נגישות
נגישות

ברולו - Barolo ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

74 ביקורות וחוות דעת על ברולו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/07/07

מקום מדהים, מעוצב בטוב טעם. מוזיקה, אווירה ואוכל מעולים! השירות על בר (בו ישבתי מספר פעמים) ברמה גבוהה, ולא מבייש אף בר תל אביבי (אם כבר, להיפך). מי היה מאמין שאפשר יהיה לשתות גינס... מהחבית בפ"ת? מומלץ בחום רב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
15/06/07

רבותיי, אני מבקר במסעדות/ביסטרו לא מעטים.חבריי - חובה ללכת. זול , אדיב אך בעיקר מפתיע.התפריט מצומצם - אבל שימו לב לסלט סינטה , הברקה של שילוב של מוצרים שהופכים את המנה הראשונה הזו ,... בסה"כ 40 ש"ח , לאחת המנות המפתיעות שהכלתי בשנה האחרונה.סטייק 300 גרם כתוב? לא! זה לפחות 350 גרם - או שמא בכל שאר הביסטרואים שכותבים 350 נותנים מנה כמו בברולו?סטייק מעולה ,מיושן להפליא ( אפשר אפילו עוד טיפונת) , הערונת : לא צריך לשים עירית לקישוט צבעים - לא כולם אוהבים -זה כמו כוסברה - זה שנוי במחלוקת , רוצים ירוק? אפשר קצת טרגון/ גרגירי נחלים(CRESS) .מה שאכלתי ב-ברולו , פשוט נפלא , עולה על חלק נכבד מהמסעדות , כולל יין מרלו בוטיק -יפו (110 ש"ח) שהיה בהתחלקה קצת ASTRINGENT אבל לאחר מכן מחליק ומחמם.לא נהיניתי כך מאז ברונו!!!אהה- כן , קינוחים חביבים ( רמה ראויה אך לא יותר).אווירה מאוד טובה , מלצר לא הכי מקצועי אבל חביב .לכו לשם , אל תהססו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
3.0
03/06/07

ביקור שני לאחר שלושה חודשים - וזה כבר אומר משהו. כשאני חוזרת לאותה מסעדה, יש ציפיה מבוססת ליהנות. ואכן, לא התאכזבנו. אוכל מצויין, שירות חביב וקשוב, מוזיקה נעימה - ענה על הציפיות ויותר... מכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/06/07

שלום הגעתי לשם עם חברים שהיו במקום והמליצו מאוד, אני רוצה להגיד שכל מה שהזמנו היה פשוט טעים ישבנו קרוב לכניסה ושמתי לב שכל מי שנכנס לשם מרגיש כמו בבית, היחס החם שמקבלים מבעל הבית מחמם... את הלב, תודה למלצרים הנחמדים שבלי סוף באים ושואלים האם הכל בסדר? תודה ושוב תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
19/05/07

הגענו למסעדה בלי הרבה ציפיות, והופתענו למצוא מקום מושקע ונעים לשהות בו. המנות הראשונות שהזמנו בהחלט היו מפתיעות לטובה וכך גם מנות הסטייק שהזמנו. הפסטה והכבד עוף היו בסדר, לא יותר. הבעיה... העיקרית של המקום היו המלצריות ה"חולמניות". לקח רבע שעה עד שמישהו התייחס אלינו, אח"כ עוד 20 דקות מהרגע שקיבלנו את התפריט ועד שבאו לקחת הזמנה, עוד חצי שעה עד שקיבלנו את המשקאות שהזמנו ועד שהגיעו שאר המנות - כבר התביישנו לגמרי. גם בעל המקום לא התרגש כ"כ מהתלונה שלנו, וחוץ מהתנצלות קלה לא היה נראה שבכלל אכפת לו ממה שקורה במסעדה שלו. בשורה התחתונה - נחזור רק אם ממש לא יהיה לנו מקום אחר ללכת (ונראה לי שלא חסר מקומות כאלו..)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/05/07

המקום יפה ומיוחד, האוכל מעולה, רק חבל שהוא אינו כשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
16/02/07

הייתי רק בארוחות צהריים, מכיוון שאני עובדת באיזור. המסעדה מספקת תחליף מעולה לכל מסעדות הפועלים שיש בסביבה ושנמאס מהם אחרי כמה זמן. המחירים סבירים מאוד והמנות טעימות למדי. אבל לא להתבלבל... - זו מסעדה של איזור תעשייה וככזו הרושם הכללי הוא צולע אם משווים אותה למסעדה בת"א.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
14/02/07

יש טובים יותר, יש טובים פחות, בארולו זה מהפחות.עדיף לאכול בבית או אצל ההורים.חייבו אותי סתם על מנה שהחזרתי ורק בחשבון הבנתי את זה, המלצרית אומרת לי שאני צודק אבל המנהל לא מאשר. מנת... מדליונים (95 ש"ח) הייתה מתחת לכל ביקורת.לצערי השארתי טיפים בפעמים הקודמות שהייתי שם, אך לא עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
07/02/07

האוכל והשירות לא בשמיים אבל מאוד נחמד לשבת שם מדי פעם כמקום בפתח תקווה, כי אין מקומות כאלה. כך שאחלה מקום כמקום ערב לשבת - על הבר במיוחד, שהברמנים חמודים לאללה... לחזור בשביל האווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/02/07

בפעם הראשונה הגעתי למסעדה עם בעלי והזמנו סטייק ברוטב פלפלת - מ ד ה י ם. הבשר עשוי להפליא והשילוב עם הרוטב היה אלוהי ממש. חזרנו לשם ביום הולדתו של בעלי, הזמנו סטייק ברוטב חמוציות,... קרפצ'יו עם פרמז'ן ולקינוח סופלה שוקולד. הקרפצ'יו היה מושלם, שילוב נפלא של טעמים, המלח הגרוס לצד הפלפל שכמותו מדוייקת, הפרמז'ן שהוסיפה טעם נפלא והזלפה של סויה - מדהים... הסטייק, גם הפעם היה מושלם, רוטב החמוציות נתן בו תחושת עסיסיות מושלמת והטעמים בפה - גורמה אמיתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה