נגישות
נגישות

מסעדת שטרודל - Shtroudl ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

123 ביקורות וחוות דעת על מסעדת שטרודל

Vladimir - תמונה
Vladimir מבקר מתחיל
עיצוב יפה .
3.8
03/08/18

מחיר לסועד סביר , הזמנו חומוס עם עוף חימר , כול המנה מרגישה כמו חומוס אחלה ועוף ביתי על מחבט ,עיצוב יפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mali - תמונה
Mali 2 ביקורות
מעולה. אשמח לאכול שם שוב
4.5
21/07/18

אווירה מדהימה. שרות סבלני. מומלץ גם לזוג וגם למשפחה. מנות טעימות,נדיבות במחיר הוגן ביותר. מעוצבת יפה. הזמנו קבב עם פיסטוקים, עוף עם סומק על פיתה בגריל וכנאפה מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 2 ביקורות
מסעדה שמכבדת את אורחיה במלוא מובן המילה:)))
4.8
20/07/18

אוכל טעים,מתובל בטוב טעם,המחיר הוגן והתמורה הולמת.הדגש על השירות האדיב ,האוירה נעימה,מוסיקה טובה ,צורת הישיבה מאפשרת הן ישיבה עם בן זוג-רומנתית והן משפחתית.אין ספק שנמליץ לחברים ונחזור... שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
iris - תמונה
iris מבקר מתחיל
מומלץ מאד
4.8
17/07/18

4 סועדים מבוגרים אוכל טעים אותנטי ומגוון שרות מעולה מחירים זולים יחסית למנות נחזור שנית בודאות מומלץ מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
hezy - תמונה
hezy מבקר מתחיל
נחזור שוב
4.5
17/07/18

אוכל מצויין מנות יפות שירות מעולה מחיר לסועד סביר נמליץ על המסעדה אווירה טובה ונעימה שווה כל אגורה כדאי

עוד פרטים
הוספת תגובה
shaharm3 - תמונה
shaharm3 11 ביקורות
אכזבה, הצפייה מרמת המחיר היתה לאוכל איכותי הרבה יותר
3.3
09/06/18

ישבנו 10 אנשים בשולחן שהוזמן מראש, לשימור: מוזיקה נעימה ושירות אדיב לשיפור: מחירי המנות מעל הממוצע כאשר האוכל עצמו לא מצדי את המחיר, עשינו עסקה שכל אחד בשולחן משלם מחיר קבוע מראש... שעבורו מגיע לנו מנות ראשונות ומנות ביניים ושתיה קלה (תפוזים, לימונדה ומים) והכל במילוי חוזר ללא הגבלה ובנוסף לכל אדם מגיעה מנה עיקריתת וקינוח. בפועל באמת הכיעות מנות ראשונות ומנות ביניים ביד רחבה אך טעמי הסלאים והחומוס שלטעמי אמור היה להיות גולת הכותרת היו סבירים ותו לא, ממנות הביניים נהנתי במיוחד מהקובה החם והטרי כל השאר שוב סביר ביותר. ומפה התחילה האכזבה האמיתית: חיכינו המון זמן למנות העיקריות ואעיד לגבי שהמנה שהזמנתי (המבורגר ללא עגבניה בתוספת פטריות מעל) הגיע אחרי שאר המנוצ העיקריות וכשכבר הגיעה המנה קיבלתי המבורגר עם עגבניה ולא רק שלאקיבלתי את תוספת הפטריות שביקשתי במקום הוא היה מכוסה כולו בגבינה מותכת, כמובן שביקשתי להחליף את המנה ועד שהגיעה המנה כמו שהזמנתי אותה כולם כבר סיימו לאכול ומחוסר הנעימות ביקשתי לארוז לי את המנה לקחת ואחרי קשה קטן שילמתי את חלקי וכזבתי עייף ומאוכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חני - תמונה
חני מבקר מתחיל
מסעדה מעוצבת וטעימה בסביבה נעימה
4.8
07/04/18

הגענו 20 איש לחגוג יום הולדת לסבתא. המלצרים מקסימים, האחמ"ש מקצוען, אדיב וענייני. האוכל ממש טעים. גם צמחוניים נהנו מאוד. שרות קשוב ומפנק. המסעדה מעוצבת ומקסימה, האוירה של המושבה כייפית.... מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קארין - תמונה
קארין מבקר מתחיל
שירות מכל הלב !
4.8
03/02/18

קודם כל מלצרים מקסימים מקסימים! האווירה והעיצוב מאוד יפים ורומנטיים, הגשה נדיבה ומהירה, אוכל טעים. חגגנו יום הולדת של סבא וסבתא 16 אנשים, קישטו את השולחן בבלונים ובאמת נתנו שירות מכל... הלב ובסבלנות רבה! המחירים סבירים מאוד, מנות בשריות מעולות! ממליצה מאוד תודה רבה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
christian - תמונה
christian מבקר מתחיל
יופי של מקום !
5.0
28/01/18

הגענו לביקור כגן-הבהאי, אבל גשם וברד שינו את התכניות לשבת בבוקר, היישבנו ב'שטורדל' והוקסמנו, האווירה היתה נעימה מאוד, המוסיקה נהדרת, השירות מצויין, האוכל טעים מאוד ואין ספק שנחזור לאכול... שם, מומלץ מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 75 ביקורות
נחמד
3.3
07/01/18

טיילנו בכריסמס במושבה גרמנית וראינו מסעדה מקושטת מאוד יפה לכבוד החג. מסעדה היית מלאה לכן חיכינו מלא זמן למנות שלנו . אוכל סטנדרתי , רגיל . לקינוח לקחתי שטרודל , הוא היה מאוחד , כמעט ללא... בצק עם מלא תפוחים מקורמלים. בזכות האווירה היה לנו נעים לשבת שם. לא בטוח שנחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה