נגישות
נגישות

מסעדת שטרודל - Shtroudl ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

123 ביקורות וחוות דעת על מסעדת שטרודל

Noga - תמונה
Noga 3 ביקורות
חוויה טעימה וטעימה ביותר
5.0
02/04/19

חזרנו עכשיו מסעדת שטרודל אליה הגענו בהרכב משפחתי לרגל יום ההולדת שלי. זו פעם ראשונה שלנו במסעדה והיתה לנו חוויה מהממת!! כל מנה שהזמינו היתה טעימה מהשניה, מנות גדולות וטעימות, שירות... מהיר, מקצועי ואדיב. עלא אחד מהבעלים , היה מקסים ואדיב במיוחד ...לא זול אבל בהחלט. Good value for money!!! מה אומר?.. מסעדה מומלצת ביותר לכל אירוע.. אנחנו עוד נחזור!! זה בטוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה 21 ביקורות
מסעדה נהדרת בחיפה.
4.8
16/03/19

אכלנו 6 סועדים בשישי בערב. המסעדה ממוקמת בלב המושבה הגרמנית. התפריט מגוון, האוכל טעים והשירות פשוט מעולה. מרגישים שאיכפת לכולם שתרגיש טוב ותהנה מהשהות ומהאוכל. כל אחד מאיתנו הזמין מנה... עיקרת שונה וכל המנות היו נהדרות..לסיום אף פונקנו בתה ועוגיות על חשבון הבית. למי שלן במלון גולדן קראון יש אף הנחה של 15% וזו לגמרי היתה הפתעה נעימה. בקיצור בחרנו ממש טוב ואין ספק שנגיע אליה שוב (גם ללא ההנחה 😁).

עוד פרטים
הוספת תגובה
AZ - תמונה
AZ 10 ביקורות
אכזבה רבה
2.0
12/03/19

שלום רב הגענו למקום על מנת לחוות שוב את אשר חווינו לפני מספר שנים במיוחד רציתי לחזור לחוויה הנהדרת של עוגת השטרודל...לצערי התאכזבתי קשות עוגת השטרודל שהוגשה היתה יותר קרובה לתערובת... תפוחים עם אגוזים כשלתוך אותה תערובת פירות הוכנסו גושי סוכר מקורמלים שמטרתם היחידה להרוס את השיניים ולא מפאת המתיקות אלא מפאת הקשיות. כשמנהל המשמרת הגיע לשאול על העוגה ...הבהרתי לו שאין זו עוגת שטרודל ובטח לא העוגה שהיתה בעבר... תשובתו היתה מקורית ולטעמי מלגלגת ... זו גרסתנו החדשה לעוגת השטרודל צר לי נכבדי זו לא גרסה חדשה זו תשובה צינית ומזלזלת . שלא לדבר על המנות הקטנות והמחיר המופקע שנלקח עבור העוגה 39 ש"ח ועבור הסלטים שסעדנו. חבל חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
lilahleo - תמונה
lilahleo 9 ביקורות
א.בוקר לא שגרתית
4.3
09/03/19

אכלנו א.בוקר. 2 המנות הראשונות בתפריט הבוקר. ללא ספק ארוחה לא שגרתית (טלה עם מקושקשת). המלצרים היו מאוד אדיבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
neta189 - תמונה
neta189 מבקר מתחיל
אוכל טעים ואווירה טובה - נבוא שוב!
4.8
02/03/19

הגענו למסעדה לארוחה משפחתית והאווירה הייתה נעימה וטובה. המחירים סבירים ויש תמורה למחיר - הן בגודל המנה הן באיכות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
SHLOMI - תמונה
SHLOMI 2 ביקורות
שווה להגיע ולהנות
5.0
02/03/19

מסעדה טובה טעימה שרות אדיב אוככל טעים יצא דיי מהר ... חגגנו שם יום הולדת ואפילו קיבלנו את הקינוחים על חשבון הבית . שאפו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירית ואמיר - תמונה
אירית ואמיר 3 ביקורות
מושלם
5.0
02/03/19

מסעדה נהדרת, סופסוף ארוחת בוקר שונה, יצירתית ומושלמת. מחיר סביר ביותר וממות מאוד נדיבות. הצוות נהדר ומקצועי. אין ספק שנחזור שוב ושוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל - תמונה
מיטל מבקר מתחיל
מומלץ בחום, חוויה של טעמים ואווירה ייחודית.
5.0
02/03/19

וואוו, היינו קבוצה של 11 איש וסגרנו שלחן מראש. הכל היה מעל המצופה: השירות היוצא מן הכלל של הצוות שיצאו מגדרם על מנת שתצא מרוצה, המנות מזמינות והטעמים המגוונים ערבים לחך, האווירה... הייחודית השוררת במקום( עיצוב שובה לב ומקום מרווח), שווה כל רגע ושקל. רוצים לציין לשבח את שירותו של המלצר מוחמד. אין ספק שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sunny - תמונה
Sunny 14 ביקורות
אכזבה גדולה
2.5
17/02/19

אכזבה. רעש וצלצולים, עשן בלי אש. מנות זעירות, כדי לא להשאר רעבים נסענו לאכול שווארמה ברחוב יפו. הזמנתי קבאב שמגיע שהגיע לצערי בלי זכוכית מגדלת אבל עם שיפודי חרב מתכתיים קטנטנים שעזבו... כנראה דקה קודם את הגריל והמלצרית לא טרחה להזהיר אותי שהשיפודים חמים אש. הכוויה עלי. קוראים למסעדה שטרודל, חשבתי שהשם מחייב, אבל להגיש קינוח שנקרא שטרודל ורק מזכיר במקצת שטרודל?! זו כבר תקלה. בקיצור, מחירי מנות עקריות לא בשמים, אבל גודלן מבייש. לא חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nurit - תמונה
Nurit מבקר מתחיל
מסעדה אליפות !
5.0
02/02/19

מסעדה סוף ! חמה נעימה שירות מושלם טאבון נדיר...הרגשנו בחו"ל.. ישבנו בפנים מול המטבח...בעל בית שירת אותנו בנדיבות רבה.. הלוואי כל המסעדות בארץ היו לומדות מהמסעדות החיפאיות. שירות ואוכל... מהו .

עוד פרטים
הוספת תגובה