נגישות
נגישות

טאבולה הרצליה ביקורות וחוות דעת - עמוד 31

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

322 ביקורות וחוות דעת על טאבולה הרצליה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/01/06

האוכל היה מפתיע והטעם גן עדן, זאת ההגדרה. חגגתי שם שנה עם חבר שלי. עיצוב מדהים ושונה. מסעדה מלאה, עם אווירה מאוד רומנטית ומשפחתית. מלצרים חמים ומשרתים נפלא. מחירים סבירים הייתה הנאה... גדולה. הרביולי מ-ד-ה-י-ם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
08/01/06

הזמנו אירוע לשבת בצהריים ל-14 איש. יום הולדת. כבר בהזמנה נתקלנו ביחס נעים, סבלני ומסביר פנים. כל קושיותינו נענו בסבלנות ובפירוט ועוד קיבלנו תפריטים בפקס.ביום הארוע המתין לנו שולחן ערוך... והתקבלנו באדיבות בחיוך ויעילות.המזון שהוגש היה פשוט מעולה. לא היה אחד מאורחינו שלא ליקק את שפתיו ו"גרגר בהנאה". כל המנות היו מוצלחות, ואף אחד לא נחל אכזבה. פילה הבורי בשמנת היה נימוח בפה, האנטריקוט עשוי בדיוק במידה, אדמדם, עסיסי ומעלה ניחוחות שגירו את בלוטות הטעם שלנו.. הפילה בפונדו... מממ.... פשוט חבל"ז... הפסטות.... אין מילים. מהמנות הראשונות ועד האחרונות פשוט מושלם. טעמה של עוגת השכבות אפרסק / מרנג עוד עומד על לשוני.... היינות שהוגשו ביד נדיבה לאורך הארוחה השלימו והשביחו את חגיגת הטעמים ותרמו לאוירה ולמצב הרוח.והשירות?בית ספר לאירוח. מיכל המלצרית האחראית על השולחן תפסה פיקוד ומהר מאוד הכירה כמעט כל אחד בשמו ומי הוא מי במשפחה. המנות הראשונות הוגשו במהירות ראוייה והייתה פאוזה מתוזמנת היטב עד למנה העיקרית שאפשרה להנות משיחה ועיכול המנה הראשונה. הכל התבצע בחיוך, בנעימות וברוגע, כאילו אנו האורחים היחידים במקום שהיה מלא מפה לפה. שאר המלצרים שסייעו, הגישו ופינו ביצעו את מלאכתם ביעילות, אדיבות, ויעילות ול שכחו את החיוך.האספרסו המצויין גמר את ההלל על הארוחה המעולה וכולנו שבעי עונג ומדושנים, התגלגלנו לנו החוצה מחייכים ומרוצים.זו לא הפעם הראשונה שאנו במקום ולכן כל הכבוד לבעלי המקום ולצוות על שהוכחתם לנו שאפשר גם אחרת... על שהראתם שאפשר לשמור רמת שירות ומטבח (שלא כמקובל ברוב מסעדות ארצנו) שיאפשרו לנו להמשיך לשוב ולהנות פעם ועוד פעם...ואנחנו שוב נשוב.ארוחה מעולה, מחיר הוגן, יחס נהדר... עונג שבת ממש.אנו נשוב וחשוב יותר, נמליץ לכולם.תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 47 ביקורות
4.3
27/12/05

היינו חמישה בליל שישי האחרון ונהננו בהחלט מהחוויה במקום.כל מה שהזמנו היה מוצלח (פסטות, דג בורי, פרגיות עם שום, פטריות עם פסטו, ולסיום פרפה אגוזים) ולווה בשירות מסביר פנים של... המלצרים.ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני מבקר מתחיל
5.0
23/09/05

הנני מנכ"ל סקאי תעופה חברה המבצעת טיסות רומנטיות בשילוב אטרקציות שונות בינהן ארוחה במסעדה. לא בכדי בחרנו לשלוח את לקוחותינו הטסים אל מסעדת טאבולה אותה אנו רואים כמסעדה המובילה באיזור... המרכז. האוכל המשובח, השירות המצוין, והצוות מתעלה על עצמו בכל פעם מחדש. המשיכו לייצר לקוחות מרוצים כי אתם פשוט טובים וכיף לעבוד מולכם שנה טובה מצוות סקאי תעופה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 5 ביקורות
2.3
12/09/05

באנו לחגוג את יום ההולדת שלי והתאכזבנו נורא. בתור לקוחה כמעט קבועה בחרתי במסעדה הזו לפנק את חברי אבל התאכזבנו כל כך. השירות היה נוראי! מלצרית חמוצה שירתה אותנו בחוצפה רבה והזעיפה פנים... כל הזמן. האוכל מעולה אבל השירות הרס לי את כל האוירה- כולם התלוננו. לבעלי המקום אני ממליצה לבדוק מי ממלצר אצלכם - ממש עוול למקום. אני לא אחזור יותר אם הדברים ימשכו ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
05/09/05

שלום ביקרתי ב"טאבולה" ביום שישי האחרון, (היינו כעשרה סועדים) ולמרות העיכוב הקל בקבלת השולחן, המתנה של כ-10 דקות שבינתיים כיבדו אותנו במשקאות קלים וחיוכים מצד המארחת. האוכל היה ממש טוב,... אבל לצערי המתנה ארוכה מידי לטעמי בין המנות והרעש שהיה ממש בלתי נסבל, ישבנו בחלק המקורה הפנימי, כמו כן המעברים ממש צפופים וכל מלצר או אורח שעבר הורגש בגבי, גרמו למרת רוח כללית בחבורה. במידה ותשופר האקוסטיקה ויורחבו המעברים אהיה לכם ממש כפרסומת חיובית של עוד לקוח מרוצה. אשמח לתגובה בברכה יוסי כץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/08/05

היה לי יום הולדת וחבר שלי לקח אותי למסעדה, המסעדה מאוד מאוד רומנטית האווירה קסומה והאוכל מדהים שווה מאוד ללכת פשוט פינוק

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
5.0
13/07/05

הגענו למסעדה במסגרת אירוע פרטי של 10 איש. הזמנו תפריט מובנה מראש. זאת הפעם השניה שלי ושל בן זוגי במסעדה ועליי לציין שכל מנה שהוזמנה היתה טעימה (בשתי הפעמים). ממש ללקק את האצבעות. האוכל... זרם בשפע, כל מנה היתה יותר טובה מהשניה. כולם נהנו מאוד. השירות היה אדיב וחם, דאגו שלא יחסר כלום בשולחן ושכל אחד יקבל את המנה שלו בדיוק כמו שהוא אוהב. תודה רבה לליונל ולצוות. ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
5.0
09/07/05

בקיצור ולענין : "10"

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 13 ביקורות
4.0
28/06/05

הייתי אם אשתי באמצע השבוע היה די מלא ונחמד מסעדה יפה ורומנטית האוכל היה מצויין השרות היה מעולה פשוט תענוג.כייף לחזור לכזאת מסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה