל ירוק חריף טרי שנחתך ונזרק לפסטה. מה הקשר בין פלפל ירוק שלא עבר שום תהליך הקפצה/בישול לבין המנה המקורית? האם בגלל שטענו שהמנה חסרה בטעם ומרכיבי המנה המקורית לא היו זמינים זרקו לתוך המנה חתיכות פלפל טרי שלא מתחבר לכלום בכדי לסתום את פינו? חבל שזה יחסו של המטבח לסועדים. לזכותם של בעלי המקום והמלצרית מבלי שביקשנו לא חוייבנו עבור מנת הפסטה. את מחיר המנה בחרנו לשלם כטיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ofer - תמונה
ofer מבקר מתחיל
מצויין
5.0
18/01/16

התארחנו בצימר בצפון ואכלנו ארוחת ערב,מסעדה מעולה עם אוכל מצוין ,אוירה שקטה ורומנטית.ושירות מעולה של הצוות ובמיוחד ההמלצות על המנות, מנות טעימות ומשביעות והמחיר סביר בהחלט. מסעדה שלא... נופלת משום מסעדה באיזור המרכז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alina - תמונה
Alina מבקר מתחיל
מקום מעולה
4.8
13/12/15

ביקרתי במקום פעמיים ואני בהחלט אחזור לשם שוב. האוכל טעים ומושקע והשירות נעים. המחירים סבירים ביותר ביחס למקומות אחרים בסגנון וממש יש אווירה ביתית ונחמדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mor - תמונה
mor 3 ביקורות
ארוחות בוקר בהחלט מציבות רף גבוה
4.3
03/09/15

הזמנתי עם חברה את ארוחת הבוקר של הצרפתייה הקטנה, יש מגוון אדיר. ההזמנה נעשית ע"י סימון הלקוח על דף הזמנה את הפריטים שהוא רוצה לכלול בתוך ארוחת הבוקר שלו, מתוך מגוון אפשרויות. הכל נעשה... בצורה מסודרת ומפורטת כך שאין שום סיכוי שהלקוח לא יהיה מרוצה. האוכל עצמו מצויין, המנות מגיעות גדולות משביעות וטעימות, הלחמים שלהם מיוחדים וכך גם מגוון הגבינות והמטבלים שמציע המקום. לטעמי השירות היה קצת אינטסיבי מדי, 3 מלצריות היו סביבנו כל הזמן והרגשנו שהן רודפות אחרי הזמנה ואפילו לפעמים קצת חוסר פרטיות.. חוץ מזה חוויה בלתי נשכחת בהחלט מציבה רף גבוה לציפיות שלי מארוחות בוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilan - תמונה
Ilan 4 ביקורות
כמו תמיד, מעולה!
4.8
11/06/15

ביקרנו במסעדה השבוע, היה מדהים כמו תמיד! הזמנו שולחן שבוע לפני ליום הולדת, קיבלו אותנו בדיוק בזמן, השירות היה מעל למצופה והאוכל היה נפלא! אנחנו תמיד מבקרים במקום והם לא יורדים מהרף אף... פעם! יש לציין שבימים עמוסים יש להזמין מקום מראש אחרת יש זמן המתנה של כ20 דקות..

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד מבקר מתחיל
טעים ומשביע
4.5
25/04/15

הייתי שם הרבה פעמים, מומלץ להזמין ספגטי ברוטב אלפרדו מוקרם אווירה מצוינת, השירות והמחיר גם די טובים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anna - תמונה
Anna מבקר מתחיל
מסעדה ששווה לחזור פעם נוספת
4.8
20/04/15

כל פעם שאנחנו מגיעים למסעדה השירות אדיב האוכל תמיד טעים ומתאים לכל סועד

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי 18 ביקורות
כייף של בוקר שישי
4.3
16/03/15

נפגשנו עם חברה אחרי זמן רב שלא היינו בצפון והבחירה בצרפתיה הקטנה כמקום המפגש רק הוסיפה לשמחה. האוירה היתה נהדרת והיחס השרות מצויינים. הזמנתי את הקוראסון של דני ונהנתי מכל ביס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
טעים ונעים מאד
4.8
14/03/15

אני פשוט אוהבת את המקום הזה. האוכל היה מאד טעים (סלט חלומי קר, לזניה ופאי שוקולד), השירות מצויין (לא אהבנו את הלחם והחליפו לנו בלי בעיות ובלי פרצופים), והאווירה נהדרת. הכל נקי ומתוקתק,... מה צריך יותר? :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלרן ואלית - תמונה
אלרן ואלית 6 ביקורות
פשוט טעים
4.8
02/03/15

הגענו למסעדה לארוחת בוקר בסוף פברואר 2015. לקחנו את הארוחת בוקר הישראלית, שאנחנו בוחרים מה יהיה בה (כולל איזה גבינות, איזה תוספות, איזה סוגי לחמים (יש הרבה סוגים)) והאוכל היה מאוד טעים!... השירות היה מעולה, המלצרים היו חייכנים, והמחיר היה סביר. בקיצור, מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה