נגישות
נגישות

ברולו - Barolo ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

74 ביקורות וחוות דעת על ברולו

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
07/01/07

אחד המקומות המרעננים ביותר שיצא לי לבקר בהם...המקום מטבעו יחסית לא גדול, מה שנותן הרגשה של נוחות ולא המוני, כך שהאווירה שם מאוד נפלאה.הייתי שם ביום שישי האחרון לאחר שבתור חבר מועדון... קיבלתי קופון מהמקום לפיו ניתן לממש את הקופון גם שבוע לאחר יום ההולדת שלי. האווירה במקום הייתה נפלאה, מוסיקת רוק קליל שהזכירה את התקופה של פעם והאוכל היה ברמה די גבוהה.אני וחבריי הזמנו מנות שונות והחלפנו בינינו בכל פעם וכל מנה הייתה טעימה ביותר (למרות שקציצת ההמבורגר שלהם נראתה כאילו חיממו אותה אחרי קנייה בסופר) אך ההום פרייז היה ממש אחלה.ניתן היה לראות שהמלצרית הייתה חדשה כי על רוב השאלות שלנו לא היה לה מענה, וכשביקשתי צ'ייסר שני היא נתנה לי שוט במקום צ'ייסר, אך לזכותה אומר כי היא תיקנה את החשבון והיא מאוד השתדלה.זוגות שרוצים לצאת לאכול במקום שקט יחסית עם אווירה טובה, זה המקום בשבילם. מומלץ ואחזור לשם בקרוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
01/11/06

המקום קרוב למקום העבודה שלי ויצא לי כבר לאכול בו כמה וכמה פעמים.בכל פעם מחדש הם מצליחים לפשל במשהו אחר.בפעם הראשונה שכחו להגיש לי את המנה שהזמנתי. אחרי חצי שעה של המתנה ושפקעה סבלונתי,... הסתבר כי פשוט הם שכחו להזין את הזמנה במחשב.פעם אחרת הזמנתי מנה עיסקית, הכוללת מנה ראשונה, רק שהיא נשכחה לה - וקיבלתי ישר את המנה העיקרית.בנוסף האוכל עצמו לא משהו - המנות העיקריות סבירות, אבל גם שם היו לי כבר כמה נפילות.הזמנתי טבעות פילה בקר על מצע של פטריה ענקית והפילה הגיע בלי הפטריה.המלצרית הגישה לי את הפטריה בסוף המנה (אחרי שהערתי לה כי זה חסר...),לא ידעתי עם לצחוק או לבכות.פעם אחרת לא אמרו שנגמר פירה תפוחי אדמה והגישו במקום זה ציפ'ס מטוגן בלי לשאול.ובמקרה שלישי כמנה ראשונה הגישו לנו מרק יוגרוט עם רסק עגבניות - מתחת לכל ביקורת.כאילו לקחו את היוגרוט הכי פשוט, ערבוב עם מעט רסק עגבניות והגישו קר. מגעיל.נקודות אור: האווירה של ישיבה במקום הפתוח (אם יש יום נעים) - וזו גם הסיבה שפעם בכמה שבועות אני מתפתה לחזור לשם ומתאכזב מחדש.לא עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/10/06

הגעתי למקום עם בנותיי, ששתיהן חוגגות בימים אלה את ימי ההולדת שלהן. אודה על האמת, התכוונו להיכנס אל המסעדה השכנה אולם טעינו ונכנסנו למסעדת ברולו.השעה הייתה שעת צהריים, המסעדה הייתה הומה... אדם אולם מכיוון שרצינו לשבת בפנים המסעדה ולא במקומות הנמצאים מחוצה לה, נמסר לנו מראש ע"י בעל המסעדה, יניב, כי נדרש להמתנה בת כרבע שעה לערך, שארכה פחות מכך.השרות שקיבלנו, היה יעיל, אדיב, מנומס ומפנק הוא ניתן ע"י צות שהופעתו מסודרת ונקיה.כמנת פתיחה ראשונית הוגשה לנו סלסלה עם לחם ג'בטה חם וצלוחית רוטב עגבניות מרוסקות מתובלות בכוסברה, חגיגה לחיך.למנה ראשונה, הזמנו שלושתנו סלט עלים שהוגש עם רוטב, פשוט וטעים. במקור הסלט מוגש גם בתוספת גבינה, אנו מטעמי שמירת כשרות ויתרנו עליה.בנותיי הזמינו אסקלופ עוף, שזה חזה עוף עשוי ברוטב, בנותי "הלכו" על רוטב בר בי קיו, המוגש בתוספת תפוחי אדמה מטוגנים ומתובלים כדבעי, אולם במידה הנכונה.אני הזמנתי כבד עוף מוקפץ מתובל בכמון ועשוי בברנדי, שטעמו עודנו ממלא את חכי ואינני רוצה שיחלוף.במקור, הכבד מוגש על מצע של פירה בחמאה, אני מטעמי כשרות, ויתרתי על הפירה ובמקומו לקחתי אורז לבן שהוגש כשהוא מתובל בעידון.מאחר וכאמור שתי בנותיי חוגגות את ימי ההולדת שלהן בימים אלה ממש, ביקשתי בנוסף לכך, גם להפתיע אותן ולשמח את לבן.בעל המסעדה ואנשי צוותו ששותפו בסוד העניינים, שמחו לשתף עמנו פעולה ולקינוח שהזמנו, סופלה שוקולד, הם הוסיפו זיקוק, כשאת כל זה הגיש לנו בעל המסעדה בכבודו ובעצמו כשהוא מברך את בנותיי, שהופתעו מאוד ושמחו.התענוג כולו, בתוספת שני בקבוקי קולה, בירה מהחבית וקפה שחור, לא היה יקר, המחיר היה סביר וחשוב מכל, ההנאה הייתה גדולה.היום, נכנסתי למקום בטעות. בפעם הבאה, אגיע במכוון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית - תמונה
עמית 20 ביקורות
3.3
29/09/06

הגענו ביום חמישי. המקום היה מלא. ישבנו על הבר והזמנו חציל קלוי עם יוגורט, שהיה סתמי ובנאלי וסלט דל... בגזרת האוכל היה ממש מזעזע. המקום עצמו מעוצב יפה, נעים וחם והשירות מעולה וחם. אנחנו... נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה מבקר מתחיל
1.0
13/09/06

עוד לא ראיתי כזה שירות מגעיל. הגענו ארבעה אנשים ולא רצינו לאכול. כולם חוץ ממני הזמינו אלכוהול ואני רציתי להזמין קפה. הובהר לי ע"י המלצרית המגעילה כי קפה זה רק עם קינוח או אם כל השולחן... מזמין אוכל. "אנחנו לא בית קפה" היא אמרה לי בקול מתנשא. סליחה??? נתקלתי בפאבים שאין בהם קפה, אך לא במקום שאומר שהוא מסעדה ויש בו קפה, אבל יש תנאים להזמנתו. יותר מאוחר ביקשנו חמוצים ונאמר לנו כי זה רק ליושבים על הבר, אבל יעשו לנו טובה חד פעמית ויזרקו לכיוון שלנו איזה שלושה זיתים. בקיצור, אני רוצה להגיד לבעלי המסעדה כי יש להתייחס לכל הלקוחות בצורה אדיבה ולא רק לאלו שמזמינים ארוחה ב-90 שקל. הרי עכשיו אין סיכוי שאני אחזור למקום הזה לאכול אם התייחסו אלי כמו זבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/08/06

קיבלנו המלצה מחברים ש"אתם חייבים ללכת!!".הלכנו - למה לריב איתם?... וואלה, צדקו.בלי הרבה ציפיות הגענו למסעדה, הגענו בשעה 20:00 ואכלנו ארוחת ערב מדהימה, מחירים סבירים ומנות ענקיות... ומפנקות, המוסיקה נעימה ושקטה. מסתבר שישבנו הרבה זמן, כי לאט לאט המוסיקה התגברה והאור ירד ופתאום הבנו שכבר 22:00 ואנחנו כבר לא במסעדה אלא בבר...זרמנו והזמנו גם אלכוהול-יש להם קוקטיילים מעולים! פתאום הגיעה האחמשית עם מגש וחיוך ופינקה אותנו בצ'ייסרים של וודקה, "סתם ככה כי בא לי לפנק אתכם" היא אמרה והלכה. לקראת חצות נאלצנו ללכת כי למחרת עובדים. ללא ספק - אנחנו חוזרים לשם, וגם אתם - תלכו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/08/06

רואים שהמקום מושקע - אין מה לדבר.האוכל מעולה - אכלתי אסקלופ עם רוטב ברביקיו, פירה וסלט עלים - שהיו פשוט מעולים!האווירה היתה נעימה, המוזיקה מרגיעה.פשוט כיף לאכול שם.אבא ונורית, אוהבת... אותכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yifat - תמונה
Yifat 8 ביקורות
4.3
09/08/06

שמענו על מקום חדש בפ"ת. אמרנו נבוא רק להציץ, נשארנו 3 שעות. אחלה מוזיקה, אוכל מעולה, שירות נחמד. עדיין לא מאמינים שיש מקום כזה בפ"ת. נכנסתם לרשימת מומלצים שלנו. המון הצלחה!! מפרגנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 2 ביקורות
4.3
01/08/06

בתור תושבי פ"ת ואוהבי פאבים מושבעים, החלטנו לבדוק את המקום החדש, מוכנים לאכזבה (ראה הפאב בצומת סגולה) אך בציפייה להפתעה.הגענו למקום והדבר הראשון שהתאהבנו בו, זה החסכון באילתורים ושעות... ארוכות בחיפוש חנייה. יש חנייה בשפע וזה יתרון לא קטן...המקום עצמו מעוצב בצורה מוקפדת לחלוטין ובהחלט נראה כאילו שלקחו איזה פאב 'פנסי' מהרצליה (לא נגזים אם נשווה אף ל-NY) והורידו אותו בפ"ת.הברמנים החביבים ששירתו אותנו בצורה מצויינת והאלכוהול האכותי שהמתין ללגימות הרבות שלנו בהחלט הוסיפו מאוד!אולי רק חבל שלקח לנשנוש על הבר (שהיה מצויין ד"א) להגיע רק אחרי 30 דקות!!!חשבנו שאולי יפצו אותנו על ההמתנה הארוכה, שנבעה עפ"י הסבר הברמן בבלבול במטבח, אבל לא...בכל מקרה, בואו בהמונכם לשתות ולהנות.אולי גם לאכול, רק אם יש לכם הרבה סבלנות לחכות.. ;-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
30/07/06

אכזבה נוראית. הגעתי ביום חמישי בערב עם חברה, מקום ריק לחלוטין, התיישבנו במטרה להזמין קפה ועוגה, המלצר שלא היה אדיב במיוחד לקח הזמנה ואחרי 7 דקות ביקש מאיתנו להזמין אוכל או לקום כיוון... שהמקום לא מקבל הזמנה של קפה ועוגה. המומות קמנו תוך כדי שאני מבקשת מהמלצר להעביר למי שהנחה אותו ל"סלק" אותנו, שאומנם הפעם אנחנו לא רעבות אבל בטוח שבפעם הבאה שנהיה רעבות, לא נגיע אליהם. גם את זה קיבל המלצר באדישות ולא הראה הבנה והפנמה לדברי. בקיצור, יש לכם הרבה מה ללמוד מהשירות בת"א לפני שאתם פותחים מקום שנראה כמו ת"א.

עוד פרטים
הוספת תגובה