נגישות
נגישות

טאבולה הרצליה ביקורות וחוות דעת - עמוד 30

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

322 ביקורות וחוות דעת על טאבולה הרצליה

qq - תמונה
qq 79 ביקורות
4.0
07/05/06

היינו במסעדה כ-10 אנשים לרגל אירוע במוצ"ש האחרון. פעם ראשונה פרט לזוג אחד וכולנו גילינו אהבה חדשה. המנות מוקפדות, העיצוב ראוי, האוכל היה מפתיע מאוד. אנחנו רגילים בדר"כ לשבת בת"א או בחלק... המרוכז יותר של המסעדות בהרצליה ובנסיעה של עוד כדקותיים מצאנו מקום נפלא וחדש. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/04/06

אוירה טובה, שרות מעולה, האוכל לילדים הגיע תוך דקות. המנות טעימות מאוד אפילו הילדים סיימו את האוכל וציינו אותו לשבח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
09/04/06

מסעדה נפלאה, אווירה מדהימה, אוכל מדהים, הכל נפלא.חסרה לי מוסיקה באיטלקית...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
08/04/06

לדפנה ואבירם, לצוות הנפלא המון תודה על הערב המקסים בו חגגנו עם חברים תודה על הארוח, הפינוק ושלא לדבר על האוכל ועל המגוון המעולה , החברים אינם מפסיקים להתפעל כל מה שאכלנו היה מעולה... . השרות למרות שהמסעדה היתה מלאה עד אפס מקום היה ללא שום ספק מצוין ואם הרבה סבלנות לבקשות שלנו תודה רבה ואין ספק שעוד נתראה... אורנה ושלומי אדמוני

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי - תמונה
תמי מבקר מתחיל
4.3
03/03/06

הפתעתי את חבר שלי בארוחה זוגית ליום הולדת שלו.שנינו הופתענו מהמנות המעולות, כל ביס חגיגת טעמים, שירות אדיב, אווירה יוקרתית ונעימה.ממש מומלץ בחום.נשמח לבוא שוב להתפנק באוכל גורמה שכזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ruti.ked - תמונה
ruti.ked 3 ביקורות
3.7
03/03/06

לליונל,לקלאודיה המקסימה ולכל צוות טאבולה התארחנו אצלכם ביום שישי 3-3-06 לחגיגת יום הולדת היה מקסים,טעים ומענג.תודה רבה! שימרו על היופי,הטיב והרמה ואנחנו מקוים מאד שתהיה לנו גם פעם הבאה.... בתודה מכולנו רותי קדמי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
20/02/06

אני מאוד אוהבת את המסעדה הזו וזה בלשון המעטה.אבל מקרה לא נעים היה לי ביום שישי האחרון.רציתי להזמין את החדר הפרטי עבור הצעת נישואין של משפחה. זוג צעיר שהחדר יהיה רק שלהם לערב קסום... ורומנטי. אבל אמרו לי לשזוג זה בלתי אפשרי ושהחדר הוא ל-20 איש.אבל באתר כבות במפורש "עד 20 סועדים, חדרים יפיפיים לאירועים קטנים, לישיבות, ימי הולדת, ימי נישואין, בריתות, בר מצוות ועוד מגוון אירועים לכל מטרה, בכל זאת ללא תוספת תשלום."אז למה זה לא נכון? מה שכתוב באתר אתם בעצמכם כתבתם לא אני.חבל מאוד, התאכזבתי עד דמעות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/02/06

הינו שם כמה פעמים. השורה התחתונה - חביב. האוכל בסדר, הבשר טוב. פונדו רצועות בשר חביב מאוד, אם כי בפעם האחרונה היה מוצף רוטב עד כדי אובדן חושים. הדג, שהתבוסס באותו רוטב גבינתי של פונדו... היה סתמי ולא טעים במיוחד. שוב - יותר מידי רוטב. מנה ראשונה של פופורי פירות ים היתה מתוקה מידי, המולים היו ישנים והסריחו.סיכום: נחמד, נעים לשבת, האוכל בסדר, השירות בסדר. לזה אני קורא - להעביר ערב חביב בלי נפילות מיוחדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/02/06

בתאריך 20.1.06 ערכנו בטאבולה מסיבת ברית לבן שלנו. המסעדה עוצבה בצורה מרווחת ל 170 איש. היתה אוירה רומנטית ורגועה. האורחים שיבחו את השירות והאוכל הנהדר שסופק ללא הפסקה. יש לציין את היחס... החם והמיוחד שקיבלנו מליונל,שמילא כל בקשה ודרישה חריגה שלנו, גם כשניתנו בהתרעה קצרה. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
25/01/06

הייתי במסעדה הזאת מלא פעמים ואני נהנית כל פעם מחדש!!!מומלץ!!נ.ב כמנה עיקרית אני ממליצה על הדג בתיבול קל! פשוט וטעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה