נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

132 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

revital - תמונה
revital 5 ביקורות
מתוק מתוק מתוק מידי - השירות אדיב אבל איטי
3.0
02/02/13

למנה ראשונה הזמנו פטה כבד שהיה מושקע וחנני, הקרפציו לעומתו היה מתוק ועמוס מידי (בהכל פרט למרכיב העיקרי הסינטה ), למנה עיקרית הזמנו שתי עיקריות מתפריט הספשיילים, פסטה עם בשר וערמונים... -מנה מאוד נעימה ומנחמת, בעוד שהרביולי האופי היה מזעזע, הבצק היה קשה והרוטב הזכיר גרבר. המלצרית הציעה להחליף את המנה ועברתי לסלט האיטלקי שהיה מתוק להחריד... לזכותם יאמר שהם הציעו קינוח ע"ח הבית, הודנו אבל החלטנו לוותר (הרמת סוכר שלי הייתה כבר בעננים) 306 ש"ח (50 שח טיפ) והתחושה הכללית שחבל שיצאנו מהבית -סורי, שגב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל כהן - תמונה
גיל כהן מבקר מתחיל
הפעם התאכזבנו
2.8
11/01/13

חגגנו לבת שלנו יום הולדת בתאריך 10.01.2013 וזאת לנו הפעם הראשונה שאנחנו בוחרים להגיע לסניף בראשון לציון, בעבר תמיד נהנינו בסניף בתל אביב. הזמנו מקום לחמישה אנשים לשעה 22:15 והושיבו... אותנו בדיוק בזמן, האכזבה החלה מיד עם קבלת השולחן, הושיבו אותנו בשולחן של 4 אנשים למרות שידעו מראש שאנחנו מגיעים 5, שניים ישבו מכל צד ואני ישבתי כאילו בראש השולחן שהיה גם קטן וגם לא נח, נאלצתי לשבת רחוק עם הכיסא כי לא היה מקום לרגליים, לא ציפיתי לשבת בכזה חוסר נוחות, אפילו בחומוסיה במקום הכי נידח יותר נהניתי מהישיבה. לאחר כ-15 דקות בערך הגיע מלצר והחל לקחת הזמנה כשסיימנו לבחור את המנות ועברנו לשתיה אמר המלצר חכו שתבוא המלצרית של השתיה, באמת לא לקח הרבה זמן והיא הגיע, מיד היא החלה להציע לנו אלכוהול ואמרנו לה שאנחנו לא בעניין ואז תשובתה היתה? חכו תגיע המלצרית של המשקאות הקלים, אמרנו לה שלא מתאים לנו שוב להמתין אז היא הסכימה לקחת את ההזמנה, הבת שלנו ביקשה פסיפלורה והמלצרית בלי שניסתה לשאול לגילה המליצה שוב ושוב כדאי לך עם אלכוהול. הזמנו למנה הראשונה: פוקצ'ה - היתה מעולה סביצ'ה תאילנדי - ממוצע פטה כבד עוף - היה טוב מאוד קרפציו בטטה - חסר טעם ביקשנו תוספת פרמז'ן, לקח 10 דקות עד שהגיע. למנות עיקריות הזמנו: כבדים ופטריות - היה מאוד טעים, אך היו 2 חתיכות כבד שהיו ממש לא מבושלות ונשארו בצלחת. פרגיות טריאקי - היה טוב פסטה 5 פטריות שמנת - לאחר שהוספנו הרבה מלח ופרמז'ן היתה בסדר. רביולי גבינות צאן - גם מנה ממש קטנה וגם לא טעימה, החליפו לנו אותה בפומודורו צאן שהיתה טובה. למנה אחרונה הזמנו: יער שוקולד - היה מעולה יש לציין שבמהלך הארוחה הוגש לנו 2 סוגי סלטים ומנה אחרונה מתנת השף וזאת ללא שהתלוננו על שום דבר. המחיר ששילמנו היה 563 ש"ח שהוא מחיר סביר. לסיכום לאחר פעמים רבות שנהנינו בסניף בתל אביב, הגענו לראשון לציון עם תקוות ויצאנו מאוד מאוכזבים, ברור שלא נחזור לסניף זה ויקח קצת זמן שנחזור לסניף בתל אביב אם בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניצן - תמונה
ניצן מבקר מתחיל
מצויין
4.3
05/01/13

מסעדה מצויינת ,חגגנו יום הולדת 3 זוגות ונהננו מאוד. המשיכו כך!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהובה - תמונה
אהובה 4 ביקורות
מעולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5.0
28/12/12

שבת, 22/12/2012, הזמנו מקום מראש לשגב אקספרס בקניון הזהב בראשון לציון לחגוג לאחותי יום הולדת. מרגע הכניסה למסעדה הייתה אווירה נפלאה של שבת חורפית חמימה, מוסיקה נעימה ולא בקול רם, מסעדה... מעוצבת בפשטות מדהימה, הידע וההסבר של המלצרים על כל מנה ומנה עזר מאוד בהחלטה על בחירת המנה וכמובן השירות והיחס של כל צוות המלצרים מעולה!!!!!!!!!!!!!!!!!! הניקיון במסעדה ובסביבת הסועדים ברמות על!!!!! והחלק הכי חשוב........האוכל!!!!! טעים מאוד, מאוד, מאוד, מוגש בצורה מדהימה ומעניינת, רעיונות צילחות מקסימים, אבי הזמין עוגת תפוחים אך המלצרית אמרה שאין כרגע את העוגה ולכן קיבלנו על חשבון הבית מגש חרסינה מלא בשוקולד חם נוזלי ומעל מאין גרנולה, הופתענו מאוד כי לא התלוננו כלל על שאין עוגת תפוחים. הקינוחים שהזמנו היו מעולים!!!!!!! בקיצור, מומלץ, מומלץ, מומלץ!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון מבקר מתחיל
מחמאות
4.5
26/11/12

היום הייתי בשגב אקספרס ראשון לציון לחגוג יום הולדת. אני חייב לציין לטובה כמה דברים: 1. השרות של המארחות היה פשוט מעולה. 2. המלצרים נתנו שרות מצויין. כעת לגבי האוכל היה פשוט מעולה הדים... סאם היה מדהים הסלט הכפרי היה מטובלן היטב. הסטק טאריאקי היה מדהים. והקינוחים פשוט חבל על הזמן. בקיצור כל מילה מיותרת אני חוזר לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר גבע - תמונה
מאיר גבע 6 ביקורות
יוצא מן הכלל
4.5
12/11/12

היינו משפחה של מספר אנשים והכל היה נפלא. באחת המנות היתה בעייה כלשהי. הענין טופל מיידית; מנות פיצוי הוגשו מבלי שביקשנו; מכתב התנצלות לא אחר להגיע - עם פיצוי נאה מאד נוסף. זהו מקום שאליו... נרצה תמיד לשוב! דוגמא ומופת למסעדות למיניהן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנגלה - תמונה
אנגלה מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
4.8
28/10/12

הגעתי למסעדה עם לא יותר מדי ציפיות אחרי ביקורות לא מחמיאות שקיבלה המסעדה ברסט אך הופתעתי לטובה. אכלתי ביום חמישי בארוחה עיסקית ונהניתי מכל ביס. המקום מקסים, הרגשה שנזרקת לעולם אחר, קסום... ונעים, השירות מקצועי ומוקפד ונעים מאוד האוכל פשוט מעולה, הקינוחים - הזמנו 2 קינוחים וקיבלנו קינוח נוסף על חשבון הבית, סתם ככה בלי סיבה. קינוח השוקולד עם כדור הגלידה היה טעים מאוד אבל כבר אכלתי כמותו (למרות שצורת ההגשה מדליקה, זה מגיע עם גביע גלידה למעלה, ממש חמוד) אבל קינוח המסקרפונה עם חצאי דובדבנים ומקלות מרנג היה תענוג שמזמן לא יצא לי לאכול כמותו. קודם כל ההגשה מרהיבה - פס ארוך ונדיב מאוד של קרם מסקרפונה, כשעליו חצאי דובדבנים ומסביבו מקלות מרנג עומדים כמו חיילים ובעזרתם אוכלים את המסקרפונה, היה טעים, כיף לעין וכיף לאכול, הופתעתי בגדול, ברור שאחזור לשם בשנית, מקווה שימשיכו לשמור על הרמה ועל המחירים המאוד משתלמים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi Ben Porat - תמונה
Adi Ben Porat מבקר מתחיל
מומלץ ביותר!!!
4.8
07/10/12

