נגישות
נגישות

טאבולה הרצליה ביקורות וחוות דעת - עמוד 33

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

322 ביקורות וחוות דעת על טאבולה הרצליה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/01/05

הגענו למסעדה במקרה (מירושלים) בעלי ואני ונהננו מאוד. האוכל היה מעולה, השירות היה מקצועני והיחס היה חם ולבבי. בהחלט נשוב למקום בהזדמנות הראשונה. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/12/04

אנחנו נוהגים ללכת לאכול בטאבולה מזה הרבה זמן נהנים בכל פעם מחדש. לא מזמן היינו צריכים להחליט על מקום לאירוע (80 איש), ובאופן טיבעי חשבנו על טאבולה. לא התאכזבנו. האוכל היה כרגיל מצויין,... השירות טוב והאוירה נהדרת. הביקורות מהמוזנים היו בהתאם. בקיצור מקום מעולה לאכול צהריים עם החברים, ארוחת ערב רומנטית ואף מקום לאירועים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 2 ביקורות
4.7
11/12/04

תמשיכו בשירות המצויין ובאוכל הטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/11/04

מיסעדה ברמה גבוהה ממש טוב שחוזרים מהר ושרות מעולה ואוכל פשוט ברמה אני אישית פעמיים בשבוע ולהנהלה שרק תמשיכו כך להראות ולהיראות יפים ומקסימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/10/04

חגגנו את מסיבת בר המצווה של בננו האוירה היתה נוחה ונעימה האוכל היה מעולה וזכה לתשבחות רבות השירות היה מקצועי , הגשה בזמן סביר עם חיוך על הפנים של המלצרים המסעדה מעוצבת בצורה מאד יפה... ונעימה לבאים מסעדה קלאסה שבקלאסה המחיר סביר מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/08/04

ב- 9/7 חגגנו בריתה לביתנו בטאבולה. נפגשנו עם ליונל- מנהל המסעדה, פגישה לבבית שבסופה אמרנו לו כי אנו סומכים עליו בבחירת התפריט והקמת האירוע מהפרט הקטן ביותר עד הפרט הגדול. הגענו בערב... האירוע כאורחים, איחרנו בגלל התינוקת שרצתה לאכול.... וליונל וחלק מהאורחים קיבלו אותנו. אורחת אחת טעתה והגיע שעה מוקדם יותר ומאחר שהיתה רעבה, הכינו לה מנה אישית ואירחו אותה למופת. המנות היו מצויינות, לדעתינו ולדעת אורחינו שלא הפסיקו לשבח ולהודות, סוף כל סוף אוכלים כמו שצריך באירוע, ושלא לדבר על האוירהץ ליונל הקצה לנו אזור פרטי (האיזור הכי יפה עם גזעי העצים" וזאת ללא שביקשנו, כהפתעה למרות שמס' האנשים שלנו היה פחות משהכיל המקום, אך ליונל חשב על הצלחתו של האירוע הן מבחינת העיצוב והן מבחינת האינטימיות לאורחינו. במשך האירוע נוגנה מוסיקה שקטה ונעימה,המסעדה היתה מפוצצת אך ללא הפרעה לאירוע שלנו. המנות רצו במהירות לפי בקשתנו, השירות היה אדיב ומצויין, לא היינו צריכים לבקש פעמיים לתוספות או כל בקשה קטנה כגדולה. על האוכל כבר כתבתי שהיה חלומי, האורחים דיברו על המנות, או יותר נכון מדברים ומדסקסים עד היום. ברצוני להביע את תודתי העמוקה לצוות הנפלא והמקצועי, במיוחד באירוע זה שהתקיים לאחר הלידה, מיותר לציין שנחסך ממני להתעסק עם ארגון האירוע. מומלץ מומלץ מומלץ!!!!!!!!!!! משפ' בוכנר לילך- כלת האירוע, יובל הבן ינון ונצחיה. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גבריאלה - תמונה
גבריאלה מבקר מתחיל
2.7
04/07/04

לצערי כנארה שלא נפלנו על יום מוצלח. למרות שזאת לא הפעם הראשונה שאנו אוכלים כאן ותמיד "היה" בסדר. מה שקרה ההוא שבמשך הארוכה נהננו מאוד אך כשהגענו הביתה בעלי ואנוכו תפסנו קילקול קיבע שלא... מהעולם. כנראה שמשהו באוכל שהכלנו היה מקולקל מכיוון שזאת הייתה הפעם היחידה שאכלנו משהו משותף באותו יום. אנחנו למדנו את הלקח שלנו ולשם בטח שלא נחזור. לתשומת לבכם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה