נגישות
נגישות

תשרין ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

181 ביקורות וחוות דעת על תשרין

עלא עזאם - תמונה
עלא עזאם מבקר מתחיל
מסעדה ברמה
4.5
23/07/13

לא ציפיתי לכזה שירות ולכזה אוכל היו לי ציפיות של מסעדה רגילה אבל.... צל"ש מגיע לכל נותני השירות והאוכל פשוט תענוג אתם מוזמנים לבדוק בעצמכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel 2 ביקורות
פנינת חמד בתוך נצרת
4.8
22/06/13

היה ממש כיף וטעים. המלצריות מאוד נעימות ומקצועיות והאוכל מומלץ בחום. אהבנו מאוד את המנה הנקראת קורדון בלו. מי שמבקר בנצרת בהחלט מקום מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 5 ביקורות
מעולה
4.5
15/04/13

מאכלים ערביים עם טאץ' מודרני! המחמר( לחם עם בשר) פשוט מצויין. ניתן לשבוע רק מהמנות פתיחה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רולדי - תמונה
רולדי 7 ביקורות
חוות דעת על המסעדה
4.0
03/04/13

הגענו בחול המועד פסח. האוכל היה נהדר. השירות מצויין. מומלץ להגיע גם מהמרכז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 2 ביקורות
היה מצוין!!!
4.8
07/01/13

הגענו למסעדה בהמלצת חבר,בזמן חג המולד, מה שהפך את החוויה לעוד יותר טובה, כיוון שנצרת כולה מקושטת והכל נראה כמו קפיצה קטנה לח"ול. המסעדה נמצאת בבניין עתיק ומיוחד. האוכל היה מעולה סטייק... אנטריקוט עשוי כהלכה וגם כל השאר (לא לוותר על המוחמר,מין פיתה עם בשר כבש עליה,מעולה!!!) שירות ברמה גבוהה למרות שהמסעדה הייתה בתפוסה מלאה מלצריות אדיבות מאוד ותמיד עם חיוך. מומלץ בחום גם לארוחות חברים וגם לארוחה רומנטית

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה - תמונה
אנה 8 ביקורות
לצערינו התאכזבנו - קורה :(
2.5
23/12/12

כהרגלינו הזמנו שולחן, אך הופתענו לגלות שאין זה חשוב באותו היום, המסעדה היתה מפוצצת כך שלמארח לא ממש היה אכפת נשאר ונמתין או לחלופין נעשה לו טובה ונלך. חיכינו מעל חצי שעה, ולשאלתי האם לא... יכו להתקשר ולעדכן שאין עומדים בזמנים ושנבוא מאוחר יותר, פשוט התעלמו. הושיבו אותנו בכניסה ופשוט בכל פתיחת דלת הרוח נשבה שכמעט העיפה אותנו. פעם ראשונה שנתקלנו בכזו חוסר אכפתיות ושירות לקוי. בקשר למנות גם כן נדרשנו להמתין זמן ארוך יותר מהרגיל, כנראה שוב בעקבות העומס וגם היה בלבול והביאו תוספות לא שלנו. בגדול המסעדה מעולה וממליצים, אבל תבדקו אם אין עומסים באותו יום ואז תוכלו להנות מהמקום, אחרת ממש לא ממליצים!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר - תמונה
מאיר 4 ביקורות
ארוחת צהרים במסעדה
4.8
17/12/12

הענו היום, יום שני בשבוע השלישי של חודש דצמבר 2012 לטיול בנצרת לקראת חג המולד ובחרנו במסעדת תשרין לארוחת צהרים. בהכנסנו קיבלו את פנינו במאור פנים ובחיוך. המנות הראשונות שנבחרו חומוס עם... בשר עגל וחציל קלוי בתנור עץ היו יותר ממעולות. המנות העיקריות מוחמר וחזה עוץ היו ממש מצויינות. לשבח מיוחד נציין את אחד הבעלים מוסה היקר שהיה אדיב, נחמד, נדיב, מסביר פנים , אף שכלל לא היכרנו אותו , ואשר נתן לנו הרגשה של אורחי V.I.P.המסעדה נמצאת במרחק של דקת הליכה מכיכר המעיין ומומלצת בחום רב לכל מבקר בנצרת. מחרים הוגנים ביותר, שרות אדיב, מנות גדולות. והאוכל ברמה גבוהה ביותר. לא סתם שנים הם גם מומלצי מפה!!! יש מה ללמוד ממסעדנים כאלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה - תמונה
אנה 8 ביקורות
לא מפסיקים לשבח-מסעדה מעולה !!!
4.8
04/11/12

אם מעוניינים ליהנות ממקום מיוחד, אווירה נינוחה ונעימה, חוויה קולינארית ושירות מצוין אז זו היא הכתובת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jawad Hindy - תמונה
Jawad Hindy 4 ביקורות
מהמם !!
5.0
14/10/12

כבר הפסקתי לספור כמה פעמים הלכתי לתשרין, ואני אף פעם לא מתאכזב ! הן מבחינת האווירה המרגיעה, השירות האדיב, וכמובן האוכל הטעים, אני הזמנתי קורדן בלו שהיה מצויין וחברתי הזמינה עראיס שזה... בשר קבב וגבינה צהובה עטוף בבצק פילו עם טחינה, גן עדן. והמחיר ? לא יקר. בטוח נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni 14 ביקורות
טעים + נעים
4.8
12/10/12

סעדנו ארבעה - טעים, שרות מושלם, אוירה נעימה, מחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה