נגישות
נגישות

תשרין ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

181 ביקורות וחוות דעת על תשרין

oreldi - תמונה
oreldi 18 ביקורות
זול וטעים מאוד
4.0
24/06/16

מסעדה מצוינת סלט תרד עם גבינה ועגבניות- נפלא, מזכיר קפרזה אבל יותר טוב קורדון בלו - מצוין, לא נופל מזה שאכלתי בחול כמה פעמים כנאפה מצוינת עם גבינת עזים - טעימה מאוד ולא מתוקה מדי והיתה... גם מנה פחות טובה - עוף בקפה. לא מוצלח. אבל בסך הכל חוויה טובה, מנות גדולות, שירות טוב, והכל ב 200 שקל לזוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספי - תמונה
ספי 9 ביקורות
מעולה
5.0
28/04/16

ישבנו אתמול בערב לארוחה זוגית במסעדה. למרות שהמסעדה הייתה מלאה, השרות היה אדיב, רגוע ונעים מאוד. המנות מהטאבון היו נפלאות, והקוקטיילים מאוד נדיבים. האווירה עצמה במקום היא נעימה, חמימה... ורומנטית, בתוך מבנה יפיפה. ההפתעה הגדולה הייתה כשהגיע החשבון, שהיה זול משמעותית ממה שחשבנו שארוחה כזו תעלה. בטוח נחזור לשם שוב אם נהיה באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
AmiTal - תמונה
AmiTal 3 ביקורות
מסעדה מצויינת ומפתיעה
4.8
29/07/15

אכלנו ארבעה חברים ארוחת בוקר מגוונת וטעימה מאוד. השרות שקיבלנו היה אדיב, מקצועי ומהיר. האווירה (בתוך המסעדה) נעימה מאוד. הושמעה מוזיקה צרפתית נהדרת בעוצמה סבירה. המחירים סבירים בהחלט אך... נתבקשנו לשלם עבור המשקאות בנפרד (קפה, תה ומיצים). סה"כ מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדנה - תמונה
עדנה 18 ביקורות
ביקורת
3.0
06/06/15

אכלנו ארוחת בוקר בסניף בנצרת עילית . האוכל טעים ומיוחד שווה כל שקל . האווירה נעימה וכיף לשבת במרפסת . אבל חבל מאוד שהשירות הגרוע הרס הכל . הזמנו כמה ארוחות בוקר והמלצרים הגיעו לשולחן... ושמו את המזטים בראש השולחן בלי סדר ובלי להודיע לאיזה ארוחה שייכים . הזמנתי שקשוקה וקיבלתי אותה רבע שעה אחרי שקיבלתי את הלחם וכמובן שכחו להביא לי את הממרחים . לקפה המתנו 10 דקות . חבל מאוד יש המון פוטנציאל למקום .

עוד פרטים
הוספת תגובה
תרצה - תמונה
תרצה 9 ביקורות
אוכל מצויין
3.5
02/06/15

האוכל מצוין, המקום מעוצב, אווירה נעימה , השרות טוב: המנות יפות (שרימפס בקשיו וקלמרי מטוגן) אך היה חסר לנו איזה תוספת למנות העיקריות -ירק , פחמימה....מעט יקר לצהריים באמצע השבועה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/06/2015
תודה רבה על ההערה ניקח את זה ברצינות ונבדוק את עצמנו תודה על החוות דעת בכבוד רב
Moshe - תמונה
Moshe 31 ביקורות
מסעדה נהדרת
4.0
17/12/14

זו לא הפעם הראשונה שאני אוכל במסעדה.תמיד כיף לחזור ולסעוד בה. כל המנות שאכלנו הן הראשונות והן העיקריות (שרימפס ברוטב עם קשיו,עוף בקפה, מחמור וצלעות) היו מצויינות. קינוח אחד שלקחנו (משהו... כמו מילקי)היה סביר אך היה הרמה פחותה מהרמה של המנות העיקריות. שים לב שאין במסעדה ארוחה עיסקית אל בכ"ז שווה לאכול בה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan - תמונה
Nitzan 46 ביקורות
מסעדה ושירות מעולים
5.0
18/10/14

הגענו לשם במקרה לגמרי הערב לארוחה משפחתית זוג הורים ושלושה ילדים. קיבלנו שירות נעים, אדיב וידידותי. האוכל היה טוב מאד, מנות מפתיעות בגודלן, בצורת ההגשה ובטעמן המיוחד. אוירה טובה מאד.... ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
20/10/2014
בשם צוות והנהלת מסעדת תשרין ,אנו מודים לכם על ההמלצה החמה > ונשמח לעמוד לרשותכם בכול ביקור בכבוד רב
ZEEV - תמונה
ZEEV 7 ביקורות
ציפינו להרבה הרבה יותר
2.8
12/07/14

בערבות המלצות של המשפחה החלטנו לנסות את תישרין החדשה במתחם דודג', המקום יפיפה עם נוף מדהים...חבל רק שאין טאץ' קולינארי אמיתי...חוסר הבנה בסיסי בהכנת סלט!!!!!90% חסה...רוטבים חלשים... מאד....הלחם לא היה אפוי דיו. העוף היה עשוי מדיי...השריפסים בושלו בחמאה למרות שלא צויין כך!!!!חמור מאד....גולת הכותרת....אנו חשבו שנקבל 3 גביעי גלידה...המלצרית דחפה לנו 3 צלחות גלידה ב 105ש"ח !!!!פשוט חוסר הבנה בסיסית בשירות...במקום לתת לנו לעיין בתפריטי מנה אחרונה.....בקיצור....עוד רחוקה הדרך ממסעדת שף...או ממסעדה שרוצה להיות על רמה.....אנחנו לא נחזור....

עוד פרטים
הוספת תגובה
tali - תמונה
tali מבקר מתחיל
מסעדה מעולה!
5.0
31/05/14

אכלתי בתישרין בנצרת עלית ומבינה ענין בתחום האוכל והמסעדות אני רוצה לומר בפה מלא וחד משמעית שזו אחת המסעדות היותר מיוחדות ומפנקות בארץ. זה מתחיל בנוף המדהים והרומנטי ממשיך בשירות המצויין... ומסתיים באוכל המעולה והאותנטי. ממליצה בחום לכולם. שווה ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שיר - תמונה
שיר מבקר מתחיל
תשרין - נצרת עילית.
1.5
20/05/14

בשבוע שעבר נסענו לאכול במסעדת תשרין החדשה שנפתחה לא מזמן, לאור היכרותי ואהבתי הגדולה למסעדת תשרין בכיכר המעיין החלטנו לנסות את הסניף החדש - טעות גדולה- האוכל היה חסר טעם, ללא מלח, ופשוט... ל-א ט-ע-י-ם!!, אכזבה גדולה. למעט השם, אין קשר בין תשרין בכיכר המעיין לתשרין בנצרת עלית. רמת האוכל שונה בצורה קיצונית וגם התפריט. אכזבה אכזבה אכזבה - לשם בטוח לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה