נגישות
נגישות

טאבולה הרצליה ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

322 ביקורות וחוות דעת על טאבולה הרצליה

Miri - תמונה
Miri 17 ביקורות
4.3
19/10/11

אחרי שנים שלא היינו חזרנו לארוחה בשישי בערב. היה טעים. שירות מצויין. בהחלט נחזור. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
14/09/11

האוכל היה פשוט מצוין אבל השרות היה מתנסעה וסנובי . מלצרית כנראה חשבה שבנו לשרת אותה ולא היא אותנו!!!!!!!!!! ובגלל השרות ברחנו משם כמה שיותר מהר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
30/07/11

מאד מאד מאד! לא מומלץ לבוא לפה בשבת בצהריים. מקווה שבשאר השבוע המצב טוב יותר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ציפי - תמונה
ציפי 2 ביקורות
4.7
26/06/11

אכלנו במסעדת טאבולה מספר פעמים, בהרכבים שונים: משפחה, חברים, וגם אירחנו אורחים מחו"ל לארוחות עסקיות במסעדה. בכל הפעמים שאכלנו בה, נהנינו הן מהאוכל המגוון והטעים, הן מהשירות המפנק... והמקצועי, והן מהמקום המעוצב והמטופח. אני אישית ממליצה על מנות הדג (פילה דניס, פילה לברק), וכן על מנות הקינוח המיוחדות (שטרודל תפוחים חם מלווה בכדור גלידה, ועוד). נסו ולא תצטערו !......ואל תשכחו להודות לי על ההמלצה..........!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ira - תמונה
Ira 3 ביקורות
4.7
08/06/11

היינו בשבת צהריים 8.06 שלושה אנשים. אוכל מהנה, מוגש בצורה אסטטית מאוד, נהננו מכל ביס. מלצרים מקצועיים, נעימים ומנומסים. מוסיקת רקע אידיאלית. בקיצר מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal Dagan - תמונה
Tal Dagan 3 ביקורות
4.3
21/05/11

זו כבר פעם שניה שאני מבקרת בטאבולה. הגענו זוג ביום חמישי והופתענו לגלות שהוסיפו פיצות לתפריט- כמובן שניסינו והתלהבנו מאוד. לקחנו את הפיצה הסיציליאנית והבצק היה פשוט חלומי - ממש מומלץ.... למנה העיקרית לקחנו כמובן את החזה עוף בשמנת עם צ'יפס בטטות מעל- מהמם!! תודה להנרי המלצר שהיה סופר מקצועי. נמשיך לבקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
15/04/11

בערב שישי 15/04/2011 הגעתי לארוחת ערב עם משפחתי. יש לציין לפני זה ביום שלישי הזמנתי מקום באתר בהזמנה נכתב שיצלצלו אלי לאשר את ההזמנה אף אחד לא התקשר ביום חמישי התקשרתי ושאלתי מה קורה... הבחורה שענתה אמרה שהיא תתקשר ותודיע לי כעבור מספר דקות היא התקשרה ואישרה באותה הזדמנות ביקשתי שיהיה שולחן פינתי כי יש תינוק עם עגלה וכן ביקשתי כיסא לתינוק .כאשר הגענו נתנו לנו שולחן במעבר הסברתי שיש עגלה עם תינוק...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
20/03/11

מסעדת יוקרה אליטיסטית בכל מובן המילה. האוכל לא רע בכלל אבל טעון שיפור, ובמחירים האלו (שאולי נחשבים סבירים ואף זולים יחסית למקומות אחרים, אבל בפני עצמם ויחסית למנות עצמן יקרים... מאוד), הייתי מצפה שהאוכל יהיה מושלם. שירות מקצועי ואדיב אך קצת איטי. למי שמחפש מסעדת יוקרה ואין לו יותר מדי מגבלה פיננסית, ואוהב את הסגנון האיטלקי היוקרתי, ממליץ ללכת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nona - תמונה
nona מבקר מתחיל
4.0
19/03/11

כמו תמיד, המסעדה נהדרת, האוכל, ההגשה, השרות, הצוות מקטן עד גדול - נהדר. בעיה אחת שחוזרת על עצמה - המון המון רעש וצפיפות.. צריך לטפל באקוסטיקה ולוותר על שניים-שלושה שולחנות. נמשיך... לבקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dorit Raz - תמונה
Dorit Raz 5 ביקורות
3.3
12/03/11

באנו ביום ששי בערב והיה מאוד עמוס. המלצרית כנראה היתה כבר עייפה כי היה קשה מאוד לקבל חיוך ממנה. היה המון רעש וקשה לנהל שיחה - אולי האקוסטיקה בעייתית.....מעבר לזה האוכל היה מדהים

עוד פרטים
הוספת תגובה