בתאריך 05.10.12, יום שישי בערב, חגגנו בסניף ראשון לציון יום הולדת 50 לאבא שלנו, היו בליבי חששות מהזמנת מקום במסדה עקב הביקורות הסותרות אך לקחתי את הסיכון שהתגלה להיות השקעה מוצלחת,... המחירים סבירים ומתאימים לכל קהל יעד, המנות טעימות מאוד, גדולות, מעוצבות יפה ומקוריות, חשוב לציין כי עיצוב המסעדה היינו מיוחד במינו, בתחילה כאשר התיישבנו יין המסעדה פנה אלינו (שהייתי ממליצה למסעדה להחליפו, הוא אינו שרותי ונעים) לאחר מכן שרת אותנו לאורך כל הארוחה בחור מדהים כנה וחייכן בשם עידו שאפילו לאחר הארוחה פנינו למנהל המשמרת על מנת ליידעו כמה נהנינו מהשירות של עידו, סעדנו 5 אנשים, מנות הפסטה והפיצות היו מעולות, מקלות הלחם והפוקצ'ה היו נראים זהים אך הוגשו עם ממרחים שונים, הייתה לנו בעיה עם מנה אחת- המנה של הקלמרי עם הארטישוק, יש לציין שמנה זו מיועדת לאוהבי קלמרי וארטישוק ואנו בדיוק זה אך הארטישוק היה בושר או לחלופין לא מבושל מספיק ציינו זאת בפני המלצר אשר מייד לקח את המנה לשף ושאל האם נרצה להחליף, הרוטב והקלמרי היו כלכך טעימים שלא רצינו להחליף אך גם כאשר המנה חזרה הארטישוק היה זהה, לא התלוננו כיוון שהבנו שכנראה כך אמורה להיות המנה וזו מידת העשייה של הארטישוק על אף שאנו רגילים מביתנו וממסעדות אחרות שארטישוק היינו רך ולא קשה (מידת קושי כמו של גזר לא מבושל), יש לציין שהמנה הגיעה עם תוספת לבחירה שנמצאת בצלחת נפרדת, בחרנו את הקרם תפוחי אדמה שהיה פשוט אלוהי ברמה שאנחנו עושים ניסויים בבית כדיי להכין אותו גם, כאשר המנה חזרה קיבלנו עוד צלחת עם קרם תפוחי אדמה, לאחר מכן הזמנו 2 קינוחים: פצצת שוקולד ועוד קינוח שהיה עם חלווה, ראשית 2 הקינוחים היו מעולים אך אני באופן אישי כאוהבת שוקולד מאוד מאוד אהבתי את הקינוח של פצצת השוקולד אך כל משפחתי טענה כי קינוח החלווה יותר טעים, בתחתית קינוח החלווה היה אספרסו כך שלמען הכנות אינני אוהבת דברים מרירים שהם אינם שוקולד בקינוחים- למרות זאת הקינוח היה טעים, לסיום בקבלת החשבון למרבה הפתעתנו לא חויבנו בגין מנת הקלמרי וארטישוק, לא חויבנו על קינוח אחד (ואל תשכחו שקיבלנו עוד תוספת של קרם פירה במהלך הארוחה) וזאת מבלי שאמרו מילה או התלוננו על השירות/האוכל, נהפוכו הדבר, מאוד נהנינו, על מנת לסבר את האוזן מדובר ביותר מ-100 שקל הורדה מהתשלום, שמחים ושבעים שילמנו, אמרנו תודה למלצר, פנינו לאחראי משמרת לספר לו כמה נהנינו מהאוכל והשירות והיום ב 07.10.12, קרי יומיים לאחר הארוחה, קיבלתי טלפון מהמסעדה, ברצונם היה לדעת איך הייתה הארוחה והאם נהנינו מהאוכל והשירות, הסברתי שכן ואף מאוד ואז למרבה הפתעתי הנציגה ששוחחה עמי אמרה כי היא הבינה שלא היינו מרוצים מאחת המנות ושהייתה בעיה עם ההכנה, אני חייבת לציין שאנו סועדים המון בחוץ בכל סוגי המסעדות ממזון מהיר ועד למסעדות שף וגורמה ומעולם לא קיבלתי טלפון לאחר התארחות במסעדה על מנת לשמוע את חוות דעתי ויתר על כך הנציגה שהתקשרה הייתה מעודכנת בכל המתרחש בארוחה!! יש לציין זאת לשבח, כמובן שהסברתי לה שכנראה אנו לא רגילים למידת העשייה או שהארטישוק בו השתמשו למנה היה בושר, היא הסבירה כי תבדוק את הנושא, אמרתי לה שאין צורך כי באמת היה מעולה והמנה הייתה טעימה מאוד וממש נהנינו, שוב הזכרתי את עידו המלצר שהיה לנו, אך בכל זאת ביקשה הנציגה את כתובת הבית שלנו על מנת לשלוח משהו בדואר לפעם הבאה, ואני נתתי בשמחה :) לסיכום: אני ממליצה מכל הלב לכוווולם לרוץ לשגב אקספרס רשל"צ, ולאוהבי הפטריות אין מנה חלומית יותר מפסטת ארבע הפטריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lilach Perez - תמונה
Lilach Perez 2 ביקורות
מדהים ביותר
4.5
05/09/12

מחירים טובים אבל הכי חשוב זה האוכל פשוט גן עדן!!! מנות יפות ומפתיעות מוגשות בסגנון חדשני ואלגנטי, תפריט עשיר ביותר אני אישית מרוב המבחר והכל היה נראה יותר טוב מקודמו לא ידעתי מה... להזמין. לבסוף הזמנתי כבדים עם פירה מומלץ ביותר הפירה היה אלוהי והכבדים לא פחות מיזה!!! מסעדה מומלצת ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaelov - תמונה
yaelov 7 ביקורות
עונג של אוכל!!!
3.5
05/09/12

נכון שירות לא משהו, אפילו מעצבן, המלצרית לא חייכה... עשתה טובה שבאה לשולחן... ביקשנו את האחראי, עומר התנצל, חייך... הבין ופיצה לגבי האוכל: הפיצה לא היתה משהו... אבל- כל סוגי הכרעיים היו... ברמה כל כך טובה, פשוט עונג לחייך, הפסטה ב5 סוגי פטריות היתה מעולה!! והקינוחים - תענוג שוצים עוד ועוד... לדעתי המחירים סבירים (למעט הפיצה שעלתה 64 ש"ח!)

עוד פרטים
הוספת תגובה