נגישות
נגישות

מסעדת שטרודל - Shtroudl ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

123 ביקורות וחוות דעת על מסעדת שטרודל

RASH - תמונה
RASH 8 ביקורות
לא טעים ושירות על הפנים
1.5
15/04/16

הגענו לארוחת בוקר. המקום נראה אחלה, מזג אויר אביבי ונפלא ויש מקום לישיבה בחוץ ודי יפה. התיישבנו ב-11:15. רק אחרי כ-25 דקות המלצר הגיע. הזמנו ארוחת בוקר זוגית (120 ש"ח) ופוקצ'ה (49 ש"ח).... האוכל הגיע לקראת 12:10!!!. הארוחה כוללת מטבלים (אבוקדו, לבנה, גבינת פטה, שמן זית, זעתר, ריבה, ביצים וסלט אישי לכל אחד). המטבלים היו אנמים ומנות כאלה קטנות - ממש טעימה. שמן הזית מהול ולא טעים והזעתר - מדוד כפית קטנה. הביצה היתה בסדר והסלט היה - סלט. קיבלנו שתיה קרה (מיץ תפוזים ולימונדה - לא טבעי). הפוקצ'ה היתה מעט שרופה בחוץ ובצק מבפנים אבל אכילה. כבר לא היה לנו כוח להגיד כלום מה שגם שאף אחד לא פנה אלינו לשאול מה שלומנו. חיכינו וחיכינו כדי להזמין חשבון (כבר 13:00 ורוצים לעוף משם) עד שנכנסו לבקש מהקופה את החשבון. ויתרנו על השתיה החמה. הארוחה 120+49= 169 ש"ח לא זולים. בקיצור - המקום נחמד, האוכל אכזבה והשירות - אין. לא ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alona - תמונה
Alona 24 ביקורות
רומנטי וטעים
4.5
03/04/16

ביקרתי הרבה פעמים במסעדה ותמיד נהניתי. פלטת פירות הים שלהם ממש ממש טעימה, המנות נדיבות, את פלטת פירות הים אפשר בקלות לחלוק לשניים. השירות מאוד אדיב ונחמד. המחירים לא יקרים, האוכל... טעים, יש אווירה רומנטית. המסעדה ממוקמת במושבה הגרמנית שלדעתי זה האזור הכי רומנטי בחיפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי 9 ביקורות
מומלץ
4.8
04/03/16

הגענו במסגרת לאומי קארד לארוחת בוקר ונהננו מאוד. הארוחה כללה ביצה שהגיעה עם עשבי תיבול (למרות שלא ביקשנו), 2 פוקצ'ות, כמה גבינות ומטבלים, קפה ושתיה קלה. אווירה נעימה מאוד. בחלק מהזמן... השירות היה מהיר ובחלק מהזמן איטי אבל בגדול היה בסדר גמור. נחזור בעתיד

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
טעים מאוד
4.0
03/03/16

הזמנו ארוחת בוקר ליחיד עם אופציה להוסיף ביצים וסלט וכך היא הופכת לזוגית במחיר זול (85 לזוגית). השירות מעט איטי אבל האוכל מאוד טעים והאווירה טובה ורגועה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טניה - תמונה
טניה 6 ביקורות
ארוחת בוקר מעולה.
5.0
30/01/16

ביקרנו בה הבוקר לארוחת בוקר במסגרת לאומי 1+1 והופתענו לטובה. בתחילה קצת התאכזבנו שאין אפשרות לשבת בחוץ ללא-מעשנים, אך הכיסאות בפנים המסעדה מאוד נוחים והאוירה שקטה ונעימה. האוכל טעים... וטרי- הקפה מעולה, הגבינות טעימות מאוד והלחם חם. הצוות לבבי ומאוד שירותי. בהחלט נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dr.Rest - תמונה
Dr.Rest 20 ביקורות
בית קפה עם אוכל מצוין .. אך יקר יחסית
4.3
18/10/15

הלכתי עם חברים לשם , המקום נחמד ויחסית שקט לשאר המקומות בשדרות בן גוריון . הופתענו ברמת אוכל טובה שם . הזמנו כל אחד עיקרית , קיבלנו כמה סלטים שונים לפני העיקריות , ואז קיבלנו את... העיקריות שהיו עשויות בצורה טובה מאוד. בקיצור .. האוכל טעים מאוד .. השירות טוב מאוד.. אווירה נעימה ( ישבנו בחוץ ).. והמחיר יחסית יקר לבית קפה , יכול להגיע ל 100 שקלים בהזמנת ארוחה ( ראשונה עיקרית ושתייה). שזה אגב המחיר הממוצע בחלק גדול מבתי הקפה בשדרות בן גוריון שליד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yehuda - תמונה
Yehuda 2 ביקורות
חוות דעת
4.0
04/10/15

הייבו בסוכות. עם ילדים. האוכל הוגש במהירות, טרי וחם, מנןת גדולות ומשביעות, בכלים ייחודיים, היה טעים מאוד. ממליץ מכל הלב. בביקור הבא בחיפה בהחלט נבקר שוב . אני מאוד השרון, והיינו במסגרת... חופשת החג

עוד פרטים
הוספת תגובה
lr - תמונה
lr 2 ביקורות
ארוחת ערב
3.5
24/08/15

היינו 3 הזמנו קבב, עוף מוקרם וכרובית שהייתה פשוט מעולה. העולה היה מעולה. המחיר מעט יקר אבל מתאים לאיזור. השירות לא היה מוצלח, המלצרית טעתה בחיוב האשראי ולא טרח לשאול האם לתקן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
אירוע יום הולדת 70 לאמי
5.0
22/08/15

ביצענו במסעדה אירוע הפתעה לאמי. האירוע היה לכ 80 איש. השירות היה ללא דופי הם שירותיים וקשובים לכל בקשה. האוכל היה נהדר וטעים. האוירה הייתה שמחה ונעימה. עלה ומישל נתנו לנוו שירות יוצא... דופן וגרמו לכך שכל המוזמנים נהנו, שמחו בשמחת אמי וניצחו על "התזמורת"בגאון. תודה רבה לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודית - תמונה
יהודית מבקר מתחיל
חגיגת יום הולדת
4.8
18/07/15

התארחנו לחגיגת יום הולדת במסעדה. ניהננו מאד. הסלטים היו טעימים וטריים, העוגות מעולות. יחס בעל המקום והמלצרים היה חביב ואדיב. מומלץ מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה