נגישות
נגישות

מסעדת שטרודל - Shtroudl ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

123 ביקורות וחוות דעת על מסעדת שטרודל

רונית - תמונה
רונית מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת ומדהימה הן מבחינת המנות והן מבחינת השירות
5.0
21/06/15

מסעדת שטרודל מרח' בן גוריון 39 חיפה - "מגה מסעדה מן המסד ועד הטפחות" אני נוהגת מידי פעם בפעם לפקוד מסעדה כזו או אחרת , אך מעולם לא נתקלתי במסעדה כה מושקעת ומשקיעה בלקוחותיה. כניסתנו... למסעדה לוותה במנגינה נעימה ובסבר פנים יפות מצד המלצרים. הארוחה המוגשת במסעדה עשירה ובעלת מבחר סלטים: מנות עשירות, טעימות מאוד, מושקעות וטריות. השירות שניתן לנו במסעדה ע"י צוות המלצרים, במיוחד ע"י איימן ואמנדה, ראוי לכל הערכה והערצה אפשרית. כל בקשה מצד הלקוח נענית במהירות ושימת לב מירבית. שירות מצויין ומסור ביותר !!! המלצר איימן ובעל העסק מעניקים שירות מעולה וניחנים בנדיבות ורוחב לב שאין כדוגמתם ופינקו אותנו כלקוחות וזו לא הפעם הראשונה שאנו מבקרים במסעדה. המסעדה ניחנת בניקיון וסדר מופתי, עד כדי כך שניתן לאכול מרצפת המסעדה, השירותים במסעדה מדהימים ביופיים, מצוחצחים למשעי, נקיים, מטופחים ועולים עשרת מונים על שירותי בית מלון. כן, ואני לא מגזימה במאום שכן אין לי כל היכרות, מוקדמת לביקורי במסעדה. לסיכום: אוכל 10 ! שירות 10 ! יחס ללקוח 10 ! ניקיון 10 ! במשפט אחד – "מגה מסעדה מן המסד ועד טפחות" כן ירבו מלצרים ובעלי עסקים כאלה בכל המקומות !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Qamar - תמונה
Qamar מבקר מתחיל
ממש מדהים
4.3
25/05/15

ביקרנו במסעדה אוכל מאוד טעים תפריט עשיר מאוד , אנחנו נחזור לבקר ונמליץ בחברים כמקום כזה מגיע פרגון , נהננו מאוד תודה לכל הצוות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yanir Melammed - תמונה
Yanir Melammed 3 ביקורות
מסעדה מעולה
4.8
05/03/15

היינו היום בפעם השניה במסעדה , ולא התאכזבנו.... מנות טריות , טעימות ונדיבות . מחר הוגן ולא יקר , וצוות שעושה את העבודה כמו שצריך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marwan - תמונה
Marwan 3 ביקורות
מקום מצוין
4.5
02/11/14

ביקרתי מספר פעמים בשטרודל במושבה האוכל טעים ומוגש בזמן ובאהבה, אני מת על סלט החלומי שלהם אני נהנה שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zeev - תמונה
Zeev 5 ביקורות
ארוחת צהריים טובה
4.0
24/11/13

שבת צהריים, 11 מוזמנים. שולחן שהוזמן ל 13:30 היה מוכן בזמן (אנחנו איחרנו מעט), השירות היה מצויין וכך גם האוכל, מנות גדולות מהרגיל וטעים טעים. האווירה היה טובה, המקום לא רועש למרות... המיקום על כביש שד/ בן גוריון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
boris.ub - תמונה
boris.ub מבקר מתחיל
לא מומלץ
2.3
04/05/13

היום הגענו לשם עם בת זוגתי לארוחת בוקר שקנינו בגרופון. קנינו את הארוחה הכי "מפוארת" ב70 שח" במקום 140 ש"ח וזה באמת המחיר שהיא שווה. בגרופון שנקנה רשום שאנו אמורים לקבל - לחם הבית עם... ריבה, חמאה ודבש - כמובן שלא קיבלנו את זה. כמו כן לגבי הקינוח - רשום בגרופון שהיינו אמורים לקבל קינוח "לבחירה מתפריט, לא תפריט ולא נעליים!! קיבלנו "קינוח" אחד לשנינו מסוג "סניקרס" כי המלצר החליט שזה הקינוח היחיד שמגיע לנו ושאנחנו צריכים לחלוק אותו יחד עם בת הזוג. שורה תחתונה,לא לקנות את הגרופון!!! חשבתי לחזור לשם גם בשביל ארוחות צהריים וערב ועכשיו כבר לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Veronika Melomed Shpits - תמונה
Veronika Melomed Shpits 2 ביקורות
אכזבה גדולה מהסניף במושבה!!
2.0
28/09/12

אכלנו ארוחת בוקר זוגית, השירות היה גרוע ואיטי מאווווד.החביתה מלוחה ומפולפלת באופן בלתי אכיל. ובסוף חוייבנו על התוספות הלא טעימות (מבלי להגיד שהתוספות בתשלום נוסף)! לא להתקרב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
eitan - תמונה
eitan 2 ביקורות
מקום חביב - בהחלט לא מתאים לשבוע הגורמה של מעריב
3.5
27/08/12

מקום נחמד באווירה טובה ובשכונה מאד נחמדה ויפה בחיפה. הגענו במסגרת שבוע המסעדות של מעריב בעקבות שנים קודמות שהלכנו למסעדות ואכן היה מדובר במסעדות ברמה גבוהה ובמחיר עממי. הפעם היה מדובר... בבית קפה מסעדה רגיל עם אוכל סביר אך קצת מאכזב אל מול הציפיה והמחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה