נגישות
נגישות

הצרפתיה הקטנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על הצרפתיה הקטנה

טל ושלי - תמונה
טל ושלי מבקר מתחיל
אזהרה לצמחוניים ולמי ששרות חשוב לו
1.0
09/09/12

ב-6.9.12 הגענו למסעדה לאחר שקיבלנו המלצה על המקום. כיוון שאני צמחונית מזה שנים רבות הזמנתי לזניה חצילים צמחונית. קיבלתי את המנה ולאחר ביס ראשון היה נדמה לי שאני רואה מעין חתיכות בשר... כמו בבולונז. קראנו למלצרית וביקשנו ממנה לוודא ליתר ביטחון שזו לזניה צמחונית ולא בשרית בטעות. המלצרית לקחה את המנה וחזרה אלינו אמרה שהיא מאוד מצטערת אבל זו לזניה חצילים בשרית ומכינים לי מנה חדשה. הייתי בהלם כיוון שלא אכלתי בשר שנים רבות. אחת המלצריות הביאה לי מים התנצלה אמרה שהיא מצטערת ושהיא אף אלרגית לדגים והיא לא יודעת מה היא היתה עושה אם היו מביאים לה בטעות מנה עם דג. בזה היה נגמר כנראה העניין אם לא היתה ניגשת אלינו בחורה, לא מזדהה ואומרת שהיא מצטערת על מה שקרה אבל טעויות קורות ואין מה לעשות. בנוסף שאלה: "מה אנחנו רוצים שהיא תעשה שהיא תפטר את הטבח?" (בציניות). בעלי אמר לה שכל המלצריות כבר התנצלו ורק היא תוקפת אותנו ומה תפקידה במסעדה. התשובה שהוא קיבל שהיא כלום, היא שום דבר, היא הבת שלו בת העשר שהוא נוזף בה. היא לא הסכימה להגיד מי היא ומה תפקידה במסעדה, למרות שבעלי אמר לה "אם אין לך שום תפקיד במסעדה לא היית ניגשת לשולחן שלנו". אחרי שהיא המשיכה לדבר בטון תוקפני ולתקוף אותנו על כך שאנחנו לא מרוצים מתגובתה לאירוע שקרה, בעלי ביקש ממנה לזוז מאיתנו ולתת לנו לאכול. התגובה שלה היתה: "תצא לי מהעסק". בעלי אמר אין בעיה רק תגידי כמה אני צריך לשלם על הארוחה (שלא אכלנו עדיין)? והיא אמרה לו שהיא לא רוצה שהוא ישלם ושנצא. קמנו ויצאנו לכיוון הדלת ואליה הצטרפה בחורה נוספת שאמרה "לא הייתם צריכים להיכנס לפה בכלל". כנראה זה השרות שלקוח שקיבל מנה בשרית במקום צמחונית צריך לקבל. ואם היה מדובר באדם אלרגי למוצרי חלב גם היה מקבל תשובה טעויות לקרות? אני חייבת לציין שאם היא לא היתה ניגשת עם הגישה התוקפנית שלה, האירוע היה מסתיים מבחינתנו למרות שהיה לי מאוד קשה להשלים עם זה שאכלתי בשר. במקום לבוא ולהגיד "מצטערת, זה לא היה צריך לקרות", התגובה שלה היתה "טעויות קורות". ככל הנראה שתי הנשים שהגיבו אלינו בתוקפנות הן בעלות המקום. לא נחזור למקום זה ובהחלט נמליץ למשפחתנו ולחברינו להתרחק ממקום זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal Efrati - תמונה
Michal Efrati 3 ביקורות
הנאה צרופה
4.5
10/08/12

הגעתי עם בני בצורה ספונטנית ללא הזמנת שולחן בשעות אחר הצהריים. המסעדה הייתה שוקקת חיים, השירות היה אדיב והאוכל היה טעים להפליא. מאוד נהננו. בהחלט נגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omri Oren - תמונה
Omri Oren מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת ביותר!
4.8
28/06/12

אשתי ואני אכלנו אתמול בערב במסעדה ונהנינו מאוד. האוכל מגוון וטעים, הבישול מוקפד והחומרים טריים. היחס אישי ומחוייך ונראה שההנחייה הכללית היא לגרום לסועדים להרגיש טוב. וזה מצליח! נחזור... בקרוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eva Nidam - תמונה
Eva Nidam מבקר מתחיל
חווית שירות ברמה הנחותה ביותר
1.0
11/01/12

תחילה חשוב לי לציין שאני לקוחה קבועה של הצרפתיה ,היום הזמנתי ta ,שאלתי מה מרק היום נאמר לי שהמרק הוא גולש ,שמחתי,כיון שגולש הינו מרק חורפי סמיך ומשביע,מלבד המרק הזמנתי מנת רביולי ,נאמר... לי שההזמנה תהיה מוכנה תוך 15 דקות ,כאשר הגעתי חיכיתי מספר דקות עד שהמנות יצאו כיון שהזמנתי מנה של ירקות אפויים בתוספת למרק. כאשר הגעתי הביתה ופתחתי את השקית של האוכל נדהמתי לגלות כי המיכל של המרק היה מלא רק עד החצי,המרק דלוח עם שתי חתיכות מסכנות של בשר וכמובן איך לא ....קר!!!(סתם כהערת אגב המרק עולה כ 26 ש"ח),מנת האנטיפסטי הייתה בעלת טעם לוואי ,שיא החוויה הייתה כאשר צילצלתי למסעדה על מנת להעלות את טענתיולהפתעתינתקלתי בתגובה צינית וצדקנית ממנהלת המשמרת שאמרה ואני מצטטת "אם את לא מרוצה אני לא מתווכחת ככה אנחנו מוצאים את המנות את מוזמנת לבוא לראות איך אנחנו מוצאים את המנה מהמטבח אם את רוצה בואי ואני אחזיר לך את הכסף שלך..."תשובה שאין בה שמץ של הבנה ותודעת שירות .אני למקום הזה לעולם לא אחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדה רשף - תמונה
עדה רשף 5 ביקורות
כל הכבוד !
5.0
13/11/11

הגענו ארבע חברות לארוחת הצהריים . האוכל היה מעולה . היחס מושלם . אני הזמנתי , עוף יער , היה מעולה . אחת מאיתנו היא חולת צליאק , הכינו לה מנה מיוחדת ומוקפדת . נדיר.. לקבל יחס כזה... במחיר הוגן בהחלט !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/09/11

המקום מקסים השירות מעולה חם ונעים מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
gloteron - תמונה
gloteron 24 ביקורות
4.7
09/07/11

מסעדה מעולה, האוכל ממש טוב והופתענו לטובה גם מהאווירה והעיצוב! המנות גדולות אבל איכותיות מאוד, בהחלט יצאנו שבעים ומרוצים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
11/05/11

ללא ספק אחד המקומות היותר מבזים שהייתי בהם. הגעתי עם חברתי לסעוד במקום לאחר מספר פעמים בהם כבר יצא לי לאכול בו בהם דווקא נהנתי. לאחר שהמתנו במשך 20 דקות לקבלת המנות הגיעה רק השתיה, ורק... חלק ממנה. מסתבר שלוקח יותר זמן להכין קפה קר ממיץ תפוזים...בכל מקרה, כשביקשנו חשבון וחברתי ביקשה מהמלצרית לשלם באשראי ענתה לה בתגובה "אל תשימי טיפ באשראי כי אנחנו לא מקבלים"- חצופה ויומרנית. לאחר כמה דקות היא חזרה עם כרטיס האשראי שלה כשהגיע לשולחן אחר ומישהו חתם במקומה, וגם כאן המלצרית לא פספסה וענתה "העיקר שהכרטיס אצלך". כשפנינו לבעלת המקום על הדבר בטענה כי מישהו היה יכול לקחת את הכרטיס איתו וללכת, או חס וחלילה להעתיק את פרטיו ולחגוג עליו החלה להתנצח ולצעוק עלינו כי המלצרית עוברת "יום קשה" ועלינו לגלות הבנה, מול כל הסועדים, דבר שאינו מתאים והולם מקום המארח אנשים. פשוט בושה וחרפה וכנראה שלא נחזור יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
07/02/11

להערכתי הוחלף שם טבח , כי זה עלבון לאינטליגנציה לקרוא לבלילת פטוציני הרוחצת ברוטב מיימי של רסק עגבניות בלי טעם ובלי ריח "פסטה ברוטב איטלקי" לא היה מזיק קצת עשבי תיבול ותבלינים , דחוף... להחליף טבח , אותנו כלקוחות איבדתם , באנו בכדי לאכול לא בכדי לקבל הנחה , והתנצלות , ב- 10 שקלים הייתי אוכל פלאפל אצל גולני , בלי הפלצנות של הצרפתיה הקטנה , בפלאפל לפחות אתה יודע מה אתה מקבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
09/11/10

היינו בצרפתיה לפני כשבוע....היה נפלא:-) אכלנו ארוחת בוקר מדהימה! עם לחמים מדהימים ביותר! מרוב שיצאנו שבעים לקנו את הקפה ברד ומאפה השמרים לדרך. הכל מאוד מוקפד, אווירה נעימה, המקום מעוצב... להפליא, נותן תחושה שנמצאים במקום קסום. אסכם לפי חוותך דעתו של בעלי: בית הקפה הכי טוב בארץ!!!! המשיכו כך ותהפכו לבית הקפה הקבוע שלנו:-)

עוד פרטים
הוספת תגובה