נגישות
נגישות

תשרין ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

181 ביקורות וחוות דעת על תשרין

רוחה - תמונה
רוחה 3 ביקורות
תשרין 2 מתחם דודג' נצרת עילית
2.0
01/05/14

היום לקחנו אחר כבוד את האורחים שלנו מצרפת לאכול ארוחת צהריים. אכזבה אחת גדולה מאד! חוץ מאשר הנוף המדהים, שום דבר לא היה משביע רצון. המלצרית בקושי ידעה עברית, שאלנו אותה לגבי התפריט... התשובה שלה היתה "לא יודעת". האוכל יקר המנות קטנות יחסית. בסך הכל היינו 3 פעמים, פעם ראשונה, פעם אחרונה ואחת יותר מדי. אכזבה גדולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גבי - תמונה
גבי 2 ביקורות
צהריים עם חברים
5.0
22/03/14

אוירה נעימה ומזמינה. השולחן שהוזמן קלע לבקשתנו כפי שהועברה מראש. המנות נדיבות וטעימות, השירות מקצועי ומיומן. נמליץ לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aeshkol - תמונה
aeshkol מבקר מתחיל
ארוחה ושרות בינוניים
1.8
15/03/14

אשתי ואני ביקרנו שישי בצהריים במסעדת תישרין , לאחר שקראנו המלצות חמות ולצערנו התאכזבנו הן מהאוכל והן מהשרות . הזמנו חומוס עם בשר כבש כמנה ראשונה -המנה היתה סבירה לא יותר מכך והגיעה ללא... פיתות . רק לאחר 2 בקשות וכמעט חצי מנה שחוסלה היגיעו 4 רצועות זעירות של פיתה ללא טעם ודקיקה שהיו ביחד בערך בגודל של חצי פיתה וזה לשני אנשים , תוספת הפיתה שביקשנו הגיעה הפעם בצורה של אותן 4 רצועות דקיקות אך הפפעם גם קרות . לעיקריות הזמנו עוף בקפה ושזיפים שהוגש ללא כל תוספת ,פשוט קוביות עוף ברוטב בלבד -שוב סביר בטעם לא מעבר יש לציין שהמלצרית לא הסבירה לנו או הציעה לנו להזמין כל תוספת בנפרד . בנוסף הזמנו מנה של עוף ובצל על פיתה ששכחתי את שמה אך מאד מפורסמת במטבח הערבי , שהיתה מורכבת מהרבה מאד בצל קצת עוף ושוב על 4 משולשים קטנים של פיתה בעובי נייר לקינוח הזמנו רצועת מוס חלבה על שוקולד , טעם החלבה בקושי הורגש והמנה היתה קטנה למדי . מאד התאכזבנו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
23/03/2014
שלום רב בתור בעל מסעדה שקיימת 10 שנים אני לא מרשה לעצמי לתת ללקוח לצאת לא מרוצה מהמסעדה צר לי מאוד לשמוע שזה קרה אני מאמין שטעיות קורת , אבל אני רואה פה פספוס גדול אני מבקש מאוד אם תתנו לי הזדמנות שניה כדי להוכיח שכול ההמלצות הכתובות אכן הם נכונות ארצה מאוד לארח אתכם על חשבון הבית ולתקן את החוויה אנא צרו קשר עם הבעלים בשעות הצהריים בטלפון 0547100005 בשם אחסאן או שלחו אס אם אס
Ran Bar Yaakov - תמונה
Ran Bar Yaakov 11 ביקורות
מעולה ומפתיע
4.5
11/03/14

מקום נעים מאד בלב נצרת. השירות מעל ומעבר. המנות הן מטבח ערבי מודרני. מוחמר וחציל בטחינה אדומה היו נפלאים. קצת יקר, אבל שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוחנן - תמונה
יוחנן מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
25/01/14

המקום נחמד. על כל היתר אין מילים טובות. אוכל סביר אך לא מצדיק השם של המסעדה. מחיר מאד מופרז. מנת חציל קטנה עם טחינה 42 ש"ח. למה מה קרה? אנחנו במסעדת גורמה על מגדל תקשורת בטורונטו? יחס... עלות תועלת קטן מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal - תמונה
Eyal 3 ביקורות
חוויה
4.8
14/12/13

הגענו למסעדה בליל הסערה, 13/12/13, האווירה, השרות והאוכל הטעים הפשירו לנו את הקור

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
16/12/2013
הסערה הייתה קשה על כולם ובאנשים כמוכם אנחנו מרגישים את החום תודה על חוות הדעת המלבלבת באהבה
יהודה - תמונה
יהודה 3 ביקורות
יום חמישי בערב 21.11.13
4.8
22/11/13

היינו 4 סועדים, 3 יצאו מרוצים, הרביעי פחות, מנות ראשונות מרק חיטה וסלט תרד ובזיליקום עם גבינת חלומי בתיבול עדין של שמן זית ומעט חומץ בלסמי, 2 מנות מעולות ומעניינות. מנות עיקריות הזמנו... פרגית בקפה - מדהים, סטייק סינטה מעולה, מוחמר, נתחי עוף מטובלים על פיתה מהתנור מצוין, מנה רביעית צלעות כבש היו יבשות ולא הצליחו להלהיב. המחירים מאד סבירים ביחס לרמת המסעדה והשרות מעל ומעבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 7 ביקורות
תשרין - הפתעה טובה בנצרת
4.8
18/11/13

אכלנו ב"תשרין" ביום שישי בצהרים. האווירה הייתה מצוינת. השירות אדיב. אכלנו: סלט טבולה - מעולה וטעים מאוד (אגב, מנה ענקית). חומוס - צפוי, אבל מצוין. ספגטי ברוטב שמנת פטריות - מצוין. חזה... עוף ברוטב שמנת פטריות - איכות, אבל לא יוצא מן הכלל. לסיכום - בהחלט נשמח לחזור למקום בביקורנו הבאים באיזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
22/11/2013
שלום רב בשם הצוות וההנהלה אנו מודים לכם על הביקור ועל התגובה המדהימה שרק מעצימה את האינרגיה והמטיבציה לתת יותר נשמח לארח אותכם שוב אצלנו
משה - תמונה
משה 9 ביקורות
שרות וטיב האוכל
4.3
03/11/13

שרות מהיר וטוב כלי אוכל נקיים מאד פשוט כייף נקיון כללי תענוג המזון טעיים מאד אולי קצת יקר אוירה נעימה ומזמינה ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
04/11/2013
המון תודה על ההמלצה החמה . תענוג ותודה על ההערה נתייחס לזה ברצינות בכבוד רב
מאיה לוזון - תמונה
מאיה לוזון 10 ביקורות
כיף גדול!!!
4.8
23/09/13

מסעדה פשוט מצויינת. המוחמר בפתיחה הוא מעדן, קורדון בלו שווה להמתין בשבילו ופילה עגל מצויין. השירות קשוב ואיכפתי והאווירה אותנטית ונעימה. ללא ספק נחזור ונמליץ. תודה רבה לכם:)

עוד פרטים
הוספת תגובה