נגישות
נגישות

תשרין ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

181 ביקורות וחוות דעת על תשרין

 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
08/03/07

בילינו ערב נפלא באווירה נינוחה וביתית כאשר ברקע מתנגנת מוסיקה המאפשרת ליושבי השולחן לשוחח האחד עם השני. האוכל המצויין והטעים בעל ארומה מיוחדת מוגש בצורה אסתטית. במקום מוגשים מאכלים... שונים ומאד מאד טעימיםראוי לציון ה''מחמר'' שערב היה לחייך כמו שאר המאכלים הטריים והטעימיםושוב אנו רוצים לציין את האווירה המיוחדת שמאפינת את המקום ישר כח לבעל הבית. 

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/03/07

וואו, אין מה להגיד על המסעדה הזאת (האוכל מאוד טעים) ויותר טוב מזה. המחמר היה טעים מאוד... אני רק אגיד כל הכבוד לבעלי העסק... *****(בהצלחה)****

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונן ועינת - תמונה
רונן ועינת מבקר מתחיל
1.7
03/03/07

אכלנו בתשרין בשבת ה- 3/2/07 נראה לי שלא הייתי באותה מסעדה שאחרים כתבו עליה ואני אפרט. הושיבו אותנו ליד הבר / שרותים / מטבח מיקום לא להיט המוזיקה רעשה באזניים וההרגשה לא היתה נעימה... במיוחד. נכון המחירים לא יקרים אבל לא פעם כבר למדתי על בשרי שכשאתה משלם מחיר זול כך גם האוכל. הזמנתי מחמר או בעברית נתחי עוף עם בצל על סוג של פיתה, חיכינו לא מעט למנה וכשהיא הגיעה היא הייתה מסריחה לא יכולתי אפילו להתענג על הריח כשפניתי לבעל המסעדה הוא אמר שזה הריח של המנה והראה לי איך הוא מתענג על זה, מכיוון שאני מכירה אוכל ערבי מהבית זה ברור לי שזה לא יכול להיות ריח של מנה מובחרת. במסעדה הציעו לי להחליף אבל כבר לא לקחתי צ'אנס, בינתיים חיכינו עוד למנה של בעלי (סינייה) כשהגיעה המנה ראינו גוש בשר דחוס על מחבת, קיוינו שלפחות הטעם יציל את המראה אבל - מאכזב מאוד!! כמובן שלקינוח כבר לא נשארנו. יאמר לזכותם שרצו שנצא עם טעם טוב אז הביאו לנו קינוח(מלבי). אבל העיקר שילמנו בזול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 2 ביקורות
4.7
13/02/07

חזרנו למסעדה אחרי סיבוב ראשון מוצלח שהיה לנו לפני מספר חודשים. גם הסיבוב השני היה מוצלח ביותר. אם כבר הגעתם למסעדה תרשו למוסא לבחור בשבילכם את המנות ולא תתאכזבו. מטבח מזרחי אותנטי מוגש... בטוב טעם עם זיק אירופאי. מנות מדהימות מהטבון לצד מנות גריל מעולות וגם הסלטים מפתיעים. במסעדה הזו שווה לנסות דברים פחות קונבנציונלים. ממליץ בחום!אנחנו בטח נחזור גם לסיבוב שלישי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
12/02/07

הגענו למסעדה 8 אנשים בשבת ה-10/2 בצהריים אחרי שקראנו עליה פה באתר.מה אני אגיד לכם. תענוג. אוכל מעולה, השירות לא פחות. לא היינו בטוחים מה להזמין אז בא בעל הבית בכבודו ובעצמו ופשוט הזמין... בשבילינו, בניגוד לצפוי, לא את המנות היקרות ביותר בתפריט כי אם את הטעימות ביותר. אין לי שום מילה רעה להגיד על המקום, פשוט מעולה מההתחלה עד הסוף. פרט קטן נוסף וחשוב - המקום נקי עם שירותים "בית מרקחת".  לסיכום : לחובבי אוכל - חובה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/01/07

לא תמיד אתה פוגש את הצירוף הקטלני המהמם: אוכל טוב, אווירה אינטימית ושירות חבל על הזמן!! ממליץ מכל הלב. בפעם הבאה נבוא כל צוות הטלוויזיה -הערוץ הראשון. היה כיף

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
08/01/07

הזמנתי את בני המשפחה ביום חג לתשרין. האוירה הייתה מקסימה, נוחה ונעימה. האוכל היה טעים ומקסים, השירות מאוד מפנק, הם נותנים יחס אישי לכל סועד. זאת לא הפעם הראשונה שאני בוחרת בתשרין ואף... פעם לא התאכזבתי, אפילו מפרטים קטנים... ממליצה בחום...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/11/06

מממ... האוכל מאוד טעים, השירות מעל ומעבר, המלצריות מאוד חמודות ומאוד חרוצות!בהצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/11/06

אני שמעתי על תשרין לפני כשנה. ומאז לא יצא לי לבקר במסעדה והיום אני יודע שחבל מאוד. בילינו עם עוד זוג חברים בצימרים באזור ובביקור בנצרת החלטנו לבקר במסעדה. זה התברר כהחלטה מצויינת לסיים... שני ימי נופש.המסעדה יפה והאוירה בה מעולה, הכל מוקפד ועשוי בקפידה. הטיפול אדיב ביותר המלצריות ששירתו אותנו היו אדיבות ביותר וענו והסבירו על כל שאלה ובקשה שלנו.התפריט היה מפתיע כי חשבנו שהאוכל מזרחי כמו בכל מסעדה בנצרת. אבל היה מבחר שלפי בקשתנו הוסבר לנו התפריט. בחרנו לאכול שתי מנות ראשונות: חומוס עם חתיכות פילה ופטריות ממולאות בגבינה. שתי המנות היו נפלאות וטעימות מאוד. כמנות עיקריות הזמנו לנשים מנות קלמרי ושרימפס מטוגן המנות היו גדולות טעימות ויפות מאוד.אנחנו הגברים הזמנו בחשש שתי מנות של חציל ממולא בפירות ים. הגיעו שתי מנות יפיפיות מרשימות וטעימות מאוד. אנחנו אוכלים הרבה במסעדות וכבר שנים רבות לא טעמנו מנות כאלה טובות וטעימות.לא היה לנו כבר כוח למנות אחרונות.כל כך התלהבנו מהאוכל שהיינו חייבים לקרוא לשף המסעדה ולהודות לו על האוכל הנפלא שהוגש לנו במסעדה.אנחנו נחזור למסעדה ולא רק בגלל שלא טעמנו את המנות האחרונות.לסיכום, היה נפלא וסיום מעולה לשני ימי החופש.המסעדה מאוד מומלצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
23/11/06

שמעתי המון על המקום, יצא לי לבקר רק לפני חודש.היה ערב נחמד, נהנינו, האוכל היה טעים, קיבלנו יחס טוב ואדיב מצד בעלי המסעדה והמלצרים. יש לציין שהמלצרית שאירחה אותנו הייתה מאוד אדיבה... ואינטלגנטית עם חיוך מתמשך, פשוט כל הכבוד.בקיצור, הכל היה חביב, רק הייתה לי בעיה עם מנת השרימפס, פשוט לא נהניתי ממנה. אני ממליץ לבעלי המסעדה להגיש מאכלי ים טריים ולא קפואים, נכון שזה פחות נוח ויותר קשה להשגה אבל כל עוד אפשר להגיש טרי זה עדיף, אני כל הזמן אוכל בעכו מאכלי ים טריים ופשוט בתשרין כשאכלתי קפוא מצאתי את ההבדל העצום בטעם, לכן אני מבקש מבעלי המסדעה שיקחו את זה בגדר המלצה על מנת לעשות את המקום מושלם.לסיכום: יחס ואווירה עדיפים על אוכל.עם אווירה וקבלת פנים כזו בטח שאני אחזור רק בלי שרימפסים!!! סתם בצחוק. בהצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